Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De Àr ju första dagen tillbaka pÄ jobbet idag sÄ det kÀnns lite dumt att sluta innan man ens kommit ditGod morgon alla
SjÀlvklart Àr det nya möjligheter @Danne.l , att antingen fÄ sparken eller att sÀga upp sig
Funderade bÄde en och fyra gÄnger pÄ att istÀllet för att stÀnga av bilen pÄ jobbparkeringen, bara helt enkelt lÀgga i Drive igen och köra hem
Jag har ju bara klarat av snart 27 Är hÀr pÄ bygget.... Men idag var tanken pÄ att vÀnda bra mycket större Àn vanligt .De Àr ju första dagen tillbaka pÄ jobbet idag sÄ det kÀnns lite dumt att sluta innan man ens kommit dit
Skit i det, All In!De Àr ju första dagen tillbaka pÄ jobbet idag sÄ det kÀnns lite dumt att sluta innan man ens kommit dit
Jag har sju Är hÀr pÄ fabriken innan jag började plugga och nu Àr jag tillbaka igen...Jag har ju bara klarat av snart 27 Är hÀr pÄ bygget.... Men idag var tanken pÄ att vÀnda bra mycket större Àn vanligt .
ProcessteknikerJag
Grattis till ditt tusende inlÀgg och fina dinkor dÀr!God morgon trÄden!
Nu Àr det dags för mitt 1000:e inlÀgg. Jag har varit medlem pÄ Klocksnack sen 21:e maj 2017 och fram till Ärskiftet i Är hade jag producerat i runda slÀngar 400 inlÀgg, sen hittade jag G-ShocktrÄden!!! Det har sagts tidigare och jag hoppas att det sÀgs i framtiden med, det Àr KS trevligaste trÄd! Nu nÀr vi dessutom kan snacka av oss om vÄra förehavanden varannan onsdag pÄ clubhouse sÄ har hobbyn (lÀs fördÀrvet) tagit ytterligare ett steg. Jag vill tacka alla ni glada och trevliga mÀnniskor som hÀnger hÀr med mig i trÄden och för min egen del Àr det hÀr början pÄ ett nytt millennium
Men vi kör vÀl lite bilder med va!
Grattis till 1000-klubbenGod morgon trÄden!
Nu Àr det dags för mitt 1000:e inlÀgg. Jag har varit medlem pÄ Klocksnack sen 21:e maj 2017 och fram till Ärskiftet i Är hade jag producerat i runda slÀngar 400 inlÀgg, sen hittade jag G-ShocktrÄden!!! Det har sagts tidigare och jag hoppas att det sÀgs i framtiden med, det Àr KS trevligaste trÄd! Nu nÀr vi dessutom kan snacka av oss om vÄra förehavanden varannan onsdag pÄ clubhouse sÄ har hobbyn (lÀs fördÀrvet) tagit ytterligare ett steg. Jag vill tacka alla ni glada och trevliga mÀnniskor som hÀnger hÀr med mig i trÄden och för min egen del Àr det hÀr början pÄ ett nytt millennium
Men vi kör vÀl lite bilder med va!
Den Àr fin! Har en svart titan pÄ ingÄng. Annars sÄ...Annat hÀgrar sÄ tÀnkte slÀppa min camotitan, fullset och i sjukt bra skick. Har bara anvÀnt den en handfull ggr. Skicka pm om intresse finnes.
Tackar!!!Grattis till ditt tusende inlÀgg och fina dinkor dÀr!
Tackar!KS bÀsta trÄd Bra gÀng du har @Danne.l Tycker mycket om TFG. Och din gröna RM Àr ju grym
Torsdagar jÀmna veckor! Det Àr himla trevligt iafGrattis till 1000-klubben
HÄller med dig Farligt trevlig trÄd detta, bÄde dyr och kul.
Vill bara rÀtta dig en aning, torsdag jÀmna veckor, kör vi G-shockmeetet i Clubhouse
Ja det var lyckat i torsdagsTorsdagar jÀmna veckor! Det Àr himla trevligt iaf
Blev helt okej . FÄr se om jag i framtiden skriver G-SHOCK i mellanrummet av loggan men fÄr duga som det Àr sÄ lÀnge .
Tackar . Tycker sjÀlv det Àr hyfsat diskret och mer diskret blir det nÀr allt lÀkt .Den var ju ÀndÄ vÀldigt diskret och bra.
Nu kan du inte bÀra andra klockorBlev helt okej . FÄr se om jag i framtiden skriver G-SHOCK i mellanrummet av loggan men fÄr duga som det Àr sÄ lÀnge .
Nu kan du inte bÀra andra klockor
Hahahaha , har ju Rolex kronan pÄ ett finger och Omega pÄ ett annat och ingen sÄdan klocka Àger jag .Nu kan du inte bÀra andra klockor
Hahaha ok dÄ sÄ.Hahahaha , har ju Rolex kronan pÄ ett finger och Omega pÄ ett annat och ingen sÄdan klocka Àger jag .
SÄ det Àr lugntHahaha ok dÄ sÄ.
Det blev ca 8km ÀndÄ. Var inte första turen den dagen sÄ det fÄr bli en uppskattning.Ja det var lyckat i torsdags
Hur lÄngt hann du gÄ??
AlltsÄ Àr det nyttigt att prata G-shock!!Det blev ca 8km ÀndÄ. Var inte första turen den dagen sÄ det fÄr bli en uppskattning.
- En lÀrdom av det Àr kanske att tÀnka sig för innan man tatuerar in namn pÄ partners/ fruar tex.Hahahaha , har ju Rolex kronan pÄ ett finger och Omega pÄ ett annat och ingen sÄdan klocka Àger jag .