• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PÄ Àmnet positiva displayer. Gillar att den sitter pÄ min grÄ casio oak, annars hade jag haft svÄrt att lÀsa av displayen. Siffror och text Àr rÀtt smÄ :)

Bilagor

• 20210331_135426.jpg
    20210331_135426.jpg
    241.4 KB · Visningar: 7
Ja det kĂ€nns som ett bra tillfĂ€lle. Det kĂ€nns kul att du hĂ€nger hĂ€r @Aros. Mitt tillhĂ„ll Ă€r hĂ€r i gshocktrĂ„den, nu nĂ€r OWGM snart Ă€r slut sĂ„ kĂ€nns det som en bra avrundning om du fortfarande kan hetsa lite hĂ€r inne 👍😂
Det Ă€r som nĂ„n skrev att slutet pĂ„ OWGM Ă€r som avslutningen i 9:an, allt förĂ€ndras. Men istĂ€llet för att alla far ivĂ€g till nĂ„t nytt, kryper vi tillbaka till vĂ„ra ”hemmatrĂ„dar” och detta Ă€r min hemmatrĂ„d ❀
AEDC48FC-03F9-476B-8DD8-01831EB5D6F6.gif

Bytte batteri pÄ min Credor klocka nu, efter att ha haft pÄ sig bara G-shock ett bra tag fÄr handleden nÀstan en shock
hur smĂ„ andra klockor Ă€r. 😆

Är sugen pĂ„ en Citizen One som Ă€r endast 2,98 tjock. (tunn)
Det Àr rolig att Sverige för en gÄngs skull har förmodligen billigaste priset i hela vÀrlden pÄ just
AR5000-50E & AR5000-68A. Och det som Àr Ànnu konstigare Àr att det Àr Ur och Penn som sÀljer dem. (de Àr autorized dealer)

IMG_5986.JPG

IMG_5987.JPG

Bilder pÄ Citizen One som visar hur tunn den Àr.

1617199439815.png

1617199540335.png

Bytte batteri pÄ min Credor klocka nu, efter att ha haft pÄ sig bara G-shock ett bra tag fÄr handleden nÀstan en shock
hur smĂ„ andra klockor Ă€r. 😆

Är sugen pĂ„ en Citizen One som Ă€r endast 2,98 tjock. (tunn)
Det Àr rolig att Sverige för en gÄngs skull har förmodligen billigaste priset i hela vÀrlden pÄ just
AR5000-50E & AR5000-68A. Och det som Àr Ànnu konstigare Àr att det Àr Ur och Penn som sÀljer dem. (de Àr autorized dealer)

IMG_5986.JPG

IMG_5987.JPG

En bild pÄ Citizen One som visar hur tunn den Àr.

1617199439815.png

1617199540335.png
Oj vilken jĂ€tte g-shocken uppfattas som. LĂ€gga den bredvid GPR-B1000 rangemannen 😂

För ni som har koll pÄ marknaden, brukar upphöranda modeller ibland komma ut igen pÄ marknaden via Äterproduktion eller restlager som töms?

Jag tÀnker specifikt pÄ positiva titanaren och regnbÄgsgrodan men Àven generellt hur casio och gshocks gör med limitedprodukter

Tillbaka
Topp