Tusen tack! Hahah fÄr nog nöja mig med en G-Shock först och frÄmst Attans, jag som hoppades att jag skulle slippa det. DÄ blir det till att lÀsa instruktionsboken dÄ
Eller kolla pÄ tuben !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack! Hahah fÄr nog nöja mig med en G-Shock först och frÄmst Attans, jag som hoppades att jag skulle slippa det. DÄ blir det till att lÀsa instruktionsboken dÄ
Taaaack! Nu gjorde du genast mitt liv lite enklareEller kolla pÄ tuben !
Yes, dÄ har jag dubbelt sÄ mÄnga g-shocks som jag hade igÄr, och det var en mer Àn jag hade för en vecka sedan...
Idag anlÀnde en Rangeman som bott hos Ätminstone tvÄ medlemmar hÀr tidigare. Det olivgröna stuket kÀnns riktigt sjysst i verkligheten, lÄter den nog vara i den fÀrgen ett tag innan (om) jag byter. à terstÄr bara att hinna lÀra sig alla femtielva funktioner innan det Àr dags för nÀsta Himalayaexpedition
Oj, fÄr se om den gÄr att importera dÄ!Tror det var april. I Asien.
Vilken tavla! Vad Àr det för material?NÄgra bonus bilder till @Nygren pÄ en annan Credor.
Den hÀr urtavlan Àr sÄ hÀftig, I vissa vinklar Àr den vit och i visa vinkar Àr vissa detaljerna ljusblÄ osv, det Àr som 3 urtavla i en och samma klocka.
Dock Àr det jÀttevÄr att fÄ det pÄ bild.
Team Tough
Det som Àr guld Àr 18k och resten Àr stÄl tror jag.Vilken tavla! Vad Àr det för material?
SlÀnger upp en crosspost frÄn OWG. Men det fÄr man en dag som denna. Vi stÄr starka, Gulf och jag.
Ibland lÀser jag för snabbt. Trodde du skrev "Vi stÄr starka, ulf och jag" - lol, trodde du hade döpt din gulfman till Ulf.
Inget heldumt namn haha. Ulfman!
Haha, gissa vad min chef heter
Spela filmen för honom inför nÀsta lönesamtalHaha, gissa vad min chef heter
Nu mÄste du köpa lika mÄnga av den nya rangemannen som du har av den Àldre versionen och köpa ny bezel till varje!Rangeman fick en G-squadkompis
GPR-B1000 ser mycket större ut. Ăr den det pĂ„ riktigt ocksĂ„?Rangeman fick en G-squadkompis
Riktigt fin, grattis!Rangeman fick en G-squadkompis
Den ser bulkigare ut om man kan sĂ€ga sĂ„. Skiljer bara nĂ„n mm hit o dit. Största skillnaden Ă€r nog tjockleken pĂ„ dom. Rangen Ă€r biffigare dĂ€r. Tyngre fram för allt.GPR-B1000 ser mycket större ut. Ăr den det pĂ„ riktigt ocksĂ„?
Hur ser de ut pÄ handleden?Den ser bulkigare ut om man kan sÀga sÄ. Skiljer bara nÄn mm hit o dit. Största skillnaden Àr nog tjockleken pÄ dom. Rangen Àr biffigare dÀr. Tyngre fram för allt.
à terkommer om ca 50 minuterHur ser de ut pÄ handleden?