Tack! TÀnkte liksom att ska man ha en G-Shock sÄ ska det vara en annorlunda, som sticker ut lite.Tjusig! Dom ser vi inte ofta hÀr i trÄden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! TÀnkte liksom att ska man ha en G-Shock sÄ ska det vara en annorlunda, som sticker ut lite.Tjusig! Dom ser vi inte ofta hÀr i trÄden
Riktigt cool med en vÀldigt ovanligt typ av display. Bra köp!Dagens promenadkompis.
Tackar!Riktigt cool med en vÀldigt ovanligt typ av display. Bra köp!
Mat för G SHOCK med 12 Ärs bÀst-före datum. SÄnt gillar vi.
HÀr har du en ny till bra pris.Hatar nÀr flÀrpen sticker ut original band pÄ G-shock.
Jag undrar om nÄgon har en square med kombo-lÀnk till salu?
Tack!HĂ€r har du en ny till bra pris.
Casio G-Shock GW-B5600BC-1BER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Hade du tÀnkt plocka pÄ den natoband eller har du andra planer?IvÀg till svÀrmor sen till en lekplats med ungarna, dÄ fÄr man vara förberedd.
Hatar nÀr flÀrpen sticker ut original band pÄ G-shock.
Jag undrar om nÄgon har en square med kombo-lÀnk till salu?
Den dÀr var ju riktigt schysst!LÀttviktare idag
Den Àr riktigt hÀrlig. LÀtt som tusan och med synlig kolfiberstruktur i bandetDen
Den dÀr var ju riktigt schysst!
Ja precis, i hopp om att den bÀrs lite mindre för i övrigt gillar jag den jÀttemycket.Hade du tÀnkt plocka pÄ den natoband eller har du andra planer?
Blir inte klockan "högre" med ett nato under? Eller tÀnker jag fel?Sen Àr ju frÄgan om man ska köra 22 eller 24 mm band till rangan? Originalbandet Àr ju 22mm.
nÄn som kör nato/zulu pÄ 9400 och kan visa? GÀrna nÄn med 24mm o nÄn med 22mm
Jag har kollat dem oxÄ, tÀnkte köra singel pass zulu sÄ dÄ blir den typ 1,5mm högre bara. Adaptrarna pÄ första videon verkar bÀst för att fÄ den att bÀras mindreBlir inte klockan "högre" med ett nato under? Eller tÀnker jag fel?
Satt o kollade pÄ följande klipp.
Hajfena rocks. LÀtt avis pÄ er som kan bÀra upp en bara för den sakens skull.
Nice! Ăr den en mix av GW-B5600BC-1ER och GW-B5600HR-1ER?Blev en kort stund lek med dottern men kallt som fan ute .