Men du kan vÀl inte stanna dÀr! Vi vill ju se resten
Fotorullen tog slutVad var det för en jÀkla tease!
Telefonen ringde precis nÀr jag skulle fortsÀtta
Men here goes
En G-8900 bidde det i vÀntan pÄ MGn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men du kan vÀl inte stanna dÀr! Vi vill ju se resten
Fotorullen tog slutVad var det för en jÀkla tease!
Han sa ju i video att han anvÀnder salt för att fixera fÀrgen. Kolla frÄn 3:33 i videon.Han visade aldrig att han fixerade fÀrgen med Àttika eller dyl.
Ser i comments att nÄn klagar pÄ att fÀrgen slÀppt och fÀrgat huden efterÄt, det kan ju bero pÄ att man inte fixerat.
Kanske skiljer mellan olika fÀrgfabrikat.
Hade nog vanligt salt. Jag tror jag körde ÀppelcidervinÀger jag ocksÄFunkar ÀppelcidervinÀger tro?
@Fujoor varför hade du salt i soppan, hjÀlper den till att fixera fÀrgen?
Den dÀr i vit tvÄton har jag tidigare försökt leta reda pÄFotorullen tog slut
Telefonen ringde precis nÀr jag skulle fortsÀtta
Men here goes
En G-8900 bidde det i vÀntan pÄ MGn
Jag gillar ju blÄtt sÄ jag kunde inte lÄta bli att buda nÀr den kom utDen dÀr i vit tvÄton har jag tidigare försökt leta reda pÄ
Jag har för mig att en fixering Àr det sista steget man gör i en fÀrgningsprocess. Jfr fixering vid gammaldags fotoframkallning i mörkerrum, eller fixativ som sprayas pÄ kol- krita- eller blyertsteckningar tex. Att hÀlla i fixeringsÀmnet tillsammans med fÀrgÀmnet lÄter konstigt, men jag kan ha fel.Han sa ju i video att han anvÀnder salt för att fixera fÀrgen. Kolla frÄn 3:33 i videon.
Hade nog vanligt salt. Jag tror jag körde ÀppelcidervinÀger jag ocksÄ
Ah precis. Jag tror jag doppade den i vinÀger innan den fick vara i vatten.OK. FÄr bli bÄda. Du hÀllde i dessa i slutet nÀr du var nöjd med nyansen?
Kul att det dyker upp lite udda vintage gshocks. Kan man fÄ se baksidorna ocksÄ ?Idag kom det paket frÄn Japan har suttit och scoutat Yahoo och anvÀnt proxytjÀnsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!
Lets goooo
Betalade extra för protected packageing och dÀr tycker jag dom har skött sig
Jag har snöat in mig stenhÄrt pÄ frogman dw-9900 pÄ senaste sÄ det blev tvÄ stycken som belöning fick jag lite rabattkoder av Buyee och kunde köpa en Square för kaffepengar. Fler bilder kommer men nu mÄste jag pilla lite
Jag har för mig att en fixering Àr det sista steget man gör i en fÀrgningsprocess. Jfr fixering vid gammaldags fotoframkallning i mörkerrum, eller fixativ som sprayas pÄ kol- krita- eller blyertsteckningar tex. Att hÀlla i fixeringsÀmnet tillsammans med fÀrgÀmnet lÄter konstigt, men jag kan ha fel.
Wow....Idag kom det paket frÄn Japan har suttit och scoutat Yahoo och anvÀnt proxytjÀnsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!
Lets goooo
Jag har snöat in mig stenhÄrt pÄ frogman dw-9900 pÄ senaste sÄ det blev tvÄ stycken som belöning fick jag lite rabattkoder av Buyee och kunde köpa en Square för kaffepengar. Fler bilder kommer men nu mÄste jag pilla lite
Idag kom det paket frÄn Japan har suttit och scoutat Yahoo och anvÀnt proxytjÀnsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!
Lets goooo
TVà 9900 froggies? Det Àr ju nÀstan sÄ att man blir grön av avund.Idag kom det paket frÄn Japan har suttit och scoutat Yahoo och anvÀnt proxytjÀnsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!
Lets goooo
Kul att det dyker upp lite udda vintage gshocks. Kan man fÄ se baksidorna ocksÄ ?
Roliga köp
Coola Frogs. UngefÀr lika stor som square?
Den Àr najs. Har den ocksÄ. Har Tie-fighter piloten ocksÄ men inte ihop byggd Àn!
Scout Trooper, Stormtrooper och Darth Vader ligger i varsin lÄda och vÀntas pÄ att byggas. Tie Fightern stÄr pÄ hyllan tillsammans med Boba Fett Risken finns att man skaffar en Imperial Probe Droid lagom till May the FourthDen Àr najs. Har den ocksÄ. Har Tie-fighter piloten ocksÄ men inte ihop byggd Àn!
Kolla pÄ scout tripper, den Àr cool! TyvÀrr sÄ ser Darth Vader bedrövlig ut
Men funderar pÄ att köpa Imperial Probe Droid
Imperial Probe Droidâą 75306 | Star Warsâą | Official LEGOÂź Shop SE
Detaljerad, klossbyggd uppvisningsmodell av en Imperial Probe Droidwww.lego.com
Det dÀr missade jag helt!!! Fy f**iken. Jag hÀngde upp mig sÄ mycket pÄ knappen att jag inte tittade sÄ noga utan lade tillbaks den i kuvertet den skickades i dÄ jag hade normala (men uppenbart för höga) förhoppningar.Tack . Det Àr lite svÄrt att fota klockan dÄ den Àr sÄ mörk. Men hoppas denna foto visar.
Alla 4 sidor har mer eller mindre samma skada och backlocket har repa ocksÄ.
SĂ„ i nyskick......NOT.
Najs! Nu fattas bara UCS star destroyer, UCS Millenium Falcon och UCS Slave 1! Sen kan du köpa den kommande UCS AT-AT (om ryktena stÀmmer). Finns alldeles för mycket Lego, förlÄt för lite pengarScout Trooper, Stormtrooper och Darth Vader ligger i varsin lÄda och vÀntas pÄ att byggas. Tie Fightern stÄr pÄ hyllan tillsammans med Boba Fett Risken finns att man skaffar en Imperial Probe Droid lagom till May the Fourth
Bromsdamm, olja, fett, o andra kemprodukter gÄr hÄrt Ät band och bezel.Blir fÀrgen lite trÄkigare eller Àr det pg a mÄnga smÄrepor?
à h nÀstan samma storlek som DW-5600. Jag fÄr inte bli sugen nu. FÄr man frÄga vad en sÄn gÄr pÄ med avgift och allt?
Ja ganska likt, det Àr ju minsta froggien. Sitter riktigt skönt pÄ armen!
FörstÄr inte att om man har klockor som hobby och Àr medlem i KS att man inte Àr mer Àrlig.Det dÀr missade jag helt!!! Fy f**iken. Jag hÀngde upp mig sÄ mycket pÄ knappen att jag inte tittade sÄ noga utan lade tillbaks den i kuvertet den skickades i dÄ jag hade normala (men uppenbart för höga) förhoppningar.
Sjukt att 2 sÀljare anger nyskick pÄ en sÄ pass billig klocka. Kan förstÄ om man skrivit ingen retur i annonsen men detta var rena lögner.