Bra gissning men nej . Ăr en GWF-D1000 modell .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra gissning men nej . Ăr en GWF-D1000 modell .
NV-2 för att passa in i din övriga svart/gula samlingBra gissning men nej . Ăr en GWF-D1000 modell .
Ne tyvĂ€rr denna klocka förstör egentligen hela mitt âkoncept/temaâ .NV-2 för att passa in i din övriga svart/gula samling
Hmm finns bara 3st fÀrgglada D1000Nopz . Ingen Borneo . Den Àldre kalibern av .
Den borde dyka upp under veckan sÄ pics kommerHmm finns bara 3st fÀrgglada D1000
Fan va najs. Grattis!Den borde dyka upp under veckan sÄ pics kommer
Hittade lite mer info om den.TyvÀrr inte, dök upp i mitt sociala medier flöde idag utan modellnr eller andra detaljer. Kommer sÀkert nÄn artikel pÄ G-Central snart.
Jag har spanat in den ocksÄ men kommer till samma slutsats som du. Dessutom har den gÄtt osÄld Ätminstone tvÄ auktionscykler sÄ vi Àr inte ensamma om att tycka det.Den hÀr har TrattförsÀljaren nyss sÀnkt frÄn 5500 till 4900 i utropspris efter att inte fÄtt nÄgra bud ett gÀng gÄnger.
Mumsigt röd men fortfarande för dyr i mitt tycke..
https://www.tradera.com/item/190208/465373145/g-shock-frogman-dw-8200nt2-4jr
Ăr inte helt insatt. Ăr det som zoom eller? Kör ni video eller eller röst?Och appropĂ„ planering sĂ„ kör vi ett nytt G-shockmeet pĂ„ Clubhouse pĂ„ Torsdag kvĂ€ll med start 20.30
För dom som inte har fÄtt invites Àr det bara att tjoa sÄ löser vi det
G-SHOCK
Thursday, May 6 at 8:30pm CEST with Aros Aros, Roosterman. Digital GTG.www.joinclubhouse.com
Det Ă€r via en app som heter Clubhouse, som tyvĂ€rr i dagslĂ€get bara finns till Ă€ppellurar eller plattor.Ăr inte helt insatt. Ăr det som zoom eller? Kör ni video eller eller röst?
SÄ coolt retro! Var har du köpt den?Japp det blev en DW6900. Blir bra komplement till min DW5600E.
Bild frÄn internet
SÀlja?VÀgde min PADI turtle nyss. Den ligger pÄ exakt 200g.
Framförallt finns det vĂ€ldigt mĂ„nga intressanta diskussioner med smarta mĂ€nniskor som man kan lyssna pĂ„. Du vĂ€ljer sjĂ€lv vilket Ă€mne som intresserar dig. Snacket Ă€r uppstyrt och hĂ„ller sig till Ă€mnet. DĂ€r finns sĂ„klart mycket skit ocksĂ„ men tanken med endast live audio gör upplevelsen uppfriskande.Ăr inte helt insatt. Ăr det som zoom eller? Kör ni video eller eller röst?
Ja, gillar verkligen retro looken. Köpte den pÄ Ebay.SÄ coolt retro! Var har du köpt den?
SĂ€lja?
Fasen va kul att se din pippi igen @SonnyboyFramförallt finns det vÀldigt mÄnga intressanta diskussioner med smarta mÀnniskor som man kan lyssna pÄ. Du vÀljer sjÀlv vilket Àmne som intresserar dig. Snacket Àr uppstyrt och hÄller sig till Àmnet. DÀr finns sÄklart mycket skit ocksÄ men tanken med endast live audio gör upplevelsen uppfriskande.
Insjöhajfiske??RM in action
He he, pjodden har vaknat till liv igen Trevligt att vara tillbaka men jag ska ta det lite lugnare nu. Min FOMO under OWG mars höll pÄ att brÀnna ut mig totalt.Fasen va kul att se din pippi igen @Sonnyboy
VÄrt första G-shockmeet pÄ klubbhuset var rÀtt sÄ Ontopic i alla fall. Det var ju iofs det första vi höll offentligt, till vÄrt försvar
Vi Àr inte uppe i @Berns klass Àn med att styra upp verksamheten som nÀr han presenterar veckans KlockshÀndelser varje onsdag
MEN, vi lÀr oss och ger oss inte