Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gött! SjÀlv köpt ersÀttaren i form av g-9300, dock först en helg utan g-shock
Tack för trevlig affÀr och hÀrlig trio
Hade fel, blev ingen helg utan G tack vare barmhÀrtig @JohanSA som sÄlde hans 5610bb till mig. Glossy stealth Àr nice
Fundrar pÄ om denna lr stÄlisen ska med till Kroatien imorrn?...
Haha den lurade du till dig bra. Tog vÀl mindre Àn en timme frÄn att du frÄgade till att den satt pÄ handleden?Hade fel, blev ingen helg utan G tack vare barmhÀrtig @JohanSA som sÄlde hans 5610bb till mig. Glossy stealth Àr nice
Oj... den ser ut som @Writer136 har sprejat den med en av hans sprayfÀrger
Haha den lurade du till dig bra. Tog vÀl mindre Àn en timme frÄn att du frÄgade till att den satt pÄ handleden?
SÄg hur det gnistrade i ögonen pÄ dig nÀr du sÄg den. Kul att det blev ni till slutMin nya klockkran nÀr köpsuget plötsligt blir stort Nöjd, velat testa denna sen vi sÄgs senast
Oj... den ser ut som @Writer136 har sprejat den med en av hans sprayfÀrger
Hej! Ny pÄ forumet och lÀst igenom senare delen i den fantastiska G-shock-trÄden.
Fick min första G-shock för tvĂ„ Ă„r sedan, GD-400MB-1ER, som jag anvĂ€nde varje dag pĂ„ jobbet. Jag Ă€r polis och behöver en hĂ„llbar klocka. KĂ€nde dock att jag ville ha en smidigare klocka vid vissa tillfĂ€llen, speciellt nĂ€r jag inte kan köra i upprullad skjorta och valet föll pĂ„ en dw-5600bb-1er för ett par mĂ„nader sen. Ăr otroligt nöjd och den passar bra till skjorta till vardags. Men... sĂ„g massa kopior av Mudmaster pĂ„ semestern. Kollade lĂ„nga videoklipp med reviews och tutorial och kan inte fĂ„ den ur skallen nu. Klart jag behöver alla dom funktionerna. I samband med det hittade jag detta forum och hde mycket trevlig nattlĂ€sning under semestern nĂ€r familjen somnat.
SÄ nu behöver jag lite input. Hur Àr gg-1000?
Tack för riktigt bra trÄd!
GG-1000 har ett problem = TVà batterier som hÄller bara nÄgra Är, den Àr INTE solceldriven och alla funktioner Àter upp batterier... mitt tips Àr Rangeman GW-9400 eller Mudmaster GWG-1000.
HÄller med. Rangeman Àr svÄr att slÄ. BÀttre storlek Àn den stora Mudmastern och samma funktioner. Man kan dessutom snabbt spara ner olika klockslag i en "record" katalog .Kan tÀnka mig att det kommer till hands som polis.
Hej! Ny pÄ forumet och lÀst igenom senare delen i den fantastiska G-shock-trÄden.
Fick min första G-shock för tvĂ„ Ă„r sedan, GD-400MB-1ER, som jag anvĂ€nde varje dag pĂ„ jobbet. Jag Ă€r polis och behöver en hĂ„llbar klocka. KĂ€nde dock att jag ville ha en smidigare klocka vid vissa tillfĂ€llen, speciellt nĂ€r jag inte kan köra i upprullad skjorta och valet föll pĂ„ en dw-5600bb-1er för ett par mĂ„nader sen. Ăr otroligt nöjd och den passar bra till skjorta till vardags. Men... sĂ„g massa kopior av Mudmaster pĂ„ semestern. Kollade lĂ„nga videoklipp med reviews och tutorial och kan inte fĂ„ den ur skallen nu. Klart jag behöver alla dom funktionerna. I samband med det hittade jag detta forum och hde mycket trevlig nattlĂ€sning under semestern nĂ€r familjen somnat.
SÄ nu behöver jag lite input. Hur Àr gg-1000?
Tack för riktigt bra trÄd!
Det finns ju den nya mudmastern med bÄde solcell och multiband.
Gwg-100
Helt meningslös:
Den har inga sensorer alls och dÀrför borde den heta Mudman istÀllet för Master
Mycket lÀrorik video förklarar fördelar och nackdelar med denna jÀmfört med GG och GWG-1000:
Jag har en GG-1000-1A3ER, den med grönt band. Jag Àr, som du, en sucker för analoga visare men ville Àven ha kompassen och temp.givaren för nÀr jag Àr ute i skogen och vandrar. Valde mellan de olika fÀrgsÀttningarna av GG-1000 och avgörandet föll pÄ att jag upplevde tydligast kontrast mellan urtavlan och siffermarkeringarna pÄ just den med grönt armband vilket gör den lÀttlÀst Àven i lite muggigt ljus. Kommer nog köpa svart armband och montera pÄ den sÄ smÄningom.
Plus: Priset jmf med GWG, analoga visare, kompass, temp, cool design, lite mindre Àn GWG, lÀttnavigerad, auto backlight.
Minus: Timer endast max 60min, LED-ljuset lyser inte upp digitala displayerna i mörker utan du ser bara analoga visarna och siffermarkeringarna.
DendÀr Àr ju stenhÄrd!
Har kollat pĂ„ den ocksĂ„! Men som Flipper2 skrev sĂ„ saknar den ju en del finess. Ăr ibland i behov av kompass i jobbet. Dessutom kĂ€nns den inte hundra utan sekundvisaren.
Lume + UV led + backlight Àr ju en strÄlande idé. Har bara Àgt en ana-digi och saknade backlight pÄ displayerna vÀldigt mycket.Helt meningslös:
Den har inga sensorer alls och dÀrför borde den heta Mudman istÀllet för Master
Mycket lÀrorik video förklarar fördelar och nackdelar med denna jÀmfört med GG och GWG-1000:
DendÀr Àr ju stenhÄrd!
Ăr det den som var uppe pĂ„ K&S nĂ„gra ggr? Drog pĂ„ belutet för för lĂ€nge första gĂ„ngen och hann inte se den i tid andra gĂ„ngenMm vĂ€ldigt svart, skön kontrast efter en mĂ„nad med gul square