443kr i tull/moms för GW-B5600MG-1JF och totalpriset landa pÄ 2151kr. Helt okej pris tycker jag ÀndÄ .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Tycker det vart lite för fÄ modeller med blÄtandsmodulen och positiv display.443kr i tull/moms för GW-B5600MG-1JF och totalpriset landa pÄ 2151kr. Helt okej pris tycker jag ÀndÄ .
HÄller definitivt med dig . Positiv display, BT och Solar Àr nÄgot jag personligen uppskattar .Nice! Tycker det vart lite för fÄ modeller med blÄtandsmodulen och positiv display.
Ja det Àr en jÀvla bra kombo!HÄller definitivt med dig . Positiv display, BT och Solar Àr nÄgot jag personligen uppskattar .
Amen to that .Ja det Àr en jÀvla bra kombo!
Menar du att Lilla My Àr Finlands svar pÄ Guran?Ibland mÄste man fÀrgmatcha muminmuggen med klockan. (Gammalt djungelordsprÄk)
Det blev lite för mycket av det goda med min Mudman under OWG, men idag tog jag upp och klÀmde lite pÄ den iaf Snart sÄ...Frukost med Mudman.
Jag fattar ni Àr trötta pÄ dom och @Derix vittnade om samma fenomen hÀrom dagen. Men jag tycker fortfarande att min owg-klocka Àr det sjÀlvklara valet. T.o.m sÄ mycket att det, förhoppningsvis, trillar in en till!Det blev lite för mycket av det goda med min Mudman under OWG, men idag tog jag upp och klÀmde lite pÄ den iaf Snart sÄ...
Jag Àr ocksÄ vÀldigt förtjust i min Rangeman men sÄlde min första. Det misstaget gör jag inte om.Jag fattar ni Àr trötta pÄ dom och @Derix vittnade om samma fenomen hÀrom dagen. Men jag tycker fortfarande att min owg-klocka Àr det sjÀlvklara valet. T.o.m sÄ mycket att det, förhoppningsvis, trillar in en till!
Bild sÄklart:
Nej hÀr sÀljs inga Rangeman om det inte blir jÀttekris d.v.s för dÄ hÀnger ju allt löst! Jag hade framme mina automatare och drog liv i dom imorse och jag kan sÀga att dom hÀnger definitivt lösare...Jag Àr ocksÄ vÀldigt förtjust i min Rangeman men sÄlde min första. Det misstaget gör jag inte om.
Mm, jag har ocksÄ tenderat att luta mer Ät quartz Àn tidigare. Kommer nog inte att möblera om sÄ mycket i lÄdan, men att quartz gÄtt framÄt Àr klart. SÀrskilt I kombination med solcellsladdning och radiosynk.Nej hÀr sÀljs inga Rangeman om det inte blir jÀttekris d.v.s för dÄ hÀnger ju allt löst! Jag hade framme mina automatare och drog liv i dom imorse och jag kan sÀga att dom hÀnger definitivt lösare...
Jag har blivit inspirerad av er andra i trÄden. Har inte anvÀnt muminmuggarna förut men de fanns ju i skÄpet sÄ...Verkar som alla har en Moominmugg
Jag hÄller med. Att stÀlla tid, datum och ev dag pÄ automatarna har gjort att de inte anvÀnds nÀr man kan ta en kvartsare och slÀnga pÄ. Om de beror pÄ minskat intresse tror jag inte men det Àr helt klart ett faktum för mig.Mm, jag har ocksÄ tenderat att luta mer Ät quartz Àn tidigare. Kommer nog inte att möblera om sÄ mycket i lÄdan, men att quartz gÄtt framÄt Àr klart. SÀrskilt I kombination med solcellsladdning och radiosynk.
Brukar vara 1-2 dagar.Om moms Àr betald hur lÄng tid kan man rÀkna med att Postnord skickar grejerna?
Brukar vara 1-2 dagar.
Absolut.Hur gÄr det med klockintresset, Àr den fortfarande pÄ sparlÄga?