Oh din jĂ€vel! SĂ„g den pĂ„ K&S, helt underbar!Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oh din jĂ€vel! SĂ„g den pĂ„ K&S, helt underbar!Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
Snyggt!Lite Rangeman pÄ luftning Àr aldrig fel
Haha tack , kunde inte lÄta bli att köpa den .Oh din jÀvel! SÄg den pÄ K&S, helt underbar!
Vilken fetting, Grand Seikos Ă€r grymma. Grattis!Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
HĂ„ller definitivt med gĂ€llande att den Ă€r fet . Ăr min första GS och jag Ă€r absolut imponerad över kvalitĂ©n och finishen .Vilken fetting, Grand Seikos Ă€r grymma. Grattis!
Förutom Rangeman mÄste denna vara typ vanligast hÀr.Eller hur. Typ vanligaste klockan i trÄden
Ja med lite tur sÄ kan det hÀnda om en mÄnad och om jag fÄr den dÄ mÄste jag nog sjÀlv slÀppa den vidare. Kanske Àr nÄgon sugen?à h, trevligt! Och har du tur sÄ slÀpper polisen MRG'n de hÄller i?
I vilket fall som helst sÄ har du ju en MRG pÄ handleden redan pÄ torsdag! GrattisJa med lite tur sÄ kan det hÀnda om en mÄnad och om jag fÄr den dÄ mÄste jag nog sjÀlv slÀppa den vidare. Kanske Àr nÄgon sugen?
Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
Haha ja jag var ocksÄ sugen pÄ den vita som finns ute men blev tillslut denna .Bara för det sÄ finns Àven en vit Grand Seiko diver till salu hÀr pÄ KS, nu nÀr man blev sugen nÀr man sÄg din.
Ja, bra priser. Helt plötsligt Àr det mÄnga som slÀpper sina Grand Seikos. Jag Àr mer sugen pÄ SBGX261, har velat ha den lÀnge.Haha ja jag var ocksÄ sugen pÄ den vita som finns ute men blev tillslut denna .
Grym trio.Grodorna sÀger hej till Rangeman
Ja det finns en del trevliga ute till försĂ€ljning . SBGX261 Ă€r super fin klocka tycker jag men har tyvĂ€rr inte den âstilenâ för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan kĂ€nns det som .Ja, bra priser. Helt plötsligt Ă€r det mĂ„nga som slĂ€pper sina Grand Seikos. Jag Ă€r mer sugen pĂ„ SBGX261, har velat ha den lĂ€nge.
Hmmm men jag behöver verkligen inte fler klockor.
SĂ„ gĂ„r det nĂ€r man har för mycket muskler och Ă€r för krallig för en liten klocka. haha.Ja det finns en del trevliga ute till försĂ€ljning . SBGX261 Ă€r super fin klocka tycker jag men har tyvĂ€rr inte den âstilenâ för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan kĂ€nns det som .
Köp den och testa sĂ„ kan du byta mot min AR sen?Ja det finns en del trevliga ute till försĂ€ljning . SBGX261 Ă€r super fin klocka tycker jag men har tyvĂ€rr inte den âstilenâ för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan kĂ€nns det som .
Sorry redan haft 4 eller 5 AR .Köp den och testa sÄ kan du byta mot min AR sen?
Sorry redan haft 4 eller 5 AR .
Oja den Ă€r verkligen diskret och otroligt stilren . KĂ€nns som att det behövs ârĂ€ttâ klĂ€dstil för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan klocka, det Ă€r bara mina tankar .Jag gillar den för att den Ă€r sĂ„ diskret, Ă€r lite som en midsize Rolex datejust som inte vĂ€cker uppmĂ€rksamhet, dĂ„ alla tror att det Ă€r en billig Seiko klocka.
Vill och kan köpa, men kanske lite dum nu nÀr jag har precis sagt upp mig frÄn jobbet och jag anvÀnder knappt mina kostymklockor lÀngre, bÄde Rolex och Credor ligger bara i lÄdan. (vilket jag inte kommer att sÀlja haha)
Vad sÀger ni om de nya aw 500 (sÀkert redan avhandlat) men fasen desto mer jag tittar pÄ videos desta bÀttre bli den. Började pÄ usch vilken hemsk skapelse och visarna
..till fasen den Àr ganska cool ÀndÄ Ä visarna Àr ju frÀcka...
Sen sÄg jag stÄlvarianten och nu blev det...
Ni som har handlat klockor direkt frÄn Japan, har ni nÄgra tips pÄ vilka nÀtshoppar som Àr bra att ha och göra med? Asking for a friend...
Skönt att höra att man inte Àr ensamHÄller med dig, först tyckte jag att den var ful, sen blev den retro fulsnygg, nÀr de slÀppte metall version vill man ju bara ha.
Fick vĂ€l inte sĂ„ mycket nĂ€r man var liten vilket gjort att jag har blivit lite av en hamster och vill inte gĂ€rna slĂ€ppa ivĂ€g nĂ„got haha.Oja den Ă€r verkligen diskret och otroligt stilren . KĂ€nns som att det behövs ârĂ€ttâ klĂ€dstil för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan klocka, det Ă€r bara mina tankar .
Hahaha förstÄr vad du menar. Spelade Padel med en vÀn igÄr och berÀttade att jag köpt mig en trevlig GS, och han kontra med aha har du köpt dig en Seiko .
Ofan sÄpass alltsÄ , ja kanske lite bara . Du har ju trots allt en Rolex och Credor i lÄdan. Hahaha imponerad över att du sparar/behÄller alla dina klockor .
Oja den Ă€r verkligen diskret och otroligt stilren . KĂ€nns som att det behövs ârĂ€ttâ klĂ€dstil för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan klocka, det Ă€r bara mina tankar .
Hahaha förstÄr vad du menar. Spelade Padel med en vÀn igÄr och berÀttade att jag köpt mig en trevlig GS, och han kontra med aha har du köpt dig en Seiko .
Ofan sÄpass alltsÄ , ja kanske lite bara . Du har ju trots allt en Rolex och Credor i lÄdan. Hahaha imponerad över att du sparar/behÄller alla dina klockor .