Boba Fett
Basic
Japp, den Àr inte en leksak egentligen, utan mer en prydnad för vuxna barn! Men den Àr inte sÄ avancerad att bygg, rÀtt soft!StÄr det 18+ pÄ LegolÄdan?!?
Men inte 18+ pÄ det sÀttet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, den Àr inte en leksak egentligen, utan mer en prydnad för vuxna barn! Men den Àr inte sÄ avancerad att bygg, rÀtt soft!StÄr det 18+ pÄ LegolÄdan?!?
Jag skulle sÀga 30-40+Japp, den Àr inte en leksak egentligen, utan mer en prydnad för vuxna barn!
Men inte 18+ pÄ det sÀttet
Fick den idag.SÄ, nÀr fÄr du den?
Hehe, frugan Àr glad att det stÄr en massa leksaker i vardagsrummet nu???Jag skulle sÀga 30-40+
Ăs pĂ„ med bilder!
Vilken comeback!!
Nu fattas bara Foxfire.Same, same, but different
Dra Ät helvete vilken skönhet . Fullpott .
AMEN !Ăntligen
Nu ska kombilÀnk pÄ
Ăntligen!Ăntligen
Nu ska kombilÀnk pÄ
HÀftigt! Börjar bli lite sugen pÄ MRG.
HÀftigt! Börjar bli lite sugen pÄ MRG.
satan i gatan va nice!
bildern pÄ hemsidan gör den ju knappt rÀttvisa, mycket snyggare sÄdÀr irl
SÄg den. Jag Àr lite sugen pÄ den hÀr.LÄg en ute pÄ köp o sÀlj.
Med 20 bar har du kvar liten marginal vs regnetHoppas att den Àr vattentÀt
Denna!LÄg en ute pÄ köp o sÀlj.
Nej, han menar den frÄn @Meraborsten.Denna!
SĂ€ljes - Casio G-Shock MRG-1
Vintage Casio G-Shock MRG-1 Titanium. Sprillans nytt (notchat) Casio strap, (se bilder). 1400krklocksnack.se
Den Àr ju kul! Mindre roligt att det aldrig gÄr att hitta original bezel!Denna!
SĂ€ljes - Casio G-Shock MRG-1
Vintage Casio G-Shock MRG-1 Titanium. Sprillans nytt (notchat) Casio strap, (se bilder). 1400krklocksnack.se