Riktigt nice med "Fox Fire"!Ăntligen kom den fram. SĂ„ enkel och sĂ„ snygg.
Skulle vart screwback ocksÄ sÄ hade de vart vÀrldsklass! Men man kan inte fÄ allt . Var bestÀllde du ifrÄn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nice med "Fox Fire"!Ăntligen kom den fram. SĂ„ enkel och sĂ„ snygg.
Tack. Visst Àr det snyggt med Fox fire. Ja, det hade vart bÀttre med scewback men men.. man kan inte ha allt som du sÀger.Riktigt nice med "Fox Fire"!
Skulle vart screwback ocksÄ sÄ hade de vart vÀrldsklass! Men man kan inte fÄ allt . Var bestÀllde du ifrÄn?
Idag som först landade min i Tokholm..Japp, gick fort nÀr de vÀl processat orden pÄ Sakura's .
Grymt! TvÀtta den aldrig Den patinan mÄste bevarasRÀtt verktyg för dagens jobb.
Bakar du pizzaRÀtt verktyg för dagens jobb.
Grymt! TvÀtta den aldrig Den patinan mÄste bevaras
Skulle man kunna tro.Bakar du pizza
Huga dÄ, jag ger den dÀr saken max en vecka, sen Àr du tillbaka i vÀrmen igen.DÄ var bjÀssen framme . Nu blir det G-Shock paus under nÄgra dagar för utvÀrdering . Kommer ÀndÄ smyga runt hÀr i trÄden sÄ .
FörhoppningsvisHuga dÄ, jag ger den dÀr saken max en vecka, sen Àr du tillbaka i vÀrmen igen.
Dom Àr fruktansvÀrt sega just nu. Har ett paket som legat hos tullen sen den 5:e April...Gött.
Betalade igÄr och det stÄr fortfarande :
FörsÀndelsen importhanteras av PostNord. Leveranstid kan dÀrför inte berÀknas Ànnu.
Haha, varför Àr dom alltid sÄ gigantiska dessa smartklockor?DÄ var bjÀssen framme . Nu blir det G-Shock paus under nÄgra dagar för utvÀrdering . Kommer ÀndÄ smyga runt hÀr i trÄden sÄ .
Ja du sÀg mig det . KÀnns lite som en Mudmaster pÄ armen .Haha, varför Àr dom alltid sÄ gigantiska dessa smartklockor?
SpÀnnande och se vad du tycker om den sen!DÄ var bjÀssen framme . Nu blir det G-Shock paus under nÄgra dagar för utvÀrdering . Kommer ÀndÄ smyga runt hÀr i trÄden sÄ .
Aha, min skeppades med DHL hem till dörren.Idag som först landade min i Tokholm..
Men den Àr ju i Postnords klor sÄ det ÄterstÄr att se nÀr jag fÄr hem den
Haha, varför Àr dom alltid sÄ gigantiska dessa smartklockor?
Helt normalt tÀnk inom klockintresset
Fick hem denna idag, har vÀxlat frÄn "intresserad", till "inte intresserad" och till sist "mÄste ha". KÀnns som ett stabilt val.
Hehe, ja det Àr sant. Men det vore intressant att se en lite mindre smartklocka nÄngÄng. Förutom Apple watch dÄrÄ. Men den tycker jag Àr sÄ fruktansvÀrt ful...Ja du sÀg mig det . KÀnns lite som en Mudmaster pÄ armen .
Hehe, ja, lite sÄ jag kÀnner ocksÄ... bara en stor display pÄ armen...Inte bara gigantiska utan heeelt designlösa. Du fÄr en rund skÀrm, minimalt med skydd/bezel och ett armband. That's it!
LĂ€nge leve G
Ja det ska bli intressant ifall den lever upp till mina förvÀntningar eller om det blir en retur .SpÀnnande och se vad du tycker om den sen!
Ja det fÄr du gÀrna dela med dig av. SkÀrmen ser ut som en repmagnet men det kanske beror pÄ att den blir en stor svart yta nÀr den Àr slÀkt.Ja det ska bli intressant ifall den lever upp till mina förvÀntningar eller om det blir en retur .
Dom Àr fruktansvÀrt sega just nu. Har ett paket som legat hos tullen sen den 5:e April...
Ăr Sapphire glas men det Ă€r nog ingen garanti att displayen hĂ„ller sig repfri . Av de x antal recensionerna jag sett och lĂ€st ska klockan palla med en hel del.Ja det fĂ„r du gĂ€rna dela med dig av. SkĂ€rmen ser ut som en repmagnet men det kanske beror pĂ„ att den blir en stor svart yta nĂ€r den Ă€r slĂ€kt.
Jag skrev till Postnord pÄ Messenger och frÄgade om status pÄ mitt paket som har fastnat i tullen och dÄ hÀnde det grejer.Dom Àr fruktansvÀrt sega just nu. Har ett paket som legat hos tullen sen den 5:e April...
GÄr det inte att trycka in/anvÀnda knappen?
Denna knep jag för att det var bra pris, och nörden i mig tilltalas starkt av designen.
FÄr tyvÀrr returnera den dÄ knappen "Adjust" Àr fast i intryckt lÀge.
Synd pÄ en annars grym klocka!
Denna knep jag för att det var bra pris, och nörden i mig tilltalas starkt av designen.
FÄr tyvÀrr returnera den dÄ knappen "Adjust" Àr fast i intryckt lÀge.
NÀe, inte ett smack har man hört. Ser bara detta:Jag har haft rÀtt tur med postnord hittills ÀndÄ.
Pröjsar man hanteringsavgiften pÄ 125 spÀnn förvÀntar jag mig en skyndsam handlÀggning. Min ska komma fram imorgon enligt appen.
Du har inte fÄtt info Àn om att öppna plÄnboken?