Det fÄr du mer Àn gÀrna göra och Äterkomma- Vet inte om den gÄr att bestÀlla ny lÀngre (för AD), skall kolla det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det fÄr du mer Àn gÀrna göra och Äterkomma- Vet inte om den gÄr att bestÀlla ny lÀngre (för AD), skall kolla det.
Du glömmer inte bort mig vad? Vill du sÀlja modden sÄ har du en sÀker köpare hÀr.
Det har jag absolut inte gjort .Du glömmer inte bort mig vad? Vill du sÀlja modden sÄ har du en sÀker köpare hÀr.
ganska sÀker att de enda som gÄr att finna Àr tidigare osÄlda och att produktionen hos Casio inte har fortsatt...- Vet inte om den gÄr att bestÀlla ny lÀngre (för AD), skall kolla det.
Du köpte vÀl - typ - den sista hos svensk AD?Ja absolut det Àr lite sÄ jag resonerar ocksÄ. Den Àr redan nu inte lÀtt att fÄ tag pÄ och lÀttare lÀr det inte bli heller .
Det tackar jag för! Ăr vĂ€ldigt förtjust i de gula skĂ€rmarna men har bara haft det pĂ„ vintagedigitalare som Ă€r för smĂ„ för mig. Den dĂ€r Ă€r cool som f-n!Det har jag absolut inte gjort .
DÀr har vi nÄgot att ta upp pÄ torsdagens CHDen dÀr Àr inte kvar i dina Àgor om tre dagar
Nu tog frugan denNu var Gulfman Àntligen hemma efter har varit pÄ vift hos PostNord ett tag.
Det Àr nog den bekvÀmaste G-Shock jag Àgt.
Du har rĂ€tt pĂ„ modellen men fel pĂ„ bezeln. Det Ă€r en obskyr modell som aldrig hittat till Sverige. Dw-d5600 eller nĂ„got i den stilen. NĂ„gon annan har sĂ€kert ref i huvudet.Ăr det en GW-M5610CC-3 med bezel och band frĂ„n GW-M5610LG-8?
Det kan absolut vara sÄ .Du köpte vÀl - typ - den sista hos svensk AD?
Absolut ingen orsak och ja den gula displayen Ă€r sjukt najs .Det tackar jag för! Ăr vĂ€ldigt förtjust i de gula skĂ€rmarna men har bara haft det pĂ„ vintagedigitalare som Ă€r för smĂ„ för mig. Den dĂ€r Ă€r cool som f-n!
- Senast jag var hos Klockmaster Globen hade de en kvar.Du köpte vÀl - typ - den sista hos svensk AD?
Vad det lÀnge sedan? Man kunde köpa den hos KM-Globen pÄ nÀtet för nÄgon mÄnad sedan eller sÄ.- Senast jag var hos Klockmaster Globen hade de en kvar.
Du fÄr sÀlja nÀr begÀret till nÀsta titanare frÄn den numera aldrig sinande titanström som Casio sÄ snÀllt tillhandahÄller alla som lider av flipparsjukan.- Lekte/leker ju ocksÄ med tanken att sÀlja Titanaren. NÀr jag började leta prisreferenser insÄg jag hur svÄrt det skulle bli att hitta en ny om jag Ängrade mig (i alla fall i Sverige).
Det Àr ju en ny generation av titan pÄ gÄng. Undrar om den nya "ultimata" g-shocken blir i det materialet dÄ? Blir intressant att följa. Det nyaste Àr vÀl alltid det mest hajpade, ha ha!Du fÄr sÀlja nÀr begÀret till nÀsta titanare frÄn den numera aldrig sinande titanström som Casio sÄ snÀllt tillhandahÄller alla som lider av flipparsjukan.
vad Àr det för ny generation du sett?Det Àr ju en ny generation av titan pÄ gÄng. Undrar om den nya "ultimata" g-shocken blir i det materialet dÄ? Blir intressant att följa. Det nyaste Àr vÀl alltid det mest hajpade, ha ha!
Denna?vad Àr det för ny generation du sett?
Denna kanske.Du har rÀtt pÄ modellen men fel pÄ bezeln. Det Àr en obskyr modell som aldrig hittat till Sverige. Dw-d5600 eller nÄgot i den stilen. NÄgon annan har sÀkert ref i huvudet.
Precis, det var den jag tÀnkte pÄ. LÀr ju komma i andra mer normala utföranden ocksÄ.Denna?
GMW-B5000TR-9 | Full Metal | G-SHOCK | Timepieces | CASIO
Information about CASIO's watches & clocks.www.casio-intl.com
Ăr inte den dĂ€r bara ett koncept för att visa möjliga fĂ€rgbehandlingar? Ăven om den kommer sĂ€ljas i nĂ„gra ex Ă€r det vĂ€l ingen âkommandeâ serie som Ă€r planerad? Men man kan ju alltid hoppasDenna?
GMW-B5000TR-9 | Full Metal | G-SHOCK | Timepieces | CASIO
Information about CASIO's watches & clocks.www.casio-intl.com
Det Ă€r vĂ€l bara denna som Ă€r officiellt presenterad och jag vet inte hur stor upplagan blir pĂ„ den, men den ger ju hopp om andra fina titansquares att komma.Ăr inte den dĂ€r bara ett koncept för att visa möjliga fĂ€rgbehandlingar? Ăven om den kommer sĂ€ljas i nĂ„gra ex Ă€r det vĂ€l ingen âkommandeâ serie som Ă€r planerad? Men man kan ju alltid hoppas
- Bilden Àr tagen 25/3.Vad det lÀnge sedan? Man kunde köpa den hos KM-Globen pÄ nÀtet för nÄgon mÄnad sedan eller sÄ.
- Blir inte sÄ mÄnga för mig, vill bara ha de med positiv display.Du fÄr sÀlja nÀr begÀret till nÀsta titanare frÄn den numera aldrig sinande titanström som Casio sÄ snÀllt tillhandahÄller alla som lider av flipparsjukan.
Med alla varianterna som Nipponsteel erbjuder i sitt TranTixxii samarbete med Casio sÄ har du nog mer Àn en chans till flippning.- Blir inte sÄ mÄnga för mig, vill bara ha de med positiv display.
Tror gud hör bön och det kommer fler med positiv display.- Blir inte sÄ mÄnga för mig, vill bara ha de med positiv display.