• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SkÀrmklipp.JPG
Bra gissning men nej 😎. Är en GWF-D1000 modell đŸ„ł.

Den hÀr har TrattförsÀljaren nyss sÀnkt frÄn 5500 till 4900 i utropspris efter att inte fÄtt nÄgra bud ett gÀng gÄnger.
Mumsigt röd men fortfarande för dyr i mitt tycke.. đŸ€”
https://www.tradera.com/item/190208/465373145/g-shock-frogman-dw-8200nt2-4jr
Jag har spanat in den ocksÄ men kommer till samma slutsats som du. Dessutom har den gÄtt osÄld Ätminstone tvÄ auktionscykler sÄ vi Àr inte ensamma om att tycka det.

Och appropÄ planering sÄ kör vi ett nytt G-shockmeet pÄ Clubhouse pÄ Torsdag kvÀll med start 20.30:)
För dom som inte har fĂ„tt invites Ă€r det bara att tjoa sĂ„ löser vi det 👍

Är inte helt insatt. Är det som zoom eller? Kör ni video eller eller röst?

Det Àr via en app som heter Clubhouse, som tyvÀrr i dagslÀget bara finns till Àppellurar eller plattor.
Registrera dig som medlem dÀr, Sen behöver du en invite som du kan fÄ av tex mig eller nÄgon som redan Àr medlem dÀr, för att bli "aktiverad".
Bara röst för enkelhetens skull. Vi postade wristshots pÄ vÄra mötesklockor hÀr i trÄden medan vi tjötade i klubbhuset :)
Hade vart kul om du kikade in. Vi var 7-8st förra gÄngen.

Framförallt finns det vÀldigt mÄnga intressanta diskussioner med smarta mÀnniskor som man kan lyssna pÄ. Du vÀljer sjÀlv vilket Àmne som intresserar dig. Snacket Àr uppstyrt och hÄller sig till Àmnet. DÀr finns sÄklart mycket skit ocksÄ men tanken med endast live audio gör upplevelsen uppfriskande.

Framförallt finns det vÀldigt mÄnga intressanta diskussioner med smarta mÀnniskor som man kan lyssna pÄ. Du vÀljer sjÀlv vilket Àmne som intresserar dig. Snacket Àr uppstyrt och hÄller sig till Àmnet. DÀr finns sÄklart mycket skit ocksÄ men tanken med endast live audio gör upplevelsen uppfriskande.
Fasen va kul att se din pippi igen @Sonnyboy :D

VÄrt första G-shockmeet pÄ klubbhuset var rÀtt sÄ Ontopic i alla fall. Det var ju iofs det första vi höll offentligt, till vÄrt försvar;)
Vi Àr inte uppe i @Berns klass Àn med att styra upp verksamheten som nÀr han presenterar veckans KlockshÀndelser varje onsdag ;)
MEN, vi lĂ€r oss och ger oss inte👍

Fasen va kul att se din pippi igen @Sonnyboy :D

VÄrt första G-shockmeet pÄ klubbhuset var rÀtt sÄ Ontopic i alla fall. Det var ju iofs det första vi höll offentligt, till vÄrt försvar;)
Vi Àr inte uppe i @Berns klass Àn med att styra upp verksamheten som nÀr han presenterar veckans KlockshÀndelser varje onsdag ;)
MEN, vi lĂ€r oss och ger oss inte👍
He he, pjodden har vaknat till liv igen :) Trevligt att vara tillbaka men jag ska ta det lite lugnare nu. Min FOMO under OWG mars höll pÄ att brÀnna ut mig totalt.

SÄklart hÄller G-Shock mötet hög klass fÄr man förmoda. Det Àr ett trevligt sÀtt att mötas pÄ. Skönt att slippa video ocksÄ som distraherar.

Tillbaka
Topp