VÀcker ett avsevÀrt habegÀr. Den gröngula med. Och den transperent gula...
Finns de enbart att fÄ tag pÄ frÄn Asien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀcker ett avsevÀrt habegÀr. Den gröngula med. Och den transperent gula...
Trevligt med lÀder kring handleden. Denna GLS-5600L slÀpptes 2009. Trevligt med ALS, som alla negativa displayer borde ha.
Inte min grej.... Men har du en M5610:a? Trodde jag inte.Hade köpt lite paracord tillbehör men har inte fÄtt tummen ur pÄ flera mÄnader. Provade idag att vÀva ihop ett paracord armband med magnetlÄs till 5610an. Hit or miss? Rolig grej eller bara fult?
Bytte till mig en nyligen Paracord Àr kanske bara snyggt pÄ bild.Inte min grej.... Men har du en M5610:a? Trodde jag inte.
Det Àr nog fulsnyggt i mina ögon.Bytte till mig en nyligen Paracord Àr kanske bara snyggt pÄ bild.
Hehe. Den Àr ju billig nog att experimentera lite pÄ. Paracord Àr dock förvÄnansvÀrt skönt och osvettigt en varm dag!Det Àr nog fulsnyggt i mina ögon.
Blev lite sugen pĂ„ en M5610:a nu. Ălskar fĂ€rgkombinationen.
Hade köpt lite paracord tillbehör men har inte fÄtt tummen ur pÄ flera mÄnader. Provade idag att vÀva ihop ett paracord armband med magnetlÄs till 5610an. Hit or miss? Rolig grej eller bara fult?
Ja det gör ju det. Fast det var det enda jag hade. Behöver kanske en bulkigare klocka istÀlletHelt klart kul grej! Snyggt, mja... Men mÄsta allt vara det?
Ăr det 4mm paracord? Isf hade jag provat med 2mm. Ser lite bulkigt ut nu
Ja det gör ju det. Fast det var det enda jag hade. Behöver kanske en bulkigare klocka istÀllet
Hade köpt lite paracord tillbehör men har inte fÄtt tummen ur pÄ flera mÄnader. Provade idag att vÀva ihop ett paracord armband med magnetlÄs till 5610an. Hit or miss? Rolig grej eller bara fult?
BjÀssens lÀnk nu kortad...
Kommer ta ett tag vÀnja sig vid 50mm kontra square, om jag ens gör det
Ăr det smĂ„flĂ€ckar av nĂ„n burk med silver/crome eller Ă€r det nĂ„n rymdspecial?Dammade av min gamla trotjĂ€nare ga-110
Ăr det smĂ„flĂ€ckar av nĂ„n burk med silver/crome eller Ă€r det nĂ„n rymdspecial?
Ăven samtliga gamla gulfmaster modeller har tagits ur produktion. Bara dom 3 nya som finns kvar. Bra att man har en fungerande gammal .GWF-1000-1 idag,
Noterar ocksÄ att G-Central igÄr meddelade att GWF-D1000-1 Àr tagen ur produktion, lite förvÄnande kan tyckas.
Ăr det 310 eller 110? TĂ€nkte ifall du har testat bĂ„da o jĂ€mfört storlekarna.
Jag har en gst-w110, gillar modellen som fan men den Àr i största laget o sugen o testa den mindre ifall du hade ett utlÄtande kanske.
Ett tips köp ett gummi till ocksÄ du kan variera med. Jag tycker den Àr skönare pÄ gummit.