Kasse
Basic
VÀldigt nyfiken pÄ hur du fick tag i den! SjÀlv fick jag nöja mig med nÄgra av de andra 35 Äringarna.. glad midsommar alla iafGMW-B5000TFC-1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt nyfiken pÄ hur du fick tag i den! SjÀlv fick jag nöja mig med nÄgra av de andra 35 Äringarna.. glad midsommar alla iafGMW-B5000TFC-1
Ăr det nĂ„got klĂ€dmĂ€rke eller? KĂ€nns ju spontant svĂ„r att fĂ„ tag iVad tror ni om denna dĂ„?
Ser rÄ ut och screwback gÄr ju en del igÄng pÄ
https://www.g-central.com/madness-x-g-shock-dw-5000md-revealed-by-shawn-yue/
Verkar ju som det. Lotteri ifall man fĂ„r köpa en verkar det som. Men den ser lyckad ut imho.Ăr det nĂ„got klĂ€dmĂ€rke eller? KĂ€nns ju spontant svĂ„r att fĂ„ tag i
Tycks ju enligt rykten komma ytterligare en screwback i vitt. Hyfsat olimiterad (som D varianten) .Verkar ju som det. Lotteri ifall man fÄr köpa en verkar det som. Men den ser lyckad ut imho.
Fidget spinners?Jag vet inte om nÄgon klocka (eller annan pryl) som tillverkats i unlimited edition.
SĂ€lj direkt!!! De kommer aldrig bli dyrare Ă€n nu. Casio kommer som vanligt förstöra mldellen med 300 olika versioner.Ănnu saftigare Ă€r andrahandspriserna, dessa handlas i >30.000kr pĂ„ ebay just nu.
SÄ procentuellt större/likvÀrdigt premium jmf med en Pepsi GMT. Fascinerande.
Porter Àr ett vÀskmÀrke, de som tillverkat vÀskan.Nej. StÄl Àr olimiterad och finns/fanns över disk till list för 5995. Guld Àr limiterad men som jag förstÄtt det sÄ Àr den som @S.L visar upp dels limiterad och kommer med visningsbox och vÀska. 30k Àr för mig helt vansinnigt men det finns sÄklart mÄnga tÀta asiater...
Konkurrensen för min del har blivit STOR!Godmorgon!
För er som har âstĂ„lisenâ sĂ„ undrar jag om ni har fler fyrkanter och vilken ni anvĂ€nder mest?
Jag Àr sugen pÄ en, men jag vet ocksÄ att jag inte gillar nÀr konkurrensen blir stor mellan likvÀrdiga klockor i lÄdan. DÄ Àr det alltid en som fÄr lÀmna.
Godmorgon!
För er som har âstĂ„lisenâ sĂ„ undrar jag om ni har fler fyrkanter och vilken ni anvĂ€nder mest?
Jag Àr sugen pÄ en, men jag vet ocksÄ att jag inte gillar nÀr konkurrensen blir stor mellan likvÀrdiga klockor i lÄdan. DÄ Àr det alltid en som fÄr lÀmna.
Konkurrensen för min del har blivit STOR!
Jag har faktiskt inte burit nÄgon annan G pÄ över en mÄnad
En favvo.
Najs. Hur Àr lÀsbarheten pÄ den dÀr sunburst tavlan jÀmfört med en vanlig? Stör inte sunbursten i vissa vinklar?
Köpte mig en Rangeman
Vore kul med en recension pÄ den.
FĂ„r se om de kommer nĂ„gon. Ăr lite skeptisk till storleken pĂ„ den sĂ„ har inte riktigt bestĂ€mt mig om jag ska ha den kvar eller inte
Ja den Àr kolossal. En vristskjut skulle vara intressant att se.
Den funkar fortfarande alldeles utmÀrkt.
En och annan hairline har den börjat samla pÄ sig. Tydligast Àr det pÄ lÄset.
Förutom glipan mellan boett och första lĂ€nkbiten som samlar lite smuts Ă€r den vĂ€ldigt tacksan att spola ren under kranen. Bara att slĂ„ av den mot en handuk i handen sĂ„ Ă€r den torr igen. Ăven om den visat sig vĂ€ldigt mĂ„ngsidig ser jag fram emot att dra pĂ„ min GS i titan nĂ€r jag kommer hem... IkvĂ€ll ska den förhoppningsvis följa en nĂ€ve i luften nĂ€r vi tvĂ„lar till Tyskland! Ănskar alla en hĂ€rlig lördag
Tycker inte att den ser speciellt stor ut pÄ dig. Du kanske har bra handleder!