• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frog friday
20210402_173107.jpg

ÄndĂ„ lite nyfiken pĂ„ den, har ju mest svarta G och som sagt glada fĂ€rger đŸ€“
SĂ„hĂ€r Ă€r det! Till en början kan det kĂ€nnas lite lĂ€skigt nĂ€r man för första gĂ„ngen sĂ€tter den pĂ„ handleden.😧 Man börjar undra vad Ă€r det hĂ€r egentligen? Leksaksklocka? Pride klocka? Lego? Sen sĂ„ kommer tankar upp som, vad ska frugan sĂ€ga? Vad ska polarna sĂ€ga? Kommer jag bli retad av mina arbetskamrater? đŸ€”Kommer alla dessa tankar upp sĂ„ sĂ€tter man sig ner tar förslagsvis en stark grogg eller liknande, sveper den snabbt och begrundar den vackra skapelsen och det Ă€r dĂ„ det gĂ„r upp för en💡! Aha den Ă€r ju hur grym som helst!😁FĂ€rg is tha shit! 😍Alla andra klockor jag har Ă€r ju hur trĂ„kiga som helst! đŸ˜ČđŸ€”

Kanske inte riktigt sĂ„đŸ˜‰ men ge den en chans, trodde aldrig att jag skulle gilla den sĂ„ mycket😊
IMG_20210402_174406.jpg
IMG_20210402_174342.jpg

Senast Àndrad:
SĂ„hĂ€r Ă€r det! Till en början kan det kĂ€nnas lite lĂ€skigt nĂ€r man för första gĂ„ngen sĂ€tter den pĂ„ handleden.😧 Man börjar undra vad Ă€r det hĂ€r egentligen? Leksaksklocka? Pride klocka? Lego? Sen sĂ„ kommer tankar upp som, vad ska frugan sĂ€ga? Vad ska polarna sĂ€ga? Kommer jag bli retad av mina arbetskamrater? đŸ€”Kommer alla dessa tankar upp sĂ„ sĂ€tter man sig ner tar förslagsvis en stark grogg eller liknande, sveper den snabbt och begrundar den vackra skapelsen och det Ă€r dĂ„ det gĂ„r upp för en💡! Aha den Ă€r ju hur grym som helst!😁FĂ€rg is tha shit! 😍Alla andra klockor jag har Ă€r ju hur trĂ„kiga som helst! đŸ˜ČđŸ€”

Kanske inte riktigt sĂ„đŸ˜‰ men ge den en chans, trodde aldrig att jag skulle gilla den sĂ„ mycket😊

Nog mest att square inte Ă€r min favoritmodell, om Ă€n trevlig (har ju haft rĂ€tt mĂ„nga) đŸ€“

ApropĂ„ senaste inlĂ€ggen om denna nyhet 😊

Try it, you'll like it😁

Nu fick det bli CT pĂ„ armet istĂ€llet 😃
IMG_20210402_183353.jpg
AlltsÄ, Filadelfiakyrkan hÀr i stan har ett stort kors utanpÄ kÄken som de lyser upp i illrött pÄ nÀtterna, och den kyrkan ligger lÀngs den vÀg jag mÄste promenera hem frÄn krogen om jag inte ska gÄ en rejÀl omvÀg. Tror jag ska skaffa en g med röd tavla att kontra med, kan köra en duell a la Robert Johnson i Clarksdale, Mississippi...

Tillbaka
Topp