• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Harmonisk layout.
Inte för smÄ eller stora siffror.
Bra överblick.

IMG_20210425_155527.jpg

Inte ens om den kosta 665$ đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜Ž.
Haha inte jag heller. Men det Ă€r nĂ„gra hĂ€r som gillar den. 😄

Tur att alla inte har samma smak som mig đŸ€”

Nej, men drar de igÄng lite volymer av den metallen till vettigare priser, och det lÀr de nog göra för alla företag vill tjÀna $$$, sÄ kan jag tÀnka mig en diskret variant med positiv display.
Ja, dĂ„ blir det intressant. Sen hoppas jag att Casio gör en square med crystallized titan som ringen pĂ„ den nya MRG. DĂ„ blir det köp direkt. 😂
gshock03.png

Den Ă€r ju kanon 😁👍

HÄller tummarna för att KM Globen fÄr de som Àr bestÀllda. Kommande vecka kanske titansuget stillas nÄgot...

Edit: blev dubbelpost. Rörde till det med citaten.

Den Ă€r ju kanon 😁👍

HÄller tummarna för att KM Globen fÄr de som Àr bestÀllda. Kommande vecka kanske titansuget stillas nÄgot...

NĂ„gon som Ă€r sugen? đŸ˜‰đŸ€­
Screenshot_20210425-162925.jpg

Inte ens om den kosta 665$ đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜Ž.

Helt enig! Betydligt bĂ€ttre om den varit positiv. Sedan mĂ„ste jag hĂ„lla med om att det inte Ă€r den mest stilrena fyrkanten som skapats, men den Ă€r för utflippad för att motstĂ„ đŸ„ł
HĂ„ller absolut med om att den Ă€r utflippad đŸ„ł, LĂ€nken Ă€r charmig men frĂ„gan Ă€r om det hade sett Ă€nnu bĂ€ttre ut med annan fĂ€rg pĂ„ bezeln đŸ€”?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp