Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle typ kunna sĂ€lja alla mina G,s och bli OWG med Muddie. Ăr dyng seriös ! Perfekt i storlek, positiv display, riktigt trevligt utseende och solar. Enda minus Ă€r avsaknad av BT men kan inte fĂ„ allt .
Haha förstÄr dig men sjukt nog anvÀnder jag muddie 7/10 gÄnger . Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Àr vÀrd 757$ frÄn ShoppinginJapan .KÀnner för att screenshotta det dÀr uttalandet.
Jo tjena! LĂ„ter rimligt med den takten du införskaffar ny G-Shocks hade typ gĂ„tt en kvart-20min sen hade du börjat om med inköp pĂ„ de precis sĂ„ltSkulle typ kunna sĂ€lja alla mina G,s och bli OWG med Muddie. Ăr dyng seriös ! Perfekt i storlek, positiv display, riktigt trevligt utseende och solar. Enda minus Ă€r avsaknad av BT men kan inte fĂ„ allt .
Kööööööööööööpppppp!Haha förstÄr dig men sjukt nog anvÀnder jag muddie 7/10 gÄnger . Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Àr vÀrd 757$ frÄn ShoppinginJapan .
Hahaha dom gÄr ju alltid flippa framöver . Ingen G Àr sÀker hos mig .Jo tjena! LÄter rimligt med den takten du införskaffar ny G-Shocks hade typ gÄtt en kvart-20min sen hade du börjat om med inköp pÄ de precis sÄlt
Funderar Ă€ven köpa âvanligâ Mudman sedan köpa klĂ€derna frĂ„n GW-9300CMKööööööööööööpppppp!
JodĂ„ vĂ€ldigt sĂ€kra, OSĂKRA!Hahaha dom gĂ„r ju alltid flippa framöver . Ingen G Ă€r sĂ€ker hos mig .
Fegis! Ăr du rĂ€dd för fruganFunderar Ă€ven köpa âvanligâ Mudman sedan köpa klĂ€derna frĂ„n GW-9300CM
Oja vem fasiken Ă€r inte det för sin fru ???Fegis! Ăr du rĂ€dd för frugan
Haha förstÄr dig men sjukt nog anvÀnder jag muddie 7/10 gÄnger . Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Àr vÀrd 757$ frÄn ShoppinginJapan .
Jag ger Frugis en ny klocka dÄ o dÄ sÄ tÀnker hon inte pÄ att jag köpt fler oxÄ Det bÀsta av allt Àr att hon i helgen sa att hon blivit son mig (fast mycket snyggare) och börjat vÀlja klocka efter vad hon har för klÀderOja vem fasiken Àr inte det för sin fru ???
Har den sparad pÄ eBay ocksÄ men tillkommer vÀl tull och moms frÄn Ryssland ocksÄ?BRAND NEW CASIO G-SHOCK GW-9300CM-1 MUDMAN CAMOUFLAGE CARBON SOLAR MENS LIMITED | eBay
GW-9300CM-1 MUDMAN. CASIO G-SHOCK. TOUGH SOLAR / MULTIBAND 6. RARE LIMITED. ⻠If they do not receive radio waves, I work usually quartz accuracy (± 15 seconds per month difference). 20 ATM water resistant.www.ebay.com
Haha bara gratulera . Sambon har fyra klockor men anvÀnder endast hennes ena G .Jag ger Frugis en ny klocka dÄ o dÄ sÄ tÀnker hon inte pÄ att jag köpt fler oxÄ Det bÀsta av allt Àr att hon i helgen sa att hon blivit son mig (fast mycket snyggare) och börjat vÀlja klocka efter vad hon har för klÀder
Japp, det blir tull och moms pÄ den ocksÄ. Men 100usd billigare Àn frÄn Japan.Har den sparad pÄ eBay ocksÄ men tillkommer vÀl tull och moms frÄn Ryssland ocksÄ?
Tills du fĂ„r dinSkulle typ kunna sĂ€lja alla mina G,s och bli OWG med Muddie. Ăr dyng seriös ! Perfekt i storlek, positiv display, riktigt trevligt utseende och solar. Enda minus Ă€r avsaknad av BT men kan inte fĂ„ allt .
Sant men kÀnns tryggare med Japan av nÄgon anledningJapp, det blir tull och moms pÄ den ocksÄ. Men 100usd billigare Àn frÄn Japan.
Du gÄr börja flippa hennes ocksÄHaha bara gratulera . Sambon har fyra klockor men anvÀnder endast hennes ena G .
an Àr ingen jag skulle anvÀnda Äret runt i och med fÀrgen pÄ den .Tills du fÄr din
RÀcker gott att flippa minaDu gÄr börja flippa hennes ocksÄ
FörstÄr det. Det hÀr stör mig lite..Sant men kÀnns tryggare med Japan av nÄgon anledning
Jepp jag uppmÀrksamma ocksÄ att leveranstiden inte var den snabbaste .FörstÄr det. Det hÀr stör mig lite..
MB?an Àr ingen jag skulle anvÀnda Äret runt i och med fÀrgen pÄ den .
Maybe maybe .
Haha förstÄr dig men sjukt nog anvÀnder jag muddie 7/10 gÄnger . Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Àr vÀrd 757$ frÄn ShoppinginJapan .
Jepp jag hÄller med dig att det kÀnns alldeles för mycket pengar för en Mudman trots att den Àr rare. Hitta klÀder till den för nÀstan 2k pÄ eBay .GÄr sÀkert att hitta modd-delar.
~8000 kr för en Mudman kÀnns hÄrt.
+1...Oja vem fasiken Àr inte det för sin fru ???
EN CM Àr nice! Menar du inte desert camo? CM Àr Àldre och ovanlig. Jag har haft en tidigare.Haha förstÄr dig men sjukt nog anvÀnder jag muddie 7/10 gÄnger . Skulle dock vilja ha en GW-9300CM-1JR men vette fan om den Àr vÀrd 757$ frÄn ShoppinginJapan .
Ah men skicka, hade ju varit kul!Det Àr via en app som heter Clubhouse, som tyvÀrr i dagslÀget bara finns till Àppellurar eller plattor.
Registrera dig som medlem dÀr, Sen behöver du en invite som du kan fÄ av tex mig eller nÄgon som redan Àr medlem dÀr, för att bli "aktiverad".
Bara röst för enkelhetens skull. Vi postade wristshots pÄ vÄra mötesklockor hÀr i trÄden medan vi tjötade i klubbhuset
Hade vart kul om du kikade in. Vi var 7-8st förra gÄngen.