Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var det den du bytte batteri pÄ för ett par dagar sedan? Bytte du pÄ alla tre nya screwbacksen i samma veva?Harmonisk layout.
Inte för smÄ eller stora siffror.
Bra överblick.
Och jag som köpteJa det var jag som sÄlde
Var det den du bytte batteri pÄ för ett par dagar sedan? Bytte du pÄ alla tre nya screwbacksen i samma veva?
Tycker min G-2000 börjar fÄ liiiite bleka siffror sÄ jag gissar att det Àr dags snart för den ocksÄ.
- Inte jag, drog öronen Ät mig nÀr jag fick reda pÄ att det inte gÄr att fÄ tag pÄ en ny .MisstÀnker det ocksÄ eller kanske @Hans B 1955 ?
Det gjorde du helt rÀtt i .- Inte jag, drog öronen Ät mig nÀr jag fick reda pÄ att det inte gÄr att fÄ tag pÄ en ny .
Har bara haft den i ett par veckor, tidigare Àgare hade inte bytt batteri sÄ jag antar att det börjar bli dags.Yes men bytte bara pÄ en med no name batteri. Edit : den med metallic hade no name.
à tminstone den svarta byttes rÀtt nyligen enligt informationen pÄ auktionsajten och Jellyn har krispiga siffror.
Hur lÀnge har du haft din dÄ? SÀkert batteriet som börjar bli tomt om du lider av bleka siffror.
Ja, jag slÀpper nog inte min i första taget heller. DÄ ska man komma med en riktigt stor sedelbunt isf...- Inte jag, drog öronen Ät mig nÀr jag fick reda pÄ att det inte gÄr att fÄ tag pÄ en ny .
Har du sÄlt den andra ocksÄ? För jag köpte ju den första.Kul att mina gamla titanare Àr kvar i trÄden
Japp!Har du sÄlt den andra ocksÄ?
NÀr köper du din tredje, ha ha!
Nja, tanken har slagit mig men jag Àr klar med den.NÀr köper du din tredje, ha ha!
Kommer nog att slÀppa nÄgra av mina framöver...Har antingen dÄligt minne eller sÄ ÄterupptÀcker jag denna pÄ nytt. Men den Àr ju fantastiskt!
Varför slÀpps det inte fler varianter? Av alla varianter som slÀppts Àr det ju bara 2-3 som fortfarande Àr tillgÀngliga...
Menar du att den Àr för lÀtt eller?Japp!
Kommer inte riktigt överens med vikten.
Japp.Menar du att den Àr för lÀtt eller?
Vilka funderar du pÄ att slÀppa?Kommer nog att slÀppa nÄgra av mina framöver...
Ja, spÀnnande Àr det!Vilka funderar du pÄ att slÀppa?
Vilka funderar du pÄ att slÀppa?
Vilka funderar du pÄ att slÀppa?
DÄ ger vi vÀl den litet styrfart dÄ!Lite tyst i trÄden?