• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men du kan vĂ€l inte stanna dĂ€r! Vi vill ju se resten 😁

Vad var det för en jÀkla tease!
Fotorullen tog slut😁
Telefonen ringde precis nĂ€r jag skulle fortsĂ€tta😉
Men here goes😀
IMG_20210428_165853.jpg
IMG_20210428_170506.jpg

En G-8900 bidde det i vĂ€ntan pĂ„ MGn👍

Han visade aldrig att han fixerade fĂ€rgen med Ă€ttika eller dyl.đŸ€”
Ser i comments att nÄn klagar pÄ att fÀrgen slÀppt och fÀrgat huden efterÄt, det kan ju bero pÄ att man inte fixerat.
Kanske skiljer mellan olika fÀrgfabrikat.
Han sa ju i video att han anvÀnder salt för att fixera fÀrgen. Kolla frÄn 3:33 i videon.

Edit: nu har jag lÀst alla kommentarer och ser inte nÄgon klagar pÄ att fÀrgen har slÀppt?

Senast Àndrad:
Han sa ju i video att han anvÀnder salt för att fixera fÀrgen. Kolla frÄn 3:33 i videon.
Jag har för mig att en fixering Àr det sista steget man gör i en fÀrgningsprocess. Jfr fixering vid gammaldags fotoframkallning i mörkerrum, eller fixativ som sprayas pÄ kol- krita- eller blyertsteckningar tex. Att hÀlla i fixeringsÀmnet tillsammans med fÀrgÀmnet lÄter konstigt, men jag kan ha fel.

Idag kom det paket frĂ„n Japan 😄 har suttit och scoutat Yahoo och anvĂ€nt proxytjĂ€nsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!

IMG_20210428_173039_9.jpg

Lets goooo

IMG_20210428_173147_4.jpg

Betalade extra för protected packageing och dÀr tycker jag dom har skött sig

IMG_20210428_192209_7.jpg

Jag har snöat in mig stenhĂ„rt pĂ„ frogman dw-9900 pĂ„ senaste sĂ„ det blev tvĂ„ stycken 😂 som belöning fick jag lite rabattkoder av Buyee och kunde köpa en Square för kaffepengar. Fler bilder kommer men nu mĂ„ste jag pilla lite

Idag kom det paket frĂ„n Japan 😄 har suttit och scoutat Yahoo och anvĂ€nt proxytjĂ€nsten Buyee för att bjuda hem lite gött. Funkar riktigt bra!

Lets goooo

Jag har snöat in mig stenhĂ„rt pĂ„ frogman dw-9900 pĂ„ senaste sĂ„ det blev tvĂ„ stycken 😂 som belöning fick jag lite rabattkoder av Buyee och kunde köpa en Square för kaffepengar. Fler bilder kommer men nu mĂ„ste jag pilla lite
Kul att det dyker upp lite udda vintage gshocks. Kan man fÄ se baksidorna ocksÄ ?

Jag har för mig att en fixering Àr det sista steget man gör i en fÀrgningsprocess. Jfr fixering vid gammaldags fotoframkallning i mörkerrum, eller fixativ som sprayas pÄ kol- krita- eller blyertsteckningar tex. Att hÀlla i fixeringsÀmnet tillsammans med fÀrgÀmnet lÄter konstigt, men jag kan ha fel.

Lets goooo

Wow....
Riktigt snygga froggisar.

Lets goooo

Roliga köp :)
Coola Frogs. UngefÀr lika stor som square?

Lets goooo

TVÅ 9900 froggies? Det Ă€r ju nĂ€stan sĂ„ att man blir grön av avund.:wideyed:🐾😆

Den Àr najs. Har den ocksÄ. Har Tie-fighter piloten ocksÄ men inte ihop byggd Àn!

Kolla pĂ„ scout tripper, den Ă€r cool! TyvĂ€rr sĂ„ ser Darth Vader bedrövlig ut đŸ˜„

Men funderar pÄ att köpa Imperial Probe Droid
Scout Trooper, Stormtrooper och Darth Vader ligger i varsin lÄda och vÀntas pÄ att byggas. Tie Fightern stÄr pÄ hyllan tillsammans med Boba Fett :) Risken finns att man skaffar en Imperial Probe Droid lagom till May the Fourth :rolleyes:

Tack :) . Det Àr lite svÄrt att fota klockan dÄ den Àr sÄ mörk. Men hoppas denna foto visar.
Alla 4 sidor har mer eller mindre samma skada och backlocket har repa ocksÄ.
SĂ„ i nyskick......NOT.

IMG_6119.JPG
Det dÀr missade jag helt!!! Fy f**iken. Jag hÀngde upp mig sÄ mycket pÄ knappen att jag inte tittade sÄ noga utan lade tillbaks den i kuvertet den skickades i dÄ jag hade normala (men uppenbart för höga) förhoppningar.

Sjukt att 2 sÀljare anger nyskick pÄ en sÄ pass billig klocka. Kan förstÄ om man skrivit ingen retur i annonsen men detta var rena lögner.

Scout Trooper, Stormtrooper och Darth Vader ligger i varsin lÄda och vÀntas pÄ att byggas. Tie Fightern stÄr pÄ hyllan tillsammans med Boba Fett :) Risken finns att man skaffar en Imperial Probe Droid lagom till May the Fourth :rolleyes:
Najs! Nu fattas bara UCS star destroyer, UCS Millenium Falcon och UCS Slave 1! Sen kan du köpa den kommande UCS AT-AT (om ryktena stĂ€mmer). Finns alldeles för mycket Lego, förlĂ„t för lite pengar đŸ€ŁđŸ€Ș

Det dÀr missade jag helt!!! Fy f**iken. Jag hÀngde upp mig sÄ mycket pÄ knappen att jag inte tittade sÄ noga utan lade tillbaks den i kuvertet den skickades i dÄ jag hade normala (men uppenbart för höga) förhoppningar.

Sjukt att 2 sÀljare anger nyskick pÄ en sÄ pass billig klocka. Kan förstÄ om man skrivit ingen retur i annonsen men detta var rena lögner.
FörstÄr inte att om man har klockor som hobby och Àr medlem i KS att man inte Àr mer Àrlig.
Nu förvÀntade jag mig att den hade fel och inget annat. Men jag kan tÀnka mig om jag var dig sÄ skulle jag ha blivit förbannad.

Är tacksam att jag Ă€ntligen har en GW-6900 😁

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp