Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Satt lite för lÀnge och letade skillnader i bilderna . Det Àr coolt!TÀnkte posta i mÄnfastrÄden men det Àr vÀl olÀmpligt.
Kul Ă€ndĂ„ att Casio beaktat mĂ„nens axiella lutning. Ăven om den Ă€r kraftigt överdriven.
Tack! Ganska sunkig Men helt okej pris.
Satt lite för lÀnge och letade skillnader i bilderna . Det Àr coolt!
SÀg till om du behöver ett nytt svart kit (band & bezel), har nog ett liggandes.Tack! Ganska sunkig Men helt okej pris.
Nu kÀnns det lÀtt, tuffast i början för min delSjukt imponerad av er som reppar hela vÀgen in i April!
Skitball!Vad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
Jag tycker det blev ballt, lite som en stökig storebror till MR-G
Klokt! Better safe than sorry.Titta vad som precis ramla in hos mig
PÄ grund av rÄdande omstÀndigheter (OWG-MARCH) fÄr ni ingen bild nÀr jag bÀr den, men sambon stÀllde upp istÀllet!
Som sÀkerhet/bevis för att inte ni ska tro att jag bluffar smÀllde jag Àven dit min OWG-klocka som bevis
Kikar in en kort svĂ€ng med en bild. Ăr inte riktigt kry, komplikationer med andningen efter sövningen. KĂ€nns inte sĂ„ kul. Andningen liksom âhackarâ ibland. Mitt i inandning tar det bara stopp. FĂ„r se vad det Ă€r frĂ„gan om. Djupa andetag resulterar i hostattack. Hmm...
Ser fram mot att lÀsa ikapp allt jag missat! Bara jag blir lite piggare.
Trevlig dag allihopa!
Fick du tillbaka den frÄn sambon?Titta vad som precis ramla in hos mig
PÄ grund av rÄdande omstÀndigheter (OWG-MARCH) fÄr ni ingen bild nÀr jag bÀr den, men sambon stÀllde upp istÀllet!
Som sÀkerhet/bevis för att inte ni ska tro att jag bluffar smÀllde jag Àven dit min OWG-klocka som bevis
JodÄ, hon for ivÀg och jobbade igen sÄ den ligger nu i min lilla lÄda Men hon erkÀnde att hon gillade modellen!Fick du tillbaka den frÄn sambon?
JodÄ, hon for ivÀg och jobbade igen sÄ den ligger nu i min lilla lÄda Men hon erkÀnde att hon gillade modellen!
Hmm höger och vÀnsterTitta vad som precis ramla in hos mig
Lutningen stÀmmer sÀkert om man befinner sig i Japan.TÀnkte posta i mÄnfastrÄden men det Àr vÀl olÀmpligt.
Kul Ă€ndĂ„ att Casio beaktat mĂ„nens axiella lutning. Ăven om den Ă€r kraftigt överdriven.
Coolt, visste inte att det skulle komma mindre modellerMin fru gillade min Gameboyoak men tyckte att den var för stor, minns nu inte modellnamnet men har för mig att en mindre version av oakserien skulle slÀppas framöver.
Cool tycker jagHiss eller diss?
sjÀlv tycker jag att det var rÀtt snyggt
Haha ingen dum tanke, men min vÀnstra Àr mer tatuerad Àn hennes, sÄ de sÄHmm höger och vÀnster
Passar bra, blev frÀnt!Hiss eller diss?
sjÀlv tycker jag att det var rÀtt snyggt
I samma anda ligger det hÀr paketet ute till försÀljning pÄ Uhrforum, gÄr i god för att sÀljaren Àr pÄlitlig:Den hÀr Àr niiiice! Bild frÄn WUS:
GMW-B5000GD-4 Rose Gold Square G-Shock just arrived
www.watchuseek.com
Min fru gillade min Gameboyoak men tyckte att den var för stor, minns nu inte modellnamnet men har för mig att en mindre version av oakserien skulle slÀppas framöver.
Coolt, visste inte att det skulle komma mindre modeller
Skitsnygg ju!