Jaha det var ett moddat ex, hursomhelst jÀvligt snygg!Massa olika refs som jag inte har koll pÄ. @Fujoor du som moddat den kanske har lust att redovisa nÀr du har tid och möjlighet
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha det var ett moddat ex, hursomhelst jÀvligt snygg!Massa olika refs som jag inte har koll pÄ. @Fujoor du som moddat den kanske har lust att redovisa nÀr du har tid och möjlighet
.
Ja den Àr klockren och jag Àlskar den gultonade displayen med de gula detaljerna pÄ bezelnJaha det var ett moddat ex, hursomhelst jÀvligt snygg!![]()
Det hĂ€nder att den âskenarâ under kortare perioder ibland. Har fĂ„tt för mig att det oftast sker nĂ€r jag svettas mycket eller efter dusch om det fortfarande Ă€r blött mellan klocka/handled, men det Ă€r mer killgissning Ă€n nĂ„t riktigt empiriskt argument, kan bero pĂ„ nĂ„t helt annat. 99% av tiden Ă€r pulsmĂ€taren bang on med andra instrument dock. Har man pulsmĂ€taren konstant aktiverad och tar av sig klockan, lĂ€gger den i en vĂ€ska etc sĂ„ fĂ„r man ocksĂ„ heltokiga vĂ€rden men det Ă€r ju inte sĂ„ konstigt. StegrĂ€knaren verkar ha blivit mycket bĂ€ttre sedan första SW versionen iaf.Jag anvĂ€nder denna modell ibland nĂ€r jag trĂ€nar, men upplever ibland att pulsenmĂ€taren inte alltid Ă€r 100..
Tog PW en dag, dÄ ska jag haft 165 i puls...
En mod med delar frÄn b5600HR och BC.Massa olika refs som jag inte har koll pÄ. @Fujoor du som moddat den kanske har lust att redovisa nÀr du har tid och möjlighet
.
Tack sÄ mycket för ett förtydligandeEn mod med delar frÄn b5600HR och BC.
![]()
Kööööp!
För mig har detta blivit favoriten just nu, anvÀnds mer Àn speedyn
Man blir sÄ jÀvla glad av den![]()
Jag har inte bytt klocka sen igĂ„r morse, something isnât right
Jag har inte bytt klocka sen igĂ„r morse, something isnât right
Har inte provat Mudmastern eller DW-5035 Àn heller.
SkĂ€rp dig nuJag har inte bytt klocka sen igĂ„r morse, something isnât right
Har inte provat Mudmastern eller DW-5035 Àn heller.
Ja, vad Ă€r det jag/vi brukar sĂ€ga...??ĂndĂ„ lite nyfiken pĂ„ den, har ju mest svarta G och som sagt glada fĂ€rger![]()
Blir alltid glad nÀr jag ser den dÀr vita. Helt rÀtt. Kanske mÄste prova en mod till sommaren.
Vitt band, positiv display och vitt glas. Tro vad det mest minimalistiska och "vitaste" glaset Àr för nÄgon modell hmmm...![]()
Den Ă€r otroligt bra, faktiskt den som lockar mig mest just nu. Det finns bara en sak jag stör mig pĂ„.. "RUN".Fantastisk skĂ€rpa. Ăr den t om vassare Ă€n Rangeman 2.0?
App app appFantastisk skĂ€rpa. Ăr den t om vassare Ă€n Rangeman 2.0?
Ăr din handled redo för den? Ăr den inte lika stor som GPR-B1000?Den Ă€r otroligt bra, faktiskt den som lockar mig mest just nu. Det finns bara en sak jag stör mig pĂ„.. "RUN".
Den Àr otroligt bra, faktiskt den som lockar mig mest just nu. Det finns bara en sak jag stör mig pÄ.. "RUN".
Jo, jag tror det.Fantastisk skĂ€rpa. Ăr den t om vassare Ă€n Rangeman 2.0?
Jag vÀgrar trycka pÄ den knappenDen Àr otroligt bra, faktiskt den som lockar mig mest just nu. Det finns bara en sak jag stör mig pÄ.. "RUN".
Hur Àr skillnaden pÄ ABC-funktionerna mellan exempelvis Àldre rangeman gw9400 och mudmaster gwg1000? Har funktionerna förbÀttrats eller hÄller de ungefÀr samma kvalitet? Eller Àr det rent av samma?
Rangeman har fler funktioner som dessutom Àr lÀttare att avlÀsa.
Den högra ser skarpare ut. KÀnns naturligt dÄ det Àr en nyare ÄrgÄng.