Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har precis köpt min första G-shock. Hade inga direkta förvÀntningar och jag föredrar mindre klockor, men om jag blev positivt överraskad. Tveklöst den skönaste klockan jag har haft och betydligt bÀttre finish Àn vÀntat. Kommer blir fler squares framöver!
VÀnta, vÀnta.. har jag missat nÄt! Hur, vart, nÀr?Nu blev det en del beslutsvÄnda,
Kan hjÀlpa dig med den i mitten...Nu blev det en del beslutsvÄnda,
What he said...Kan hjÀlpa dig med den i mitten...
Kan hjÀlpa dig med den i mitten...
GMW-B5000TFC-1
Saftigt pris. Men snygg Àr den.
Visst Àr det den de kallar Porter? Lite synd att den i mitt tycke snyggaste av Full Metal Àr den limiterade, som dessutom inte kom till Sverige. Knappt Europa ens, kanske?GMW-B5000TFC-1
GĂ€ller det alla tre varianterna ?Ănnu saftigare Ă€r andrahandspriserna, dessa handlas i >30.000kr pĂ„ ebay just nu.
SÄ procentuellt större/likvÀrdigt premium jmf med en Pepsi GMT. Fascinerande.
Visst Àr det den de kallar Porter? Lite synd att den i mitt tycke snyggaste av Full Metal Àr den limiterade, som dessutom inte kom till Sverige. Knappt Europa ens, kanske?
Nej. StÄl Àr olimiterad och finns/fanns över disk till list för 5995. Guld Àr limiterad men som jag förstÄtt det sÄ Àr den som @S.L visar upp dels limiterad och kommer med visningsbox och vÀska. 30k Àr för mig helt vansinnigt men det finns sÄklart mÄnga tÀta asiater...GÀller det alla tre varianterna ?
Vad kostar den pÄ Island undrar en nyfiken?Min urmakare har lagt in en bestÀllning pÄ stÄlmodellen, ÄterstÄr att se om den dyker upp
Det kunde han dessvÀrre inte svara pÄ, men jag Äterkommer med svar sÄ fort jag kan !Vad kostar den pÄ Island undrar en nyfiken?
GĂ€ller det alla tre varianterna ?
Man undrar ju varför en olimiterad gÄr sÄ pass över list isf.Alla tre handlas till ett premium över list pÄ ebay men bara denna som nÄtt sÄna nivÄer dÄ den bara tillverkades i 500 ex.
GMW-B5000TFG-9 (guldaren) Àr ocksÄ limiterad (okÀnt antal men tillverkas inte lÀngre) och handlas just nu 2-3.000kr över listpris pÄ ebay. GMW-B5000D-1 (stÄlis) ungefÀr likasÄ.
Man undrar ju varför en olimiterad gÄr sÄ pass över list isf.