HalvstÄl idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Àr det GMW-B5000G-1ER ? Snygg!HalvstÄl idag.
Ă€r det GMW-B5000G-1ER ? Snygg!
Nu fattas bara glaset och lÀnken sÄ blir den fullÀndad .NÀ det Àr en s.k portermodd av @Fujoor . Originalet Àr den vanliga silvriga stÄlisen vars klÀder blivit strippade och istÀllet fÄtt den mörka porter bezeln. Plus gummiband dÄ.
Nu fattas bara glaset och lÀnken sÄ blir den fullÀndad .
Jag har ocksÄ min portermodd pÄ gummi och gillar det. Den sitter sÄ bra!Gillar verkligen gummit. HelstÄl blir för tungt tycker jag. FlÀnger omkring pÄ handleden
Absolut det köper jag till 100% men glaset Àr fan ett mÄste alltsÄ .Gillar verkligen gummit. HelstÄl blir för tungt tycker jag. FlÀnger omkring pÄ handleden
Absolut det köper jag till 100% men glaset Àr fan ett mÄste alltsÄ .
ser framför mig samma scenario som nÀr Telsa skulle demonstrer glaset pÄ deras cybertryck. Dvs att du kastade G-Shock'en mot glaset och glaset fick sönder?
Nog för att jag vart förbannad hÀr pÄ jobbet ett flertal gÄnger den hÀr veckan, men att kasta min klocka pÄ min truck.., Njaser framför mig samma scenario som nÀr Telsa skulle demonstrer glaset pÄ deras cybertryck. Dvs att du kastade G-Shock'en mot glaset och glaset fick sönder?
"men att kasta min klocka pÄ min truck.." -Det Àr en G-Shock, den hade hÄllitNog för att jag vart förbannad hÀr pÄ jobbet ett flertal gÄnger den hÀr veckan, men att kasta min klocka pÄ min truck.., Nja
Men vi kan hÀrmed konstatera att fallande trÀreglar som hamnar mellan stativet och rutan med lÀtthet kan resultera i en ruta som Àr helt kassa tt köra med i motljus
Ja, men den Àr ju min"men att kasta min klocka pÄ min truck.." -Det Àr en G-Shock, den hade hÄllit
Snyggt!@Derix
SÄhÀr, dÄ har man lite att göra nÄn av de nÀrmaste dagarna M5610 fick va med pÄ ett hörn!