Jajjamen det stĂ€mmer sĂ„ braNice! Ăr den en mix av GW-B5600BC-1ER och GW-B5600HR-1ER?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jajjamen det stĂ€mmer sĂ„ braNice! Ăr den en mix av GW-B5600BC-1ER och GW-B5600HR-1ER?
Kombinationen ser riktig bra ut. Hade Casio slÀppt en sÄn hade jag köpt direkt.Jajjamen det stÀmmer sÄ bra
HÄller med att den Àr riktigt riktigt bra och trevlig att titta pÄKombinationen ser riktig bra ut. Hade Casio slÀppt en sÄn hade jag köpt direkt.
De Àldre frogarna Àr inte sÄ stora som D1000/A1000.Hajfena rocks. LÀtt avis pÄ er som kan bÀra upp en bara för den sakens skull.
Inte ens om den kosta 665$ .NÄgon som Àr sugen?
Haha inte jag heller. Men det Àr nÄgra hÀr som gillar den.Inte ens om den kosta 665$ .
Tur att alla inte har samma smak som migHaha inte jag heller. Men det Àr nÄgra hÀr som gillar den.
G-Shock GMW-B5000TR-9 x Tran Tixxii Titanium Collaboration
The Ultimate Guide to All G-SHOCKs â composed by Experts Tough inheritance, bold color play. GMW-B5000TR-9PR inherits the metal DNA of DW-5000C and is made of titanium alloy material âTran Tixxiiâ. It is G-SHOCK Chinaâs first full-mirror titanium alloy watch.The watch is designed with a titanium...casiofanmag.com
Nej, men drar de igÄng lite volymer av den metallen till vettigare priser, och det lÀr de nog göra för alla företag vill tjÀna $$$, sÄ kan jag tÀnka mig en diskret variant med positiv display.NÄgon som Àr sugen?
Ja, dÄ blir det intressant. Sen hoppas jag att Casio gör en square med crystallized titan som ringen pÄ den nya MRG. DÄ blir det köp direkt.Nej, men drar de igÄng lite volymer av den metallen till vettigare priser, och det lÀr de nog göra för alla företag vill tjÀna $$$, sÄ kan jag tÀnka mig en diskret variant med positiv display.
Hajfena rocks. LÀtt avis pÄ er som kan bÀra upp en bara för den sakens skull.
NÄgon som Àr sugen?
Inte ens om den kosta 665$ .
Haha inte jag heller. Men det Àr nÄgra hÀr som gillar den.
G-Shock GMW-B5000TR-9 x Tran Tixxii Titanium Collaboration
The Ultimate Guide to All G-SHOCKs â composed by Experts Tough inheritance, bold color play. GMW-B5000TR-9PR inherits the metal DNA of DW-5000C and is made of titanium alloy material âTran Tixxiiâ. It is G-SHOCK Chinaâs first full-mirror titanium alloy watch.The watch is designed with a titanium...casiofanmag.com
Smaken Àr som baken . Med positiv display för min del hade den varit mer intressant .Den Àr ju kanon
HÄller tummarna för att KM Globen fÄr de som Àr bestÀllda. Kommande vecka kanske titansuget stillas nÄgot...
Helt enig! Betydligt bÀttre om den varit positiv. Sedan mÄste jag hÄlla med om att det inte Àr den mest stilrena fyrkanten som skapats, men den Àr för utflippad för att motstÄSmaken Àr som baken . Med positiv display för min del hade den varit mer intressant .
HÄller absolut med om att den Àr utflippad , LÀnken Àr charmig men frÄgan Àr om det hade sett Ànnu bÀttre ut med annan fÀrg pÄ bezeln ?Helt enig! Betydligt bÀttre om den varit positiv. Sedan mÄste jag hÄlla med om att det inte Àr den mest stilrena fyrkanten som skapats, men den Àr för utflippad för att motstÄ
Ska bli kul att se den irl. Just nu vÀntar jag pÄ en svart titanare som jag rÄkade spontanköpa Ska bli vÀldigt kul att testa den.Jag hÄller med @Nygren , den nya titanaren Àr hur cool som helst
Vem har blivit av med sin Titanare ?Ska bli kul att se den irl. Just nu vÀntar jag pÄ en svart titanare som jag rÄkade spontanköpa Ska bli vÀldigt kul att testa den.
@Golle_std ?Vem har blivit av med sin Titanare ?
MisstÀnker det ocksÄ eller kanske @Hans B 1955 ?