• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Startar dagen med denna, pĂ„ lite utflykt med barnen. I eftermiddag blir det hĂ€mta ut frogman đŸ€“
CAFAD767-48EC-4627-832D-3585038047A1.jpeg
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Är det inte du @L&W som kör en dwe5600cc? Nöjd med den? De e nĂ„tt som lockar med den iaf. GĂ„r att fĂ„ för strax över 2k ny sĂ„ litet rimligare pris Ă€n nĂ€r den kom 😊
gm-110ne-1aer-1.jpg
StÀmmer. Jag har en sÄn och Àr jÀttenöjd med den. Finns en massa intressanta detaljer pÄ den som gör att man kan titta lÀnge pÄ den. Jag köpte den för ca 2300kr, helt OK pris tycker jag.
PXL_20210404_130057322.MP-01.jpeg
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
StÀmmer. Jag har en sÄn och Àr jÀttenöjd med den. Finns en massa intressanta detaljer pÄ den som gör att man kan titta lÀnge pÄ den. Jag köpte den för ca 2300kr, helt OK pris tycker jag.
PXL_20210404_130057322.MP-01.jpeg
Kul Ă„ höra! 😊 Grymt med alla detaljer och "gömda" detaljer! Man blir inte mindre sugen av denna videon đŸ˜Č
 

lulemarcus

Panerai
Hahaha eller hur 😉 men GS Ă€r nu bortbytt mot b.la. lite trevlig teknik 😎.
GS:en ser trevlig ut, men ska jag vara helt Àrlig sÄ tycker jag bandhornen Àr för breda och kantiga för att symmetrin ska vara fullÀndad. Tycker den pÄminner lite om Samuraien som jag aldrig riktigt kommit överens med. Ja, vÀldigt OT men eftersom att jag inte kÀnner mig hemma i nÄgon annan trÄd sÄ hoppas jag ni har överseende :)

1617788226104.png
 

lulemarcus

Panerai
Är det inte du @L&W som kör en dwe5600cc? Nöjd med den? De e nĂ„tt som lockar med den iaf. GĂ„r att fĂ„ för strax över 2k ny sĂ„ litet rimligare pris Ă€n nĂ€r den kom 😊
gm-110ne-1aer-1.jpg
Sjukt sugen pÄ den, men det ligger saker högre upp pÄ priolistan just nu. Jag personligen tycker den Àr prisvÀrd, du fÄr mycket för pengen. Personligen har jag ingenting emot modulen. En av tre modeller med den nya Carbon Core strukturen. Bara det ger mig köpsug.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
GS:en ser trevlig ut, men ska jag vara helt Àrlig sÄ tycker jag bandhornen Àr för breda och kantiga för att symmetrin ska vara fullÀndad. Tycker den pÄminner lite om Samuraien som jag aldrig riktigt kommit överens med. Ja, vÀldigt OT men eftersom att jag inte kÀnner mig hemma i nÄgon annan trÄd sÄ hoppas jag ni har överseende :)

1617788226104.png
Smaken Ă€r som baken (delad) 😎😉. Jag personligen gillar designen pĂ„ GS men förstĂ„r givetvis vad du menar 😊. Hade GS klocka passat mig som person hade jag utan tvekan behĂ„llit den för finishen och kĂ€nslan var outstanding hehe.
 
Topp