• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det vart en gw5610 ;) kÀnndes som en no brainer för det priset. SÄ jÀdra taggad nu. Och kombi lÀnk Àr förhoppningsvis pÄvÀg i veckan :p
Grattis! Fantastisk klocka! Var helt sĂ„ld i flera dagar innan jag började jaga GW5000 hĂ€r pĂ„ forumet och kunde inte sova innan den landat hos mig. Missbruk och elĂ€nde vĂ€ntar😉

Hur ska man kunna vÀlja?
AE2077DC-BCFB-4AA0-95EE-4CD86ED91DD5.jpeg

Första gĂ„ngen jag sĂ„g grodan pĂ„ din klocka trodde jag det var en mjukis. 🙉😊
Nu har jag studerat och trodde fortfarande det var en mjukis men den Ă€r riktig va? đŸ€—
Japp, riktig. Och en gamling dessutom. Införskaffades runt millennieskiftet, dĂ„ i nĂ€stan vuxen storlek sĂ„ den Ă€r 21+Ă„r. Kanske Ă€ldre Ă€n nĂ„gra forummedlemmar hĂ€r i trĂ„den? 😁

RĂ„kade slinta pĂ„ köpknappen ”att jag aldrig lĂ€r mig” đŸ˜łđŸ˜‚đŸ€Ł. Har haft ögonen ett tag pĂ„ denna skönhet och tyvĂ€rr sĂ€ljs de inte allt för ofta hĂ€r pĂ„ KS samt att jag trodde inte nĂ„gon Ă„terförsĂ€ljare hade nĂ„gon inne pĂ„ lager men ack sĂ„ fel jag hade 😉😎. Ser fram emot nĂ€sta vecka đŸ„ł.

RĂ„kade slinta pĂ„ köpknappen ”att jag aldrig lĂ€r mig” đŸ˜łđŸ˜‚đŸ€Ł. Har haft ögonen ett tag pĂ„ denna skönhet och tyvĂ€rr sĂ€ljs de inte allt för ofta hĂ€r pĂ„ KS samt att jag trodde inte nĂ„gon Ă„terförsĂ€ljare hade nĂ„gon inne pĂ„ lager men ack sĂ„ fel jag hade 😉😎. Ser fram emot nĂ€sta vecka đŸ„ł.
GMWB5000TB? 😉

Tillbaka
Topp