Eller hur! Kolla lÀnkenOj, den hÀr Àr riktig hÀftig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur! Kolla lÀnkenOj, den hÀr Àr riktig hÀftig!
Ja, snyggt med kolfiber detaljerna. Den hamnar direkt i vill ha listan.Eller hur! Kolla lÀnken
Ha ha, det var inte helt otippat! Blev det tjÀra och fjÀdrar eller en fjÀder i hatten? Oavsett vad fick kanske @roosterman rugga av sig lite och bidra?
Jag tycker @Aros skötte sig med bravur BÄde G-shocktrÄden och Gifarna var mycket omnÀmnt.Jag lÄter @roosterman svara pÄ hur det gick, han PM:ade mig talpunkter under mina 15 minutes of fame Men de sÄg jag ju först efterÄt
Jamenvisst! Jag kĂ€nde inget sug efter nĂ„got annat imorse sĂ„ det fick bli den hĂ€r godingen igen.Vad Ă€r detta? Sitter den pĂ„ idag ocksĂ„? â€
SpÀnnande, hur var utlÄtandet om G-ShocktrÄden?Jag tycker @Aros skötte sig med bravur BÄde G-shocktrÄden och Gifarna var mycket omnÀmnt.
SjÀlv kÀnde jag nog mest att jag ville skona medhörarna med min kÀÀlmaa-dialekt och skrev en del hyss i OWG-trÄden istÀllet
0.00.36 Äkte GBD-H1000n pÄ för första gÄngen. Den landade ju passligt igÄr eftermiddag
Personligen tyckte jag det var kul att höra att det var mĂ„nga hade sett fram emot att vinna Casioken som ju vĂ„r @Agnbyâ sen tog hem
Inte hunnit prova ÀnJag tycker @Aros skötte sig med bravur BÄde G-shocktrÄden och Gifarna var mycket omnÀmnt.
SjÀlv kÀnde jag nog mest att jag ville skona medhörarna med min kÀÀlmaa-dialekt och skrev en del hyss i OWG-trÄden istÀllet
0.00.36 Äkte GBD-H1000n pÄ för första gÄngen. Den landade ju passligt igÄr eftermiddag
Personligen tyckte jag det var kul att höra att det var mĂ„nga hade sett fram emot att vinna Casioken som ju vĂ„r @Agnbyâ sen tog hem
Det var vÀl mer att fler har fÄtt upp ögonen för G-shock. Tycker det speglas av att det varit lite "nytt" folk hÀr inne ocksÄ Sen har vi ju en trevlig trÄd vilket mÀrks ocksÄ sÄklartSpÀnnande, hur var utlÄtandet om G-ShocktrÄden?
Ja meSkeptisk
Enkelt val idag, nya pÄ
Skeptisk
Lite som vilken smartklocka som helstBörjar se lite generisk ut.
Ăr det inte en WSD-F30 som dom lyckats göra mer vattentĂ€t och stöttĂ„lig?Skeptisk
KÀnns som att man har liten uppförsbacke iom suunto och garmins dominans pÄ omrÄdet. Kanske om man fokar pÄ extremsport. Löpning, cykel och simning Àr nog tokkört.Skeptisk
Otroligt fin!Glad pÄsk alla!
Ja den Àr trevlig i positiv! Tycker det kÀnns som mkt G för pengen för de 450kr jag gavKÀckt med vibe alarm.
Jag försöker hitta en sÄn hÀr :
Ja den Àr trevlig i positiv! Tycker det kÀnns som mkt G för pengen för de 450kr jag gav
Det Àr alltsÄ en Baby-G egentligen?Plus att den jag postade Àr lite ballare men den har ju utgÄtt. StÄr ju Vibrator istÀllet för Vibe alarm.
TyvÀrr upptÀckte Casio att benÀmningen inte blev helt lyckad och Àndrade till vibe alarm.
Haha, jag reagerade pÄ just det. Första jag tÀnkte var "ska man sÀtta den runt snorren eller?"Plus att den jag postade Àr lite ballare men den har ju utgÄtt. StÄr ju Vibrator istÀllet för Vibe alarm.
TyvÀrr upptÀckte Casio att benÀmningen inte blev helt lyckad och Àndrade till vibe alarm.
GWF-A1000XC-1AJF
Holy smoke! Och jag som suttit och vÀntat pÄ att Royal Navy-versionen ska slÀppas. Nu blev det valet mycket svÄrare helt plötsligt.GWF-A1000C