• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC_0010-2.jpg

Har precis köpt min första G-shock. Hade inga direkta förvÀntningar och jag föredrar mindre klockor, men om jag blev positivt överraskad. Tveklöst den skönaste klockan jag har haft och betydligt bÀttre finish Àn vÀntat. Kommer blir fler squares framöver!

Bilagor

• P1020115.JPG
    P1020115.JPG
    152.3 KB · Visningar: 1
Har precis köpt min första G-shock. Hade inga direkta förvÀntningar och jag föredrar mindre klockor, men om jag blev positivt överraskad. Tveklöst den skönaste klockan jag har haft och betydligt bÀttre finish Àn vÀntat. Kommer blir fler squares framöver!

En fin klassiker. Kan inte bli fel. Grattis!

GĂ€ller det alla tre varianterna ?

Alla tre handlas till ett premium över list pÄ ebay men bara denna som nÄtt sÄna nivÄer dÄ den bara tillverkades i 500 ex.
GMW-B5000TFG-9 (guldaren) Àr ocksÄ limiterad (okÀnt antal men tillverkas inte lÀngre) och handlas just nu 2-3.000kr över listpris pÄ ebay. GMW-B5000D-1 (stÄlis) ungefÀr likasÄ.

Alla tre handlas till ett premium över list pÄ ebay men bara denna som nÄtt sÄna nivÄer dÄ den bara tillverkades i 500 ex.
GMW-B5000TFG-9 (guldaren) Àr ocksÄ limiterad (okÀnt antal men tillverkas inte lÀngre) och handlas just nu 2-3.000kr över listpris pÄ ebay. GMW-B5000D-1 (stÄlis) ungefÀr likasÄ.
Man undrar ju varför en olimiterad gÄr sÄ pass över list isf.

Tillbaka
Topp