Writer136
Silver
Big Mac in da house!
Ouf!
Den Àr sÄ fet. Men vet inte om det Àr boxen som Àr det ballaste med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Big Mac in da house!
Big Mac in da house!
Ouf!
Den Àr sÄ fet. Men vet inte om det Àr boxen som Àr det ballaste med den.
Den börjar bli riktigt snygg!Idag rastar jag min 5610. Vankas sprayande (lagligt ifall nÄn bryr sig).
FĂ„r se om den fĂ„r nĂ„gon ny "patina" eller om den klarar sig idag. Inget krom sĂ„ dammar inte sĂ„ mycket. Ăr vĂ€nsterhĂ€nt men brukar anvĂ€nda bĂ„da hĂ€nderna en del. GĂ„r ju snabbare o jobba med tvĂ„ burkar Ă€n en
Fan, den Àr ju stenhÄrd! FÄr lite 80-talskÀnsla av den ocksÄ. Exklusiv modell för Japan eller?
Boxen Àr fett cool!
Kommer att köra no.3 nu i veckan, om nÄgon annan Àr sugen sÄ skicka ett PM!GMW-B5000 Björne LE no.1
Missade att göra nÄgot sÀrskilt för mitt hundrade inlÀgg....sen schabblade man bort inlÀgg 111.... sÄ nu fÄr det bli nÄtt kul pÄ inlÀgg 1 2 3
Flera squareÀlskare har sÀkert ifrÄgasatts varför de köper "samma klocka hela tiden" Men det finns ju Àven andra modeller som för gemene man kan verka lika.
FrÄn vÀnster till höger: DW-9052V, DW-9051ST, DW9005ST, DW-003, DW-9052 och slutligen DW-003 Tough Label.
Hela högen Àr sköna beaters som sitter riktigt skönt kring handleden.
9051an har en rÀtt rejÀl minnesbank dÀr man kan lagra nummer och man kan Àven lÀgga in pÄminnelse om vissa datum,sÄ man inte missar svÀrmors födelsedag
Tough label har en inbyggd BPM-rÀknare som bÄde blinkar och piper i takt. Det kom Àven pÄ nÄgra andra modeller i slutet av 90-talet för att nischa sig bland DJs.
Det Àr kul att se att fler och fler hittar hit och blir beroende av g-shocks. Keep it up!
Ligger idag pÄ 30 st and counting.
precis sÄTrevliga modeller! Fin samling.
Kul och praktiskt med minnesbanken som kan fyllas med pÄminnelser.
Ăr det alltsĂ„ nĂ„gon form av alarm som man fritt kan lĂ€gga in i "kalendern"?
vad menar du? den Ă€r ju i perfekt behĂ€ndig storlekFörstĂ„r det, hĂ€rlig design! Ănskar de kom i mindre storlek
Har köpt bars ifrÄn staterna. Men det gÄr snabbt och utan mankemang. https://www.ebay.com/itm/JaysAndKay...aysnkays+gx-56&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0finns det bullbars att fÄ tag pÄ i Sverige alt eu?
Behöver hjÀlp hÀr inför natten och orkar verkligen inte googla efter instruktionsböcker nu.
En gĂ„ng i tiden hade den hĂ€r klockan en âautolightfunktionâ som innebar att nĂ€r jag vĂ€nde upp klockan i en viss vinkel tĂ€ndes den utan att jag behövde trycka pĂ„ nĂ„gon knapp. Men av nĂ„gon anledning stĂ€ngde jag av funktionen och nu har jag glömt hur jag stĂ€llde in det.
Help me Obi Wan Kobra Kai. Youâre my only hope.
Vackert
Vet ej, inget som sÀljs i EU i alla fall.Fan, den Àr ju stenhÄrd! FÄr lite 80-talskÀnsla av den ocksÄ. Exklusiv modell för Japan eller?
Vart rÀtt kladdigt igÄr. BÄde svettigt o mycket fÀrg. Men bara skrapa av glaset sÄ Àr g-shocken lika glad igen o ser lite hÀftigare ut. Folk har frÄgat om det Àr nÄgon specialversion till o med
Vilken grymt blĂ„ fĂ€rg. Ăr det kameran eller Ă€r fĂ€rgen sĂ„ nice IRL?