dragonhf
Silver
Blir spÀnnande att se vilken Firefox du har köpt. En DW-6900 kanske?NÀ, det var inte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir spÀnnande att se vilken Firefox du har köpt. En DW-6900 kanske?NÀ, det var inte jag.
Japp det blev en DW6900. Blir bra komplement till min DW5600E.Blir spÀnnande att se vilken Firefox du har köpt. En DW-6900 kanske?
Snygg fÀrgsÀttningJapp det blev en DW6900. Blir bra komplement till min DW5600E.
Bild frÄn internet
Den dÀr har funnits lÀnge i min önskelista, den Àr sÄ fin. Snart mÄste du ha en DW-5600EG-9 ocksÄ.Japp det blev en DW6900. Blir bra komplement till min DW5600E.
Bild frÄn internet
Ja. Gillar den old school looken.Snygg fÀrgsÀttning
Haha.. den fÄr vÀnta. Finns mÄnga roliga squares man vill ha. Har en annan rolig LE pÄ ingÄng ocksÄ.Den dÀr har funnits lÀnge i min önskelista, den Àr sÄ fin. Snart mÄste du ha en DW-5600EG-9 ocksÄ.
Vad vÀger den egentligen? 250 gram?Den hÀr ska alltsÄ vara sÄ tung att man fÄr ont i armen enligt vissa?
Vad vÀger den egentligen? 250 gram?
Kingen pÄ steroider
Det var inte sÄ extremt tycker jag. En Seiko Turtle med originallÀnk vÀger ocksÄ nÀrmare 200 g. sÄ skillnaden var inte sÄ stor.
Min mtg-b1000d-1a vÀger 185. Men dÄ Àr Kingen bekvÀmare ÀndÄDet var inte sÄ extremt tycker jag. En Seiko Turtle med originallÀnk vÀger ocksÄ nÀrmare 200 g. sÄ skillnaden var inte sÄ stor.
Jag vill minnas att Turtlen ocksÄ ligger pÄ ca 185 g. med ett tvÄ eller tre lÀnkbitar borttagna.Min mtg-b1000d-1a vÀger 185. Men dÄ Àr Kingen bekvÀmare ÀndÄ
Bandstift ger ju upp ibland, det vet vi sen tidigare. Jag har ocksÄ haft en kÀnsla av att kombilÀnken inte sitter ihop lika vÀl som t.ex. en meralldito eller ett gummiarmband.Tar av mig jackan och hör en "duns" i golvet, tittar ner och ser G-shocken ligga sÄhÀr pÄ marken....Den satt dÄ sÀkert
Var hittat man bÀst en ny pin? NÄgon som har en pÄ lager att sÀlja?
VÀgde min PADI turtle nyss. Den ligger pÄ exakt 200g.Jag vill minnas att Turtlen ocksÄ ligger pÄ ca 185 g. med ett tvÄ eller tre lÀnkbitar borttagna.
Rainbowgroda???DĂ„ var sommarklockan kirrad .
Fan nu Àr det snart dags att flippa nÄgra andra . Börjar bli för mÄnga G,s för mitt vÀlmÄende haha.
Nej nej nej roligare Àn sÄ enligt mitt tycke .Borneogroda???
?DĂ„ var sommarklockan kirrad .
Fan nu Àr det snart dags att flippa nÄgra andra . Börjar bli för mÄnga G,s för mitt vÀlmÄende haha.
Nopz . Ingen Borneo . Den Àldre kalibern av .
Den dÀr trycker min lokala casio krÀngare upp i nÀsan pÄ mig varenda gÄng jag gÄr förbi hans skyltfönster... Har stÄtt emot i tre Är nu. Börjar bli jobbigt.NÀr vi ÀndÄ Àr i trattsnacket hÀr sÄ skriker denna @daniel svensson skulle jag vilja sÀga HÀrligt pastellfÀrgad!
Casio G-Shock klocka, G-LIDE, GLX-5600A-2JF turkos
Pris: 799 kr. Typ: Fast pris. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Nopz . Ingen Borneo . Den Àldre kalibern av .
Samma hÀnde mig, men klockan landade lyckligtvis i skjortan. LÀnken var riktigt krÄnglig att fÄ pÄ plats.Tar av mig jackan och hör en "duns" i golvet, tittar ner och ser G-shocken ligga sÄhÀr pÄ marken....Den satt dÄ sÀkert
Var hittat man bÀst en ny pin? NÄgon som har en pÄ lager att sÀlja?