Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta eller gula? BĂ„da har funnits pĂ„ K&S iaf, gula sĂ„ld av mig till @daniel svensson och hans nu fina trioĂr det den som var uppe pĂ„ K&S nĂ„gra ggr? Drog pĂ„ belutet för för lĂ€nge första gĂ„ngen och hann inte se den i tid andra gĂ„ngen
TÀnkte pÄ den svarta - otroligt lÀcker i alla fallDen svarta eller gula? BÄda har funnits pÄ K&S iaf, gula sÄld av mig till @daniel svensson och hans nu fina trio
Tackar!Grym bild (som vanligt)
FrÄgebombning! NÄn som har erfarenheter av GA-1100? KÀnns som man fÄr mycket för pengarna mot en GG-1000. Vad missar jag?
BehĂ€ndig storlek pĂ„ dom dĂ€r. Ăr den ett sprillans nyköp?Idag testar vi Gulfman
BehĂ€ndig storlek pĂ„ dom dĂ€r. Ăr den ett sprillans nyköp?
Nöjd med min duo som anvÀnds frekvent (dock inte samtidigt).
Fick tag i en broschyr med lite trevlig lÀsning.
Nice! Kul att kolla och se vilket Ă„r olika saker kom.
Idag testar vi Gulfman
God morgon GâLovers!
GX-56 Àr helt klart en favorit. Det Àr en av de som fÄr mest armtid. Skulle dock vilja ha en med positiv display.
finns det bullbars att fÄ tag pÄ i Sverige alt eu?GX-56 Àr helt klart en favorit. Det Àr en av de som fÄr mest armtid. Skulle dock vilja ha en med positiv display.
Ăn sĂ„ lĂ€nge finns det inga (utöver de som haft fabriksfel) som gett upp , vad jag vet .Hur lĂ„ng Ă€r livstiden pĂ„ solcellsdrivna G shocks ? Ăr de i praktiken outslitliga ?
Hur lĂ„ng Ă€r livstiden pĂ„ solcellsdrivna G shocks ? Ăr de i praktiken outslitliga ?