lofgreno
Guld
hehe, ok, kanske fÄr prova det dÄ. Facebook brukar bara ett bra stÀlle.Jag skrev till Postnord pÄ Messenger och frÄgade om status pÄ mitt paket som har fastnat i tullen och dÄ hÀnde det grejer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
hehe, ok, kanske fÄr prova det dÄ. Facebook brukar bara ett bra stÀlle.Jag skrev till Postnord pÄ Messenger och frÄgade om status pÄ mitt paket som har fastnat i tullen och dÄ hÀnde det grejer.
Nej, den Àr intryckt till max. Helt stum sÄ att sÀga.GÄr det inte att trycka in/anvÀnda knappen?
Jag har inte lyckats repa min iafĂr Sapphire glas men det Ă€r nog ingen garanti att displayen hĂ„ller sig repfri . Av de x antal recensionerna jag sett och lĂ€st ska klockan palla med en hel del.
LÄter skumt, vissa DW-modeller, mina inkluderat har ju just adjustknappen lÀngre in. Det Àr inte det dÄ?Nej, den Àr intryckt till max. Helt stum sÄ att sÀga.
De kanske lÄnar in monteringsfolk frÄn seiko iblandFick öppna den och justera modulen sÄ att den sitter rakt. Varför klarar inte Casio fixa det nÀr de sÀtter ihop den?
NÀe, inte ett smack har man hört. Ser bara detta:
Min G-Shock som kom frÄn Japan lÄg nog bara typ 2 dar hos tullen innan jag fick SMS.
125, Àr det inte 70 spÀnn? Eller beror det pÄ vÀrdet? Hursomhelst hÄller jag med, med denna kostnad borde dom f*n ha rÄd med resurser för mer snabb behandling...
Haha sÀkert. Chapter ringen i min PADI Àr ocksÄ lite sne, men dÀr Àr det lite svÄrare att fixa.De kanske lÄnar in monteringsfolk frÄn seiko ibland
Aha trodde att knappen gick inte att trycka pÄ alls. Att knappen sitter lÀngre in Àn andra knappar Àr helt normalt pÄ 5600. Förutom senaste Porter.@Aros Tack sÄ hemskt mycket för din input , du har helt rÀtt. Jag hade inte koll pÄ det. Hastade ivÀg till mitt lokala DHL och tog tillbaka returen. Hade jag lÀst manualen först sÄ hade jag sett att det Àven dÀr syns att knappen har lÀgre profil Àn de övriga .
Vilken tur!@Aros Tack sÄ hemskt mycket för din input, du har helt rÀtt . Jag hade inte koll pÄ det. Hastade ivÀg till mitt lokala DHL och tog tillbaka returen. Hade jag lÀst manualen först sÄ hade jag sett att det Àven dÀr syns att knappen har lÀgre profil Àn de övriga .
Oja det kan vi nog alla skriva under pÄ! FrÄgan Àr bara varför man har krÄnglat till det sÄhÀr!? "Det ska skydda knappen för att ej rÄka komma Ät den" typ, men jag köper inte det resonemanget. MÄste vara en jÀvligt dÄlig idé bara? E ju inte sÄ att man har kommit Ät de andra av misstag direkt och orsakat vÀrldsproblem. NÀ de har allt krÄnglat till det braVilken tur!
Tror vi Àr mÄnga som trott att det varit fel pÄ första DW-5600/5610 vi fÄtt hem
Oja det kan vi nog alla skriva under pÄ! FrÄgan Àr bara varför man har krÄnglat till det sÄhÀr!? "Det ska skydda knappen för att ej rÄka komma Ät den" typ, men jag köper inte det resonemanget. MÄste vara en jÀvligt dÄlig idé bara? E ju inte sÄ att man har kommit Ät de andra av misstag direkt och orsakat vÀrldsproblem. NÀ de har allt krÄnglat till det bra
Inte allaHaha, varför Àr dom alltid sÄ gigantiska dessa smartklockor?
Vintage "Pre-G-Shock" Casios har ofta försÀnkt adjustknapp för att man inte ska komma Ät den i onödan, sÄ man kan nog sÀga att det Àr ett arv frÄn Àldre modeller. PÄ H-101 "Marlin" sÄ skjuter inte knappen ut öht och har dessutom en liten fördjupning i mitten för ett "verktyg" (typ tandpetare, vÀlvÀssad penna el. dyl).Gamla squares har vÀldigt utstÄende knappar och pÄ den tiden kanske det var en risk att man kom Ät adjust knappen sÄ de sÀnkte ner den och jag tror att designen har följt med i modern tid fastÀn det inte krÀvs att adjust knappen Àr nedsÀnkt lÀngre dÄ knapparna inte stÄr ut speciellt mycket jÀmfört med hur det var innan.
NĂ€e just det, du hade en ja, vilken var det ni igen?Inte alla
Crispig Display!
(GW-6902K)
Ja nu har jag skickat pÄ FB Messenger till Postnord, fÄr se om det hjÀlper...NÀr det vÀl lossnar brukar det gÄ bra. Hoppas pÄ det bÀsta.
Ja, högre vÀrde betingar dyrare hantering av nÄn anledning.
Samlar du till en grodmansdrÀkt?Hittade en tröja i passande mönster.