• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

A02960AA-C797-4113-A44D-9388473EF919.jpeg

Skulle typ kunna sĂ€lja alla mina G,s och bli OWG med Muddie. Är dyng seriös 😎😉! Perfekt i storlek, positiv display, riktigt trevligt utseende och solar. Enda minus Ă€r avsaknad av BT men kan inte fĂ„ allt 😃.
C8FDDF5E-2FB6-4656-B238-4B115416AF51.jpeg
Jo tjena! LĂ„ter rimligt med den takten du införskaffar ny G-Shocks đŸ€ŻđŸ€Ł hade typ gĂ„tt en kvart-20min sen hade du börjat om med inköp pĂ„ de precis sĂ„lt đŸ€Ș

Haha förstĂ„r dig men sjukt nog anvĂ€nder jag muddie 7/10 gĂ„nger 😳😳. Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Ă€r vĂ€rd 757$ frĂ„n ShoppinginJapan đŸ€”.

Jag ger Frugis en ny klocka dĂ„ o dĂ„ sĂ„ tĂ€nker hon inte pĂ„ att jag köpt fler oxĂ„đŸ˜ Det bĂ€sta av allt Ă€r att hon i helgen sa att hon blivit son mig (fast mycket snyggare) och börjat vĂ€lja klocka efter vad hon har för klĂ€der 😁😍
Haha bara gratulera 👏😍. Sambon har fyra klockor men anvĂ€nder endast hennes ena G 🙄.

Det Àr via en app som heter Clubhouse, som tyvÀrr i dagslÀget bara finns till Àppellurar eller plattor.
Registrera dig som medlem dÀr, Sen behöver du en invite som du kan fÄ av tex mig eller nÄgon som redan Àr medlem dÀr, för att bli "aktiverad".
Bara röst för enkelhetens skull. Vi postade wristshots pÄ vÄra mötesklockor hÀr i trÄden medan vi tjötade i klubbhuset :)
Hade vart kul om du kikade in. Vi var 7-8st förra gÄngen.
Ah men skicka, hade ju varit kul!

Tillbaka
Topp