FjÀrde eller femte bytet sen igÄr kvÀll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FjÀrde eller femte bytet sen igÄr kvÀll?
Ser inget Casio pÄ det spÀnnet, mÄste ha blivit nÄgot felMan vill ju gÀrna hÀnga hÀr inne med er, sÄ ni fÄr ett armband
Gillar barometern mycket, den funkar riktigt bra och Àr ett kul inslag i klockan
Har du bestÀllt idag.?Woohoo, nÄgon annan Àn jag som lyckades knipa nya "invert" slÀppet?
Sjukt coolt med inverterad/vanlig display i samma.
GÄr tydligen Àven att programmera den via appen att Àndra vid olika tidslag.
Sjukt coolt att ha invert pÄ dagen och vanlig pÄ natten!
Blir vÀl lite extra pÄslag eftersom det Àr frÄn engelska g-shock sidan, men vafan det Àr det ju vÀrt.
Fick leveransbesked nÀstan direkt. VÀntan blir OLIDLIG!!!
EDIT: Ingen kvar nu nÀr jag kollade igen.
Jag lÄg hÄrt pÄ refresh knappen 00:01 inatt eftersom jag visste att dom skulle slÀppas idag.Har du bestÀllt idag.?
Coolt! Det Àr vÀl bara i vanlig ordning att vÀnta till @livinl0ud köpt en, burkar vara garanti pÄ att hitta pÄ köp och sÀlj inom 48h.Woohoo, nÄgon annan Àn jag som lyckades knipa nya "invert" slÀppet?
Sjukt coolt med inverterad/vanlig display i samma.
GÄr tydligen Àven att programmera den via appen att Àndra vid olika tidslag.
Sjukt coolt att ha invert pÄ dagen och vanlig pÄ natten!
Blir vÀl lite extra pÄslag eftersom det Àr frÄn engelska g-shock sidan, men vafan det Àr det ju vÀrt.
Fick leveransbesked nÀstan direkt. VÀntan blir OLIDLIG!!!
EDIT: Ingen kvar nu nÀr jag kollade igen.
Du Àr nog nÄgot pÄ spÄren hÀr.. april aprilSÀkert att det inte ska stÄ "4-01" i datumrutan pÄ bilderna?
Undrar om det Àr en slump att Casio "slÀpper" den 1/4?Jag lÄg hÄrt pÄ refresh knappen 00:01 inatt eftersom jag visste att dom skulle slÀppas idag.
Det hade ju varit Ànnu bÀttre dÄSÀkert att det inte ska stÄ "4-01" i datumrutan pÄ bilderna?
Haha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarigCoolt! Det Àr vÀl bara i vanlig ordning att vÀnta till @livinl0ud köpt en, burkar vara garanti pÄ att hitta pÄ köp och sÀlj inom 48h.
Hahaha helt galetHaha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarig
Haha ja vetHahaha helt galet
Men vad i he.. vad har du siktat in dig pÄ nu?Haha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarig
Hemligt .Men vad i he.. vad har du siktat in dig pÄ nu?
Har du fÄtt sÄlt din MRG Àn dÄ?Hemligt .
Jepp den Àr bortaHar du fÄtt sÄlt din MRG Àn dÄ?
Mina redigeringskunskaper Àr inte avancerade nog.Det hade ju varit Ànnu bÀttre dÄ
Haha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarig
Dagslume.
Om denna hade haft seikolume hade den varit 100%
Oouch, om jag hade haft lök hade jag köpt den direkt!!!Haha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarig
Den kĂ€nns tyvĂ€rr inte âjagâ pĂ„ nĂ„got sĂ€tt om du förstĂ„r hur jag tĂ€nker . Det var synd hehe.Oouch, om jag hade haft lök hade jag köpt den direkt!!!
Say what?! April aprilHaha det blir inge . Har siktet instÀllt pÄ tvÄ andra G-Shocks ska bara sÀlja min Grand Seiko, den blev inte lÄngvarig
Haha sÀger detsamma om migSay what?!