Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lycka tillIkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
IkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
Du kan ju testa med din svarta StÄlis ocksÄ. Det Àr galet snyggt.Jomenvisst blire det
Det lÄter sunt!IkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
IkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
Lycka till med projekten och vÀlkommen tillbaka, nÀr det nu blir.IkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
KloktIkvÀll loggar jag ut frÄn sociala medier och Àven klocksnack. Jag har ett par viktiga projekt som jag mÄste fÄ ordning pÄ. Huset, bygga husbil, lÀra mig flyga paragliding, trÀna och Àta nyttigt, virka fÀrdigt en mössa, lÀsa böcker istÀllet för att scrolla. FÄr se om jag klarar mig i en mÄnad. Jag kommer att sakna er kompisar! Vi ses
Börjar bli tjatigt, men den hÀr tycker jag Àr underskattad. Man fÄr otroligt mycket "bang for the bucks". Gillar att tavlan, trots att den Àr all black, Àr ganska "livlig" pga olika lager och material.
Ănnu en av alla modeller man "varit pĂ„ vippen att köpa". Testade en pĂ„ handleden i butik nĂ€r de kom, och vad jag minns sĂ„ satt den vĂ€ldigt bekvĂ€mt. Finns ju i ganska mĂ„nga fĂ€rger dessutom. Kommer ihĂ„g nĂ„n gul/svart och en tuff militĂ€rgrön med orange detaljer.Börjar bli tjatigt, men den hĂ€r tycker jag Ă€r underskattad. Man fĂ„r otroligt mycket "bang for the bucks". Gillar att tavlan, trots att den Ă€r all black, Ă€r ganska "livlig" pga olika lager och material.
HÄller med! Jag vÀntar ocksÄ in XCn. Finns det nÄgot datum för nÀr de slÀpps Àn?Nu Àr den slÀppt. TÀnk om UK Àr kvar i EU
Jag skippar denna och vÀntar pÄ GWF-A1000XC-1A
HÄller med! Jag vÀntar ocksÄ in XCn. Finns det nÄgot datum för nÀr de slÀpps Àn?
Fan ocksÄ, slant pÄ köpknappenSom @Aros brukar sÀga...köööp!!
Hahaha bra gjort, grattis!Fan ocksÄ, slant pÄ köpknappen
Ser fram emot lite hands-on bilder och recensioner pÄ youtube nÀsta mÄnad dÄ!
LÀser trÄden med klocknyheter frÄn alla stora mÀrken, suckar tyst och surfar snabbt in i G-ShocktrÄden igen
BÀsta kÀllorna dessutom!!!
Eller vÀnta lite....
Du kan fÄ köpa minFin, sitter och funderar pÄ att handla en. Bomba gÀrna med bilder och Äsikter.
Riktigt snygg! Ăr det en vanlig svart stĂ„lis med utbytt modul?Du kan ju testa med din svarta StĂ„lis ocksĂ„. Det Ă€r galet snyggt.
Bomba med bilder via PMDu kan fÄ köpa min
Ligger lite bilder pÄ köp och sÀlj. Bumpar annonsen nu sÄ den kommer pÄ första sidan.Bomba med bilder via PM