• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Oj det blev visst post i fel trĂ„d 😎😉. Är inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r đŸ„ł.
52D73F67-3EC4-4B66-8EC6-C5D6B0E4AF41.jpeg
83FE4145-5E91-4BCC-854D-7A53D9E56F77.jpeg
2882A9A5-93B1-4D23-9757-68DED194ACED.jpeg
Oh din jÀvel! SÄg den pÄ K&S, helt underbar!

Ja, bra priser. Helt plötsligt Àr det mÄnga som slÀpper sina Grand Seikos. Jag Àr mer sugen pÄ SBGX261, har velat ha den lÀnge.
Hmmm men jag behöver verkligen inte fler klockor. :banghead:
Ja det finns en del trevliga ute till försĂ€ljning 😊. SBGX261 Ă€r super fin klocka tycker jag men har tyvĂ€rr inte den ”stilen” för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan kĂ€nns det som 😊.

Ni som har handlat klockor direkt frÄn Japan, har ni nÄgra tips pÄ vilka nÀtshoppar som Àr bra att ha och göra med? Asking for a friend... :angel::banghead:

Sorry redan haft 4 eller 5 AR đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‰.

Jag gillar den för att den Ă€r sĂ„ diskret, Ă€r lite som en midsize Rolex datejust som inte vĂ€cker uppmĂ€rksamhet, dĂ„ alla tror att det Ă€r en billig Seiko klocka. 😂
Vill och kan köpa, men kanske lite dum nu nÀr jag har precis sagt upp mig frÄn jobbet och jag anvÀnder knappt mina kostymklockor lÀngre, bÄde Rolex och Credor ligger bara i lÄdan. (vilket jag inte kommer att sÀlja haha)

Vad sĂ€ger ni om de nya aw 500 (sĂ€kert redan avhandlat) 🙈 men fasen desto mer jag tittar pĂ„ videos desta bĂ€ttre bli den. Började pĂ„ usch vilken hemsk skapelse och visarnađŸ€ź

..till fasen den Ă€r ganska cool Ă€ndĂ„đŸ˜Ž Ă„ visarna Ă€r ju frĂ€ckađŸ’Ș...

Sen sĂ„g jag stĂ„lvarianten och nu blev det...😍
IMG_20210330_214733.jpg

Jag gillar den för att den Ă€r sĂ„ diskret, Ă€r lite som en midsize Rolex datejust som inte vĂ€cker uppmĂ€rksamhet, dĂ„ alla tror att det Ă€r en billig Seiko klocka. 😂
Vill och kan köpa, men kanske lite dum nu nÀr jag har precis sagt upp mig frÄn jobbet och jag anvÀnder knappt mina kostymklockor lÀngre, bÄde Rolex och Credor ligger bara i lÄdan. (vilket jag inte kommer att sÀlja haha)
Oja den Ă€r verkligen diskret och otroligt stilren 👌. KĂ€nns som att det behövs ”rĂ€tt” klĂ€dstil för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan klocka, det Ă€r bara mina tankar 😎.
Hahaha förstĂ„r vad du menar. Spelade Padel med en vĂ€n igĂ„r och berĂ€ttade att jag köpt mig en trevlig GS, och han kontra med aha har du köpt dig en Seiko đŸ˜‚đŸ€Ł.
Ofan sĂ„pass alltsĂ„ 😳, ja kanske lite bara 😉. Du har ju trots allt en Rolex och Credor i lĂ„dan. Hahaha imponerad över att du sparar/behĂ„ller alla dina klockor đŸ„ł.

Vad sĂ€ger ni om de nya aw 500 (sĂ€kert redan avhandlat) 🙈 men fasen desto mer jag tittar pĂ„ videos desta bĂ€ttre bli den. Började pĂ„ usch vilken hemsk skapelse och visarnađŸ€ź

..till fasen den Ă€r ganska cool Ă€ndĂ„đŸ˜Ž Ă„ visarna Ă€r ju frĂ€ckađŸ’Ș...

Sen sĂ„g jag stĂ„lvarianten och nu blev det...😍
IMG_20210330_214733.jpg

HĂ„ller med dig, först tyckte jag att den var ful, sen blev den retro fulsnygg, nĂ€r de slĂ€ppte metall version vill man ju bara ha. 😁

HĂ„ller med dig, först tyckte jag att den var ful, sen blev den retro fulsnygg, nĂ€r de slĂ€ppte metall version vill man ju bara ha. 😁
Skönt att höra att man inte Ă€r ensam😂
Precis vad man behöver, en klocka till man villhöver🙈

Men fÄ spana vidare pÄ den ett tag till, det kanske lÀgger sig..

Oja den Ă€r verkligen diskret och otroligt stilren 👌. KĂ€nns som att det behövs ”rĂ€tt” klĂ€dstil för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan klocka, det Ă€r bara mina tankar 😎.
Hahaha förstĂ„r vad du menar. Spelade Padel med en vĂ€n igĂ„r och berĂ€ttade att jag köpt mig en trevlig GS, och han kontra med aha har du köpt dig en Seiko đŸ˜‚đŸ€Ł.
Ofan sĂ„pass alltsĂ„ 😳, ja kanske lite bara 😉. Du har ju trots allt en Rolex och Credor i lĂ„dan. Hahaha imponerad över att du sparar/behĂ„ller alla dina klockor đŸ„ł.
Fick vÀl inte sÄ mycket nÀr man var liten vilket gjort att jag har blivit lite av en hamster och vill inte gÀrna slÀppa ivÀg nÄgot haha.

Äsch! Jag var förĂ€ldraledig med en Datejust och majoriteten av tiden spenderades i tisha och mjukisar đŸ€Ł

IMG_20200815_204258.jpg

Tillbaka
Topp