Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra nystartsvalKöpte en G-Steel med analog och negativ display för mer Àn ett Är sen, börjar om pÄ nytt med denna och det kÀnns rÀtt direkt!
Snyggt med helgrÄa klÀderAlltid rÀtt med en G pÄ armen
Den var snygg!Alltid rÀtt med en G pÄ armen
Vad ligger dom dÀr i för prisklass?
Den var riktigt tuff! Det lirar grymt bra med grÄ resin + röda detaljer.Alltid rÀtt med en G pÄ armen
Alltid rÀtt med en G pÄ armen
PrisvÀrt med tanke pÄ att det Àr en sÄn klassiker, kort produktionsspann, screwback, vintage etc.Runt 600 kr. Men frakt + hanteringsavgift (Japan) och svensk moms-pÄslag och tullverkets hanteringsavgift mm gjorde att priset sprang upp till dryga tusenlappen. RÀtt saftigt med andra ord men vÀrd pengarna.
Tack, tror att jag börja bli ganska bra pÄ det.Blev som nytt . Bra jobbat!
Ja det ser verkligen OEM utTack, tror att jag börja bli ganska bra pÄ det.
Tack, det Àr nog för att jag gjort det ett antal gÄnger nu. Som man sÀger trÀning ger fÀrdighet.Fan va bra det verkar blivit! Ser ju ut som nytt. Snyggt jobbat!
Du handlar alltsÄ frÄn en japansk motsvarighet till tradera, eller blocket?Runt 600 kr. Men frakt + hanteringsavgift (Japan) och svensk moms-pÄslag och tullverkets hanteringsavgift mm gjorde att priset sprang upp till dryga tusenlappen. RÀtt saftigt med andra ord men vÀrd pengarna.
Körde först med nagelfil och sen med Dremel. Dremels höga hastighet brÀnner och förseglar ytan sÄ att det blir nÀstan som nÀr man har köpt den.Ja det ser verkligen OEM ut
Du handlar alltsÄ frÄn en japansk motsvarighet till tradera, eller blocket?
PrisvÀrt med tanke pÄ att det Àr en sÄn klassiker, kort produktionsspann, screwback, vintage etc.
Riktigt fin! GrattisTill sist fick jag hÀmta den...
Bra första klocka!Köpte en G-Steel med analog och negativ display för mer Àn ett Är sen, börjar om pÄ nytt med denna och det kÀnns rÀtt direkt!
Snyggt, grattis!
Faan jag som hade stÀllt in siktet pÄ en analog groda, det blir svÄrt att motstÄ nÀr folk postar sÄna hÀr bilder!Froggy...
Bygger du plastmodeller? (Tamiya)
(G-2000)