Snygg. Stor!Köpte mig en Rangeman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg. Stor!Köpte mig en Rangeman
Excentrisk. Jag gillar den.
Joinar dig idag G-Shock-broder. Kul att ha denna pÄ armen igen. Tog ju bara ca fyra mÄnader för Casio service-center att installera det nya glaset
Detta lilla nyförvÀrv, min första G-shock, vore kanske inte sÄ mycket att orda om om det inte vore för en liten observation jag gjorde; Den postades den 20 juni och jag hÀmtade den pÄ posten idag den 26 juni. Under fÀrden har den legat i en tÀttslutande plÄtburk, trots detta uppdaterade den tiden kl 03:02 natten till den 24 juni.
En radiomottagare som klarar att ta emot tidssignalen trots att den Àr innesluten i plÄt gÄr inte av för hackor.
Den Àr bra biffig den "kingen". KrÀvs sin handled för den.Tripp Trapp Trull
BG-5607, DW-5600E och GX-56BB
(Baby-G Àr dotterns)
Helt rÀtt!Har varit sugen pÄ en Frogman ett tag, nu var det dags
Fruktstund,
Kan det vara sprÄken för visning av dag som avses? I sÄ fall kan man stÀlla in det i appen. Har svÄrt att tro att man tryckt in namnsdagar pÄ olika sprÄkJaha. DÄ har jag skaffat en Bluetooh-stÄlis. Supernöjd! Men var hittar jag denna funktion? NÄgon som vet?
- Visning av namnsdag pÄ olika sprÄk
Aktuell namnsdag kan visas pÄ olika sprÄk.
Den ser ut att ha en sjyst gunmetalfÀrg. Trodde den skulle vara helt svart i stÄlet först.