Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ohhh, dom som skulle vara dina keepersImorgon eller onsdag beslutas ödes för tre av mina G-Shocks
Hahaha eller hur . Aja Àn Àr det inte kört för dom . Hoppas nÀstan jag inte klickar med Garmin klockan haha .Ohhh, dom som skulle vara dina keepers
Eller iofs, det var dom ju... I en vecka eller tvÄ
Japp, gick fort nÀr de vÀl processat orden pÄ Sakura's .Nu trillar MGna in en efter en
Var det den du bestÀllde i onsdags nÀr du handlade grillen?
Grymt snabb leverans isÄfall
Med Garmin, trÀningsredskapet menar duHahaha eller hur . Aja Àn Àr det inte kört för dom . Hoppas nÀstan jag inte klickar med Garmin klockan haha .
Nu var Gulfman Àntligen hemma efter har varit pÄ vift hos PostNord ett tag.
Det Àr nog den bekvÀmaste G-Shock jag Àgt.
Vi följer detta med spÀnning. Vilka Àr det som hÀnger löst?Imorgon eller onsdag beslutas ödes för tre av mina G-Shocks
Förhoppningsvis inte , kÀnns som Garmin Àr lite allround .Med Garmin, trÀningsredskapet menar du
Inte klockan. Den konkurrerar inte med din trippel
Vi följer detta med spÀnning. Vilka Àr det som hÀnger löst?
Skulle inte titanare vara en keeper?
Kan bli sĂ„ . Ădet för den Ă€r ju inte bestĂ€mt Ă€nnu .Skulle inte titanares vara en keeper?
Haha ok. SpĂ€nnande.Kan bli sĂ„ . Ădet för den Ă€r ju inte bestĂ€mt Ă€nnu .
Lite Àr de allt eller sÄ fÄr jag helt enkelt behÄlla alla klockorna . Titanare vÀxer inte direkt pÄ trÀd .Haha ok. SpÀnnande.
Grattis! Den ser riktigt trevlig utNÀmen se pÄ fan
Den ser absolut trevlig ut , har dock inte provat den Ànnu .Grattis! Den ser riktigt trevlig ut
Den dÀr Àr inte kvar i dina Àgor om tre dagarDen ser absolut trevlig ut , har dock inte provat den Ànnu .
Hahaha det ÄterstÄr att seDen dÀr Àr inte kvar i dina Àgor om tre dagar
Jag har lite svÄrt för b5600 modellerna för det Àr dom enda modeller jag lyckats repa. HÀlften av dom under sömnen typ. Galet.
SÄ jÀkla cool!!!Plötsligt hÀnder det! BestÀlld 20 februari och nu Àntligen Àr den hÀr. SÄ jÀvla rosa Àr den. Haha. Kul!
Vad Àr det för ref pÄ den? Grymt snygg!
Jag förstÄr det för den Àr riktigt bra!Kör OWG ett tag hÀr verkar det som
- Lekte/leker ju ocksÄ med tanken att sÀlja Titanaren. NÀr jag började leta prisreferenser insÄg jag hur svÄrt det skulle bli att hitta en ny om jag Ängrade mig (i alla fall i Sverige).Lite Àr de allt eller sÄ fÄr jag helt enkelt behÄlla alla klockorna . Titanare vÀxer inte direkt pÄ trÀd .
Ja absolut det Àr lite sÄ jag resonerar ocksÄ. Den Àr redan nu inte lÀtt att fÄ tag pÄ och lÀttare lÀr det inte bli heller .- Lekte/leker ju ocksÄ med tanken att sÀlja Titanaren. NÀr jag började leta prisreferenser insÄg jag hur svÄrt det skulle bli att hitta en ny om jag Ängrade mig (i alla fall i Sverige).
- Vet inte om den gÄr att bestÀlla ny lÀngre (för AD), skall kolla det.Ja absolut det Àr lite sÄ jag resonerar ocksÄ. Den Àr redan nu inte lÀtt att fÄ tag pÄ och lÀttare lÀr det inte bli heller .