• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HalvstÄl idag.

IMG_20210429_075849.jpg

Kanske tröttsamt att diskutera fÀrgning men Rit Dye skriver att man ska :

LÀgga i diskmedel (!) och salt (eller vinÀger men kanske inte bÄda?).

ser framför mig samma scenario som nÀr Telsa skulle demonstrer glaset pÄ deras cybertryck. Dvs att du kastade G-Shock'en mot glaset och glaset fick sönder? :D
Nog för att jag vart förbannad hĂ€r pĂ„ jobbet ett flertal gĂ„nger den hĂ€r veckan, men att kasta min klocka pĂ„ min truck.., Nja 😁
Men vi kan hĂ€rmed konstatera att fallande trĂ€reglar som hamnar mellan stativet och rutan med lĂ€tthet kan resultera i en ruta som Ă€r helt kassa tt köra med i motljusđŸ€Ș

Nog för att jag vart förbannad hĂ€r pĂ„ jobbet ett flertal gĂ„nger den hĂ€r veckan, men att kasta min klocka pĂ„ min truck.., Nja 😁
Men vi kan hĂ€rmed konstatera att fallande trĂ€reglar som hamnar mellan stativet och rutan med lĂ€tthet kan resultera i en ruta som Ă€r helt kassa tt köra med i motljusđŸ€Ș
"men att kasta min klocka pÄ min truck.." -Det Àr en G-Shock, den hade hÄllit :D

Tillbaka
Topp