• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag anvÀnder denna modell ibland nÀr jag trÀnar, men upplever ibland att pulsenmÀtaren inte alltid Àr 100..
Tog PW en dag, dÄ ska jag haft 165 i puls...
Det hĂ€nder att den ”skenar” under kortare perioder ibland. Har fĂ„tt för mig att det oftast sker nĂ€r jag svettas mycket eller efter dusch om det fortfarande Ă€r blött mellan klocka/handled, men det Ă€r mer killgissning Ă€n nĂ„t riktigt empiriskt argument, kan bero pĂ„ nĂ„t helt annat. 99% av tiden Ă€r pulsmĂ€taren bang on med andra instrument dock. Har man pulsmĂ€taren konstant aktiverad och tar av sig klockan, lĂ€gger den i en vĂ€ska etc sĂ„ fĂ„r man ocksĂ„ heltokiga vĂ€rden men det Ă€r ju inte sĂ„ konstigt. StegrĂ€knaren verkar ha blivit mycket bĂ€ttre sedan första SW versionen iaf.

Senast Àndrad:
IMG_20210402_141512.jpg

Kööööp!

För mig har detta blivit favoriten just nu, anvĂ€nds mer Ă€n speedyn đŸ˜ČđŸ€”đŸ˜
Man blir sĂ„ jĂ€vla glad av den😍

ÄndĂ„ lite nyfiken pĂ„ den, har ju mest svarta G och som sagt glada fĂ€rger đŸ€“

Blir alltid glad nÀr jag ser den dÀr vita. Helt rÀtt. Kanske mÄste prova en mod till sommaren.
Vitt band, positiv display och vitt glas. Tro vad det mest minimalistiska och "vitaste" glaset Ă€r för nĂ„gon modell hmmm... đŸ€”

Av mina klockor Àr det den som har fÄtt mest kommentarer och blickar frÄn non wis. Vitt verkar gÄ hem hos mÄnga.

Hur Àr skillnaden pÄ ABC-funktionerna mellan exempelvis Àldre rangeman gw9400 och mudmaster gwg1000? Har funktionerna förbÀttrats eller hÄller de ungefÀr samma kvalitet? Eller Àr det rent av samma?

Tillbaka
Topp