• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Glad MiniDerix - trött PappaDerix
9473D707-4405-483C-BE80-AF585753F71E.jpeg
Var Ă€r filmen vi vĂ€ntar pĂ„?? 😁
HĂ€r fĂ„r det bli lördags-Bling kvĂ€llen ut😀
IMG_20210424_190445.jpg

AppropĂ„ Rangeman. Den hĂ€r sĂ„ldes nyss pĂ„ Tratten..😳
Screenshot_20210424_212847.jpg
Ja jag sĂ„g den med. Men kollar man casios hemsida sĂ„ kan det se ut som ett rĂ€tt bra pris. Även om vi hĂ€r vet att den gĂ„r att fĂ„ bra mycket billigare om man ligger i och googlar lite.

Ingen som har en grÄ eller transparent Casioak att sÀlja? Jag Àr en kille pÄ ganska mÄnga jordsnurr som gillar lÄnga skogspromenader och öl!

😁 Diggar sĂ„nt nattsuddande/uppesittarkvĂ€ll för nĂ„n happening. Vad har du bunkrat med för snacks och dricka?
TÀnkte gÄ ivÀg och köpa massa onyttig idag, men hejdade mig sjÀlv. ( plus att jag var för lat )
Har precis börjat att trĂ€na igen, försöker hĂ„lla igen lite. Men lite sötsaker kommer jag nog inte undan med. 😆

Dem flesta hÀr har ju sÄ stora biceps att jag snart kommer att fÄ komplex hahahha.

Tillbaka
Topp