Jag tror att det var min gamla. Visst köpte du den av S.L? Hamnade den utanför forumet eller?Jepp den Àr borta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att det var min gamla. Visst köpte du den av S.L? Hamnade den utanför forumet eller?Jepp den Àr borta
Ofan sÄpass . Jag köpte den av The_Escapement som i sin tur köpte den av S.L. Ne den Àr kvar pÄ forumet .Jag tror att det var min gamla. Visst köpte du den av S.L? Hamnade den utanför forumet eller?
Oj, den har verkligen vandrat runt, ha ha! DÄ Àr den inne pÄ sin sjÀtte Àgare nu dÄ.Ofan sÄpass . Jag köpte den av The_Escapement som i sin tur köpte den av S.L. Ne den Àr kvar pÄ forumet .
Haha ja frÄgan Àr vilken stolle som slarvat bort original boxen till den .Oj, den har verkligen vandrat runt, ha ha! DÄ Àr den inne pÄ sin sjÀtte Àgare nu dÄ.
Casey Neistat editionĂntligen kan jag se tiden igen Ă€ven nĂ€r jag jobbar
Det Àr den första Àgaren som jag köpte den av. Han Àr ingen wis om man sÀger sÄ och tyckte inte att den fina trÀlÄdan i svart pianolack var nÄt att spara pÄ...Haha ja frÄgan Àr vilken stolle som slarvat bort original boxen till den .
Haha sorry men fan vilket pucko .Det Àr den första Àgaren. Han Àr ingen wis om man sÀger sÄ och tyckte inte att den fina trÀlÄdan i svart pianolack var nÄt att spara pÄ...
Jag vet. Han Àr faktiskt det pÄ riktigt, ha ha! Han köpte klockan nere i Tyskland och anvÀnde den exakt en gÄng. Sen blev den liggande i en skrivbordslÄda i ett par Är innan han sÄlde den till mig. Han torskade mycket pengar pÄ den dÀr. Han skaffade den för att brÀcka min kompis som hade skaffat en Mudmaster. True story.Haha sorry men fan vilket pucko .
Hahahahaha vilken story och vilken stjÀrna alltsÄJag vet. Han Àr faktiskt det pÄ riktigt, ha ha! Han köpte klockan nere i Tyskland och anvÀnde den exakt en gÄng. Sen blev den liggande i en skrivbordslÄda i ett par Är innan han sÄlde den till mig. Han torskade mycket pengar pÄ den dÀr. Han skaffade den för att brÀcka min kompis som hade skaffat en Mudmaster. True story.
Verkligen! Den sista idioten Àr inte född Àn och ibland köper man klockor av dem.Hahahahaha vilken story och vilken stjÀrna alltsÄ
Hahaha ja det Àr gÀrna sÄdana man vill göra affÀrer medVerkligen! Den sista idioten Àr inte född Àn och ibland köper man klockor av dem.
Ja, jag törs nog inte berÀtta vad jag betalade för den...Hahaha ja det Àr gÀrna sÄdana man vill göra affÀrer med
Jag hade en i nyskick som @Ploprof tog över. Vad hÀnde med den?KÀckt med vibe alarm.
Jag försöker hitta en sÄn hÀr :
Gör inte detJa, jag törs nog inte berÀtta vad jag betalade för den...
Huh?Casey Neistat edition
Haha sorry syftade pÄ den hÀr killen och hans Ray-Ban.
Jag hade en i nyskick som @Ploprof tog över. Vad hÀnde med den?
Finns den kvar kanske?
Femte bytet
Helt horribeltDin handledsklÄda mÄste ha varit intensiv
AhaaaHaha sorry syftade pÄ den hÀr killen och hans Ray-Ban.
Köpte den av en tysk pÄ instaAssÄ du har ju haft alla möjliga och omöjliga modeller.
Bara?Femte bytet
Femte bytet