Skiljer ca en tusing mellanKör pÄ en svart stÄlis istÀllet för att modda. Har inte stenkoll pÄ priset pÄ stÄlkitet. Men just den helsvarta Àr inte jÀttedyr som beg, sÄ prisskillnaden blir inte sÄ blodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skiljer ca en tusing mellanKör pÄ en svart stÄlis istÀllet för att modda. Har inte stenkoll pÄ priset pÄ stÄlkitet. Men just den helsvarta Àr inte jÀttedyr som beg, sÄ prisskillnaden blir inte sÄ blodig.
Nu vill jag ju ha min med
Nöjd alltsĂ„? Ăr mest orolig för displayen, att den Ă€r svĂ„rlĂ€st
Kommer synas hÀr. Kanske blir catch and release eller keeperJa gillar den mkt, har fler med negativ display men denna Àr riktigt bra, inga problem att se denna.
Ska bli skoj och höra vad du tycker sen![]()
Inte om man rÀknar in vad man fÄr nÀr man senare sÀljer klockan.Skiljer ca en tusing mellan
Precis. Plus mervÀrdet av en annan modul.Inte om man rÀknar in vad man fÄr nÀr man senare sÀljer klockan.
Nu hÀnger jag inte medPrecis. Plus mervÀrdet av en annan modul.
Det sitter olika moduler i 5600 och 5000. StÄlisen har bl.a STN-display för bÀttre lÀsbarhet. Den har dessutom skruvad baksida, vilket Àr supertrevligt.Nu hÀnger jag inte med
Ah du menar sÄDet sitter olika moduler i 5600 och 5000. StÄlisen har bl.a STN-display för bÀttre lÀsbarhet. Den har dessutom skruvad baksida, vilket Àr supertrevligt.
à andra sidan om du moddar och vill behÄlla modden sÄ kan du ju sÀlja (och dÀrmed fÄ bÀttre ekonomi i projektet) kombilÀnken som Àr rÀtt het pÄ beg.marknaden.
LÄter kanon!Ah du menar sÄ
Nu Àr klockan redan. BestÀlld oxÄ och fÄr jag fatt i en beggad mod sÄ lÀr det bli Àn bÀttre.
Fin trio! Synd att dela pÄ demNyinkommet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Löjligt lĂ€sbar nĂ€r man Ă€r van vid AR. Nu Ă€r frĂ„gan vilken eller vilka, om nĂ„gon, som fĂ„r lĂ€mnaâŠ
Har alla bestÀllt en sÄn ellerNyinkommet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Löjligt lĂ€sbar nĂ€r man Ă€r van vid AR. Nu Ă€r frĂ„gan vilken eller vilka, om nĂ„gon, som fĂ„r lĂ€mnaâŠ
Nu Àr det ju detta en riktig stÄlis, sÄ nixGe mig stÄlkitet![]()
Meh, va svÄr dÄNu Àr det ju detta en riktig stÄlis, sÄ nix![]()
Nej, nu har de duggat tÀtt.Har alla bestÀllt en sÄn ellereller mÀrker man bara det för att man sjÀlv vÀntar pÄ en?
Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.Det sitter olika moduler i 5600 och 5000. StÄlisen har bl.a STN-display för bÀttre lÀsbarhet. Den har dessutom skruvad baksida, vilket Àr supertrevligt.
à andra sidan om du moddar och vill behÄlla modden sÄ kan du ju sÀlja (och dÀrmed fÄ bÀttre ekonomi i projektet) kombilÀnken som Àr rÀtt het pÄ beg.marknaden.
Tror det bara stÄr för olika plast delar runt modulen för att passa i en Screwback.Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.
Det lÄter rimligt. SÄvitt jag kan se sÄ Àr skÀrmarna exakt lika bra nÀr det gÀller upplösning och lÀsbarhet.Tror det bara stÄr för olika plast delar runt modulen för att passa i en Screwback.
Ăger du oxĂ„ en portermod?!Nyinkommet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fast jag tycker skÀrmarna pÄ stÄlisarna Àr nÄgot skarpare i udda vinklar, men det kanske bara Àr placebo?Det lÄter rimligt. SÄvitt jag kan se sÄ Àr skÀrmarna exakt lika bra nÀr det gÀller upplösning och lÀsbarhet.
RÀknas den inte in i de fem dÄ?NÀmen vad har vi hÀr dÄ.
Jaha det var inte roligare Àn sÄ![]()
, denna fÄr ligga kvar i lÄdan och agera reserv
.
![]()