Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr en leopard med svÄrt band tror jag. Men det finns en för Kina marknad som ser exakt likadant ut.Den Àr ju vÀldigt trevlig. SÀljs den ny, eller Àr det nÄgon utgÄngen (limiterad?) variant?
FĂ„r förhoppningsvis hem min idag. Tycker att boetten ser hĂ€rlig ut. Ser ut som plast. Ăr den repkĂ€nslig?Godmorgon
Den Àr ju vÀldigt trevlig. SÀljs den ny, eller Àr det nÄgon utgÄngen (limiterad?) variant?
Inte riktgt samma, finns skillnad i detaljerna..Den dÀr Àr en leopard med svÄrt band tror jag. Men det finns en för Kina marknad som ser exakt likadant ut.
Boettet har mattsvart IP. Vet inte hur repkĂ€nslig den Ă€r. Beror nog pĂ„ hur försiktig man Ă€r.FĂ„r förhoppningsvis hem min idag. Tycker att boetten ser hĂ€rlig ut. Ser ut som plast. Ăr den repkĂ€nslig?
Ok, ser nÀstan likadant dÄ.Inte riktgt samma, finns skillnad i detaljerna..
Jag gillar Desert Camo JDM som nĂ„gon pĂ„ trĂ„den sitter pĂ„. Ăr det du @Mikko Luiro ? @Meraborsten ?
Det Àr viktigt med detaljernaOk, ser nÀstan likadant dÄ.
Ja den Ă€r bra!Jag gillar Desert Camo JDM som nĂ„gon pĂ„ trĂ„den sitter pĂ„. Ăr det du @Mikko Luiro ? @Meraborsten ?
Det Àr detaljerna som avgör!Det Àr viktigt med detaljerna
Ser att du har hojen pÄ kaffekoppen ocksÄ Snart har de vÀl sopat gatorna sÄ att du kan ut och Äka?Frulledags DubbelguleÀgg macka Àr mumma
Inte jag iaf.Jag gillar Desert Camo JDM som nĂ„gon pĂ„ trĂ„den sitter pĂ„. Ăr det du @Mikko Luiro ? @Meraborsten ?
Jajjemen. det nÀrmar sig Apriliorna har jag redan luftat ett gÀng gÄnger iofs.Ser att du har hojen pÄ kaffekoppen ocksÄ Snart har de vÀl sopat gatorna sÄ att du kan ut och Äka?
Inte riktigt camo (om man inte lĂ€gger sig pĂ„ en Ă„ker dĂ„)Jag gillar Desert Camo JDM som nĂ„gon pĂ„ trĂ„den sitter pĂ„. Ăr det du @Mikko Luiro ? @Meraborsten ?
Det Àr viktigt med detaljerna
Or is it?Inte riktigt camo (om man inte lÀgger sig pÄ en Äker dÄ)
Men sand/brun gör sig jÀkligt bra pÄ Mudman
Fortfarande Frugis arm Bara sÄ du vet @Aros.
Det var hennes arm den 18e om jag inte hade en annan Frugis just den dagenOr is it?
Eller.... Tillhör den hÄriga armen din hÄriga kompis, och i sjÀlva verket har du roterat klockor hela mÄnaden?!Det var hennes arm den 18e om jag inte hade en annan Frugis just den dagen
OBS. Den hÄriga armen Àr min
SÄ praktiskt att kunna ta tiden samtidigt som man ser vad klockan Àr. En av fördelarna med Rangeman. TvÄ minuters setvila?