• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Harmonisk layout.
Inte för smÄ eller stora siffror.
Bra överblick.

IMG_20210425_155527.jpg
Var det den du bytte batteri pÄ för ett par dagar sedan? Bytte du pÄ alla tre nya screwbacksen i samma veva?
Tycker min G-2000 börjar fÄ liiiite bleka siffror sÄ jag gissar att det Àr dags snart för den ocksÄ.

Var det den du bytte batteri pÄ för ett par dagar sedan? Bytte du pÄ alla tre nya screwbacksen i samma veva?
Tycker min G-2000 börjar fÄ liiiite bleka siffror sÄ jag gissar att det Àr dags snart för den ocksÄ.

Yes men bytte bara pÄ en med no name batteri. Edit : den med metallic hade no name.

Åtminstone den svarta byttes rĂ€tt nyligen enligt informationen pĂ„ auktionsajten och Jellyn har krispiga siffror.

Hur lÀnge har du haft din dÄ? SÀkert batteriet som börjar bli tomt om du lider av bleka siffror.

En frÄga till er alla G-shock experter hÀr i gruppen:
Är det nĂ„gon som vet vem denna person Ă€r? Tror ni att det hĂ€r Ă€r nĂ„gon collabs eller tror att det Ă€r nĂ„gon som har "personalized" bandet bara?
Googlade men hittade inte nÄgot.

DW5600E jp.jpg

Har antingen dÄligt minne eller sÄ ÄterupptÀcker jag denna pÄ nytt. Men den Àr ju fantastiskt!
Varför slÀpps det inte fler varianter? Av alla varianter som slÀppts Àr det ju bara 2-3 som fortfarande Àr tillgÀngliga...

20210425_192640.jpg

Yes men bytte bara pÄ en med no name batteri. Edit : den med metallic hade no name.

Åtminstone den svarta byttes rĂ€tt nyligen enligt informationen pĂ„ auktionsajten och Jellyn har krispiga siffror.

Hur lÀnge har du haft din dÄ? SÀkert batteriet som börjar bli tomt om du lider av bleka siffror.
Har bara haft den i ett par veckor, tidigare Àgare hade inte bytt batteri sÄ jag antar att det börjar bli dags.

Jag har provat en hel del G-Shock senaste Ären och har kommit fram till att det just Àr dessa 4 modeller jag trivs bÀst med!
Skönt att det Ă€ntligen var utrett 😆
Skulle kunna fĂ„ plats en till GWG-1000 men för övrigt Ă€r jag rĂ€tt sĂ„ nöjd 👍
Jobb-klockan, GX-56, fick inte vara med i bild.
20210425_210012.jpg

20210425_210124.jpg

Tillbaka
Topp