Zalando, tog nÄgra dagar extra att fÄ hem den. Fanns i nÄgot lager lÄngt borta.VarifrÄn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Zalando, tog nÄgra dagar extra att fÄ hem den. Fanns i nÄgot lager lÄngt borta.VarifrÄn?
Gillar formen bÀttre Àn rangemanen. Den Àr jÀkligt snyggMudman hoppar in som skrivbordsdykare.
Gillar formen bÀttre Àn rangemanen. Den Àr jÀkligt snygg
Coolt. Ăr lite sugen pĂ„ denna ocksĂ„.Nytillskottet.
Ăr det dĂ€r min gamla?Behövs lite fĂ€rg i tillvaron nĂ€r vĂ€dret Ă€r grĂ„tt och trist .
Köpte den av @Daion . Ăr din gamla om han köpte den av dig .Ăr det dĂ€r min gamla?
Nej dĂ„ Ă€r det nog en annan om den inte bytt Ă€gare en gĂ„ng till haha.Köpte den av @Daion . Ăr din gamla om han köpte den av dig .
Ser vĂ€ldigt bra ut. Och kul att den Ă€r positiv. Ser nĂ€stan brons-/kopparaktig ut pĂ„ bilden. Ăr den mer rosĂ© i irl?
Den Ă€r vĂ€ldigt rosĂ© IRLSer vĂ€ldigt bra ut. Och kul att den Ă€r positiv. Ser nĂ€stan brons-/kopparaktig ut pĂ„ bilden. Ăr den mer rosĂ© i irl
TÀnk den dÀr pÄ sommaren men en vit skjorta och ett glas med rose i handen!Den Àr vÀldigt rosé IRL
Den Ă€r grymCoolt. Ăr lite sugen pĂ„ denna ocksĂ„.
Grymma inköp, grattis!Leverans nr 2 idag..
Ja, jag blir lite sugen men funderar pÄ om jag behöver fler G-shocks.Den Àr grym
Fel trĂ„d, men den dĂ€r Ă€r riktigt fin!Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
I know . Tack jag Àr nöjd Àn sÄ lÀngeFel trÄd, men den dÀr Àr riktigt fin!
Eller hur. Typ vanligaste klockan i trÄdenGrymma inköp, grattis!
Börjar bli mÄnga Porter i trÄden nu. Kul!
Grym GS dykare!Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
Tack snÀlla . Ja den kÀnns verkligen riktigt trevlig och kvalitativ .Grym GS dykare!
Tack MEN ni blir inte av med mig helt . TvĂ„ GâS som ska anvĂ€ndas och en som ska bort .