Samma hÀr men ÀndÄ Àr jag sÀmst pÄ att hamstra . FÄr ta lÀrdom av dig .Fick vÀl inte sÄ mycket nÀr man var liten vilket gjort att jag har blivit lite av en hamster och vill inte gÀrna slÀppa ivÀg nÄgot haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma hÀr men ÀndÄ Àr jag sÀmst pÄ att hamstra . FÄr ta lÀrdom av dig .Fick vÀl inte sÄ mycket nÀr man var liten vilket gjort att jag har blivit lite av en hamster och vill inte gÀrna slÀppa ivÀg nÄgot haha.
StÄl varianten Àr helt klart ball skulle lÀtt kunna tÀnka mig en sÄdanVad sÀger ni om de nya aw 500 (sÀkert redan avhandlat) men fasen desto mer jag tittar pÄ videos desta bÀttre bli den. Började pÄ usch vilken hemsk skapelse och visarna
..till fasen den Àr ganska cool ÀndÄ Ä visarna Àr ju frÀcka...
Sen sÄg jag stÄlvarianten och nu blev det...
DĂ„ kanske jag inte Ă€r helt körd .Ăsch! Jag var förĂ€ldraledig med en Datejust och majoriteten av tiden spenderades i tisha och mjukisar
DÄ kanske jag inte Àr helt körd .
HÀr kan man prata om skarp och tydlig display. Bra köp.Ingen G men nÀra nog! Stor fin display. Kan nog bli trevlig den hÀr
VadĂ„, har du inte tittat pĂ„ Son of anarchy? Clay ledaren har ju alltid pĂ„ sig sin Guld rolex och han bĂ€r alltid MC vĂ€st och slitna jeans.Ja det finns en del trevliga ute till försĂ€ljning . SBGX261 Ă€r super fin klocka tycker jag men har tyvĂ€rr inte den âstilenâ för att kunna bĂ€ra en sĂ„dan kĂ€nns det som .
Vad jag kan se sÄ ligger de pÄ 5000 men har inte kommit sÄ lÄngt ÀnStÄl varianten Àr helt klart ball skulle lÀtt kunna tÀnka mig en sÄdan
Vad ligger de pÄ i pris?
Ălskar SOA , haha nej nej det har jag inte missat . FĂ„r kanske joina nĂ„got ballt MC gĂ€ng dĂ„ .VadĂ„, har du inte tittat pĂ„ Son of anarchy? Clay ledaren har ju alltid pĂ„ sig sin Guld rolex och han bĂ€r alltid MC vĂ€st och slitna jeans.
Jag ska snarare tar lÀrdom frÄn dig, masta flippa.Samma hÀr men ÀndÄ Àr jag sÀmst pÄ att hamstra . FÄr ta lÀrdom av dig .
Clay har precis en sĂ„n som @Lord_tito88 visade nyss, fast i hel guld.Ălskar SOA , haha nej nej det har jag inte missat . FĂ„r kanske joina nĂ„got ballt MC gĂ€ng dĂ„ .
Haha gör inte de . Sambon tycker jag skickar alldeles för mycket paket/brev att hon kallar mig Postnord .Jag ska snarare tar lÀrdom frÄn dig, masta flippa.
Haha, eller kanske staten börja misstÀnka nÄgot och ha "span" pÄ dig, en jugge som skickar runt paket hela tiden.Haha gör inte de . Sambon tycker jag skickar alldeles för mycket paket/brev att hon kallar mig Postnord .
Du har absolut 100% rĂ€tt i det du skriver Ă€r bara jag som har en âskevâ bild .@livinl0ud du kan bĂ€ra upp vilken klocka du vill. Man behöver inte följa "reglerna".
Gör som @Lord_tito88 bÀr den med vanlig klÀdsel och var stolt.
