Den dÀr hade varit dunder med positiv modul! En mod jag mÄste göra nÄgon gÄng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr hade varit dunder med positiv modul! En mod jag mÄste göra nÄgon gÄng!
Ne inte den med negativ display som @hammersmahed Àger utan denna skönhet .EN CM Àr nice! Menar du inte desert camo? CM Àr Àldre och ovanlig. Jag har haft en tidigare.
AlltsÄ , den dÀr Àr riktigt trevlig.
Ja, den var över förvÀntanAlltsÄ , den dÀr Àr riktigt trevlig.
Gillar att den har gula displayen och guldvisarna
Detta hade suttit som en smackbank pÄ den dÀr (Har jag hört av sÀkra kÀllor)MÄndag igen
Köpt och tack för tipset!Detta hade suttit som en smackbank pÄ den dÀr (Har jag hört av sÀkra kÀllor)
Casio G-SHOCK GW-B5600HR-1 Bezel And Black/Red Combi Bracelet | eBay
Det var typ skitbilligt trots att det kan bli en liten extrapeng till staten...Köpt och tack för tipset!
Ja, verkligen bra pris. TÀnkte just köpa hela klockan för bandet skull men nu slipper jag det. Tack igen!Det var typ skitbilligt trots att det kan bli en liten extrapeng till staten...
Hade den för 3 Är sen. Köpt frÄn Japan.
+1. Har 56BB och Ängrar mig verkligen att jag inte valt med positiv display. FÄr bli en sÄn nÀsta gÄng. Eller kanske en sÄn hÀr.Gillar displayen!
Synd att du inte har kvar denHade den för 3 Är sen. Köpt frÄn Japan.
Jag har haft den, gillade inte det blanka bandet. SÄ gjorde denna istÀllet.NÀr vi ÀndÄ Àr i trattsnacket hÀr sÄ skriker denna @daniel svensson skulle jag vilja sÀga HÀrligt pastellfÀrgad!
Casio G-Shock klocka, G-LIDE, GLX-5600A-2JF turkos
Pris: 799 kr. Typ: Fast pris. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
En av dom jag Ängrar att jag sÄlde... iblandSynd att du inte har kvar den
Wow vilken skönhet .En av dom jag Ängrar att jag sÄlde... ibland
Royal navy frog finns att köpa redan.Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen förra veckan. TyvÀrr Àr leveransdatum för Frogman Royal Navy uppskjutet igen, nu Àr det 25/5 som gÀller .
Tog ett par bilder pÄ de MR-G och MetalSquares som fanns inne.
Den dÀr Àr fin men har av nÄgon outgrundlig anledning inte mb6...!+1. Har 56BB och Ängrar mig verkligen att jag inte valt med positiv display. FÄr bli en sÄn nÀsta gÄng. Eller kanske en sÄn hÀr.
HjÀlp en novis. Varför kostar MRG i övre hörnet 80k medans dom andra kostar 30-40k?Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen förra veckan. TyvÀrr Àr leveransdatum för Frogman Royal Navy uppskjutet igen, nu Àr det 25/5 som gÀller .
JÀkligt snygg kombo, dags att börja spana.Detta hade suttit som en smackbank pÄ den dÀr (Har jag hört av sÀkra kÀllor)
Casio G-SHOCK GW-B5600HR-1 Bezel And Black/Red Combi Bracelet | eBay
Mmmmm. Det Àr ju detJÀkligt snygg kombo, dags att börja spana.
Men visst Àr det vÀl helt jÀkla underbart att man kan lixom steppa in i den dÀr butiken och sÀga : Hej jag skulle vilja köpa den dÀringa MR-Gn!Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen förra veckan. TyvÀrr Àr leveransdatum för Frogman Royal Navy uppskjutet igen, nu Àr det 25/5 som gÀller .
HÀr kan du lÀsa om den.HjÀlp en novis. Varför kostar MRG i övre hörnet 80k medans dom andra kostar 30-40k?