Du skulle prova den pÄ kombilÀnk.GW-M5610 kort och gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle prova den pÄ kombilÀnk.GW-M5610 kort och gott.
Ett riktigt kanonpris pÄ den!Första Frogman för min del, rÀtt trist band (ska bytas eller fÀrgas) och lite battlescars pÄ glaset. Men ÀndÄ, alltid velat testa en och för 1.5k kÀnns den prisvÀrd tycker jag
Ja det Ă€r en svart stĂ„lis med AR modul.Riktigt snygg! Ăr det en vanlig svart stĂ„lis med utbytt modul?
Klart man ska ha kombilÀnk pÄ denDu skulle prova den pÄ kombilÀnk.
Ăr tyvĂ€rr kass fotograf....Bomba med bilder via PM
Nej nej nej det gÄr inte, det finns en lag som förbjuder att bli rik i Sverige. Den heter Jantelagen!!!Den hÀr dÄ
Jag trodde den hette Köp-knappenNej nej nej det gÄr inte, det finns en lag som förbjuder att bli rik i Sverige. Den heter Jantelagen!!!
Den med...Jag trodde den hette Köp-knappen
Kan nog bero pÄ, frÄga Paolo Roberto, tror inte han blev sÄ lyckligDen hÀr dÄ
Han verkar rÀtt lycklig ÀndÄ om man tittar pÄ hans insta.Kan nog bero pÄ, frÄga Paolo Roberto, tror inte han blev sÄ lycklig
Kan tÀnka mig att den Àr bra. DÄ jag tycker min GW-B5600 pÄ lÀnk Àr fantastisk att bÀra.Du skulle prova den pÄ kombilÀnk.
Ja men, dÄ vet du ju!Kan tÀnka mig att den Àr bra. DÄ jag tycker min GW-B5600 pÄ lÀnk Àr fantastisk att bÀra.
Oj, jag vÀntar fortfarande pÄ ett paket frÄn dem ocksÄ. Verkar vara helt galna leveranstider... Jag ska alltsÄ inte ge upp hoppet Àn!Plötsligt hÀnder det! Jag handlade bezel och band till min Rangeman frÄn tiktox i mitten av februari. Mycket trÄkig historia eftersom försÀndelsen försvann och ingen ville ta tag i saken varken tiktox, royal mail eller postnord. Tiktox har fortfarande inte svarat pÄ nÄtt av de fem mejl jag skickat till dom och efterfrÄgat svar pÄ hur vi skulle gÄ vidare i frÄgan. Men idag sÄ damp det ner ett momsbrev frÄn postnord sÄ nu, ca sju veckor efter bestÀllningen, verkar det vara nÄtt pÄvÀg iaf
Ăr det ens lönt att ringa Postnord tro? Jag tvekar sjĂ€lv.Trögt hĂ€r ocksĂ„...
Det Ă€r bara att ringa. Dom jag pratat med har varit vĂ€ldigt tillmötesgĂ„ende och proffsiga.Ăr det ens lönt att ringa Postnord tro? Jag tvekar sjĂ€lv.
GWG-1000 fick följa med ut idag.
Funderar pĂ„ att göra det. Kan ju inte skada iallafall.Ăr det ens lönt att ringa Postnord tro? Jag tvekar sjĂ€lv.
Mycket!De hÀr Àr roliga
Helt rÀtt. Den ultimata square-trippeln Àr 5600, 5610 & 5000, enligt migFörstÄr inte riktigt varför jag inte har skaffat denna tidigare.
Tycker om den mer Àn jag trodde. Gillar militÀr/polis utseendet pÄ den.
Snart skaffar jag vÀl den vanligaste DW-5600E-1 ocksÄ. ( tur att den finns billig )
"...a matte skeleton bezel and band that resemble pieces of sea glass weathered by the ocean."De hÀr Àr roliga
Tycker tavlan hÄller rÀtt hög kvalitet pÄ finish och kvalitet för en sÄ pass billig klocka. Lumen pÄ visarna Àr ocksÄ mycket bÀttre Àn vad jag kunde hoppas pÄ"...a matte skeleton bezel and band that resemble pieces of sea glass weathered by the ocean."
https://www.g-central.com/g-shock-hidden-coast-series-with-ga-900-2000-2100/