Jag har ocksÄ massor med tatueringar och nuförtiden klÀr jag mig inte ofta i "fin" klÀder lÀngre. Men nÀr jag kÀnner för att ha pÄ mig
mina "kostym" klockor sÄ gör jag det i alla fall. Ska testa att i sommar ha pÄ mig ett linne, jeans, Adidas och Credor haha.
Sen Àr mÄnga Grand Seiko ( i alla fall de i Quartz) sÄ diskreta att man kan bÀra allt med dem.
Jag lovar, foto kommer.Du har absolut 100% rĂ€tt i det du skriver Ă€r bara jag som har en âskevâ bild .
Jag har tyvÀrr aldrig klÀtt mig i finklÀder bortsett frÄn bröllop och begravningar. Hahaha jag vill se till sommaren nÀr du kör din Credor med linne, jeans och Adidas sneakers .
Jag lÀmnar/hÀmtar till 99% mina paket/brev pÄ samma ombud och personalen dÀr har varit lite nyfikna ibland och frÄgat gÀlande att jag skickar och tar emot en hel del . Ibland brukar jag skoja lite med personalen i kassan och sÀga att paketet jag precis lÀmnat in Àr vÀrt nÀrmare 100lax och att det Àr viktigt att Postnord fÄr med sig paketet nÀr de hÀmtar upp vid stopptid. Deras min Àr ganska rolig att se efter .Haha, eller kanske staten börja misstÀnka nÄgot och ha "span" pÄ dig, en jugge som skickar runt paket hela tiden.
Men till skillnad frÄn Postnord sÄ kommer dina paket i tid haha. Sorry kunde inte lÄta bli.
Att du jobbar statlig innebÀr inte att du Àr spanfri, I know haha.Jag lÀmnar/hÀmtar till 99% mina paket/brev pÄ samma ombud och personalen dÀr har varit lite nyfikna ibland och frÄgat gÀlande att jag skickar och tar emot en hel del . Ibland brukar jag skoja lite med personalen i kassan och sÀga att paketet jag precis lÀmnat in Àr vÀrt nÀrmare 100lax och att det Àr viktigt att Postnord fÄr med sig paketet nÀr de hÀmtar upp vid stopptid. Deras min Àr ganska rolig att se efter .
Jag jobbar ju ibland för staten sÄ mig ska dom inte ha span pÄ .
Jag skojade lite dÀr med att jag kommer undan bara för att jag ibland tjÀnstgör staten . Hahahahaha tro mig jag vet exakt vad du menar dÀr .Att du jobbar statlig innebÀr inte att du Àr spanfri, I know haha.
Jag jobbade i en skola förut och jag Àr uppvuxen i en förort och nÀr en barndomsvÀn Äkte in och alla nummer som fanns pÄ hans mobil riskerade span.
Man mÀrke ibland hur det ekade i mobilen, haha.
De kanske tror att du Àr smart som fan, dagen jobbar du för staten för att ha en bra alibi och vid sidan om har du din karriÀr i undervÀrlden.
I know, du vet ju att jag Àr uppvuxen bland juggar. hahaJag skojade lite dÀr med att jag kommer undan bara för att jag ibland tjÀnstgör staten . Hahahahaha tro mig jag vet exakt vad du menar dÀr .
Rosé guld varianten var ju hyfsat blingig!ApropÄ AWM-500. Kanske nÄn missat United Arrows collaben med Black IP.
https://www.g-central.com/the-unite...the-first-full-metal-awm-500-with-a-black-ip/
Vad ska du köpa?Ni som har handlat klockor direkt frÄn Japan, har ni nÄgra tips pÄ vilka nÀtshoppar som Àr bra att ha och göra med? Asking for a friend...
Hahaha bra folkslag .I know, du vet ju att jag Àr uppvuxen bland juggar. haha
Vad planerar du att köpa för klockor hÀrnÀst, nu nÀr du har uppgraderat dig till Grand Seiko?
Din jakt slutar vÀl inte dÀr eller?