• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Taaaack! Nu gjorde du genast mitt liv lite enklare🙏

BriefDemandingAstarte-size_restricted.gif

Yes, dÄ har jag dubbelt sÄ mÄnga g-shocks som jag hade igÄr, och det var en mer Àn jag hade för en vecka sedan...
Idag anlĂ€nde en Rangeman som bott hos Ă„tminstone tvĂ„ medlemmar hĂ€r tidigare. Det olivgröna stuket kĂ€nns riktigt sjysst i verkligheten, lĂ„ter den nog vara i den fĂ€rgen ett tag innan (om) jag byter. ÅterstĂ„r bara att hinna lĂ€ra sig alla femtielva funktioner innan det Ă€r dags för nĂ€sta Himalayaexpedition ;)

IMG_0156.jpeg

Yes, dÄ har jag dubbelt sÄ mÄnga g-shocks som jag hade igÄr, och det var en mer Àn jag hade för en vecka sedan...
Idag anlĂ€nde en Rangeman som bott hos Ă„tminstone tvĂ„ medlemmar hĂ€r tidigare. Det olivgröna stuket kĂ€nns riktigt sjysst i verkligheten, lĂ„ter den nog vara i den fĂ€rgen ett tag innan (om) jag byter. ÅterstĂ„r bara att hinna lĂ€ra sig alla femtielva funktioner innan det Ă€r dags för nĂ€sta Himalayaexpedition ;)

IMG_0156.jpeg

Den gröna skrudden pĂ„minner mig om Master Chief 😍

Master-Chief-2.jpg

NÄgra bonus bilder till @Nygren pÄ en annan Credor.
Den hÀr urtavlan Àr sÄ hÀftig, I vissa vinklar Àr den vit och i visa vinkar Àr vissa detaljerna ljusblÄ osv, det Àr som 3 urtavla i en och samma klocka.
Dock Àr det jÀttevÄr att fÄ det pÄ bild.

IMG_5992.JPG

IMG_5990.JPG
Vilken tavla! Vad Àr det för material?

@Derix
Hatten av, ingen av oss trodde att du skulle klara dig sÄhÀr lÄngt.
Vi trodde alla du skulle Äka ut först, Ryssen hade redan kollat upp vart du bor. Det var nÀr han stod pÄ kullen till jordkÀllaren och spanade som den började ge vika. Han ber om ursÀkt för det :)
Men eftersom ditt uttÄg Àr ett eget medvetet val och inte kopplat till att du Àr en svag sjÀl och inte kunde motstÄ frestelsen, sÄ blir detta lite mer gentlemannamÀssigt.
Handskakning och du fÄr börja.
By the way, trodde hade lite annan klÀdstil. Men jag dömer ingen.
1.gif

Det gick ju sÄdÀr, men bra försök.
Ryssens tur.
3.gif

@Derix out!

Tillbaka
Topp