• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kör denna idag 😎
PXL_20210401_070127185.MP-01.jpeg

Ha ha, det var inte helt otippat! Blev det tjÀra och fjÀdrar eller en fjÀder i hatten? Oavsett vad fick kanske @roosterman rugga av sig lite och bidra?

Jag lĂ„ter @roosterman svara pĂ„ hur det gick, han PM:ade mig talpunkter under mina 15 minutes of fame đŸ€Ł Men de sĂ„g jag ju först efterĂ„t :)
Jag tycker @Aros skötte sig med bravur 👍 BĂ„de G-shocktrĂ„den och Gifarna var mycket omnĂ€mnt.
SjĂ€lv kĂ€nde jag nog mest att jag ville skona medhörarna med min kÀÀlmaa-dialekt och skrev en del hyss i OWG-trĂ„den istĂ€llet😁
0.00.36 Äkte GBD-H1000n pÄ för första gÄngen. Den landade ju passligt igÄr eftermiddag;)
Personligen tyckte jag det var kul att höra att det var mĂ„nga hade sett fram emot att vinna Casioken som ju vĂ„r @Agnby⌚ sen tog hem :)

Jag tycker @Aros skötte sig med bravur 👍 BĂ„de G-shocktrĂ„den och Gifarna var mycket omnĂ€mnt.
SjĂ€lv kĂ€nde jag nog mest att jag ville skona medhörarna med min kÀÀlmaa-dialekt och skrev en del hyss i OWG-trĂ„den istĂ€llet😁
0.00.36 Äkte GBD-H1000n pÄ för första gÄngen. Den landade ju passligt igÄr eftermiddag;)
Personligen tyckte jag det var kul att höra att det var mĂ„nga hade sett fram emot att vinna Casioken som ju vĂ„r @Agnby⌚ sen tog hem :)
SpĂ€nnande, hur var utlĂ„tandet om G-ShocktrĂ„den? 😁

Inte hunnit prova Ă€n đŸ„Ž

Plus att den jag postade Àr lite ballare men den har ju utgÄtt. StÄr ju Vibrator istÀllet för Vibe alarm.
TyvÀrr upptÀckte Casio att benÀmningen inte blev helt lyckad och Àndrade till vibe alarm. :grumpy:
Haha, jag reagerade pÄ just det. Första jag tÀnkte var "ska man sÀtta den runt snorren eller?"
Äntligen fĂ„ ha bandet pĂ„ sista hĂ„let...
🙈🙈🙈

Tillbaka
Topp