Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Det trodde vi inteFinalen
Tack. Inte jag hellerGrattis! Det trodde vi inte
Finalen
Haha, han rÀknade fel i OWG-trÄden och skrev precis att det Àr 9 timmar kvar nu, sÄ du har nog helt rÀttDe sista timmarna brukar ju vara svÄrast hehe.
VadÄ, kör vi inte till kl 19.00?Haha, han rÀknade fel i OWG-trÄden och skrev precis att det Àr 9 timmar kvar nu, sÄ du har nog helt rÀtt
Inget bestÀmt, men tÀnker att det kanske Àr större utbud dÀr. NÄgot skall man sÀkert kunna hitta...Vad ska du köpa?
? Betyder inte GS G-shock menar du ?Oj det blev visst post i fel trĂ„d . Ăr inte G-Shock lös sĂ„ kommer smyga runt hĂ€r .
Ja eller hur? Betyder inte GS G-shock menar du ?
Alla dessa negativa displayer
sÀker gamla nyheter i trÄden, men det kommer kul bt modeller. Jag gillar guldisen
Jag har inte sett de nyheterna, men hade hoppats pÄ positiv display, för jÀklar vad jag gillar prisvÀrdheten i GW-B5600-serien
sÀker gamla nyheter i trÄden, men det kommer kul bt modeller. Jag gillar guldisen
Ja, lÀsbarheten hÀr i mörka Svedala... Jag var dock riktigt nöjd nÀr jag var i Spanien för TVà à R SEDAn!!! I stark sol var det riktigt skarpt och vilsamt med negativ displayAlla dessa negativa displayer
Jag har inte sett de nyheterna, men hade hoppats pÄ positiv display, för jÀklar vad jag gillar prisvÀrdheten i GW-B5600-serien
Det finns en ny positiv @roosterman har sÀkert koll pÄ refJa, lÀsbarheten hÀr i mörka Svedala... Jag var dock riktigt nöjd nÀr jag var i Spanien för TVà à R SEDAn!!! I stark sol var det riktigt skarpt och vilsamt med negativ display
Jo, den har vi span pÄ, bÄde @roosterman och jagDet finns en ny positiv @roosterman har sÀkert koll pÄ ref
De 2 i mitten Àr frÄn 5 general limited edition. Gillar den blÄa kingen.
CT och DC har jag , men inte generalerna i mitten
Ja, jag vÀntar ocksÄ pÄ en som Àr bra pÄ riktigt. Blir alltid nÄgot tok med de nya...Alla dessa negativa displayer
Tycker att de funkar bra faktiskt. Jag har inga program att se tiden i mörker.Ja, jag vÀntar ocksÄ pÄ en som Àr bra pÄ riktigt. Blir alltid nÄgot tok med de nya...
Har man designat bandet sÄ för att det ska se it som ett dÀck mÄntro?G-SQUAD
www.g-shock.eu
NÄn som vet nÀr det Àr release pÄ den?This is the Beauty GW-B5600MG
Besvikelsen nÀr det ser ut som paketet man vÀntar pÄ inte kommer idag