• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu hÀnger jag inte med
Det sitter olika moduler i 5600 och 5000. StÄlisen har bl.a STN-display för bÀttre lÀsbarhet. Den har dessutom skruvad baksida, vilket Àr supertrevligt.

Å andra sidan om du moddar och vill behĂ„lla modden sĂ„ kan du ju sĂ€lja (och dĂ€rmed fĂ„ bĂ€ttre ekonomi i projektet) kombilĂ€nken som Ă€r rĂ€tt het pĂ„ beg.marknaden.

Det sitter olika moduler i 5600 och 5000. StÄlisen har bl.a STN-display för bÀttre lÀsbarhet. Den har dessutom skruvad baksida, vilket Àr supertrevligt.

Å andra sidan om du moddar och vill behĂ„lla modden sĂ„ kan du ju sĂ€lja (och dĂ€rmed fĂ„ bĂ€ttre ekonomi i projektet) kombilĂ€nken som Ă€r rĂ€tt het pĂ„ beg.marknaden.
Ah du menar sĂ„ â˜ș
Nu Àr klockan redan. BestÀlld oxÄ och fÄr jag fatt i en beggad mod sÄ lÀr det bli Àn bÀttre.

Är det nĂ„gon som har buddat hem nĂ„got frĂ„n auctions.yahoo.co.jp? Skickar de internationellt?
Har letat efter den hĂ€r ett tag nu. Verkar bara finns pĂ„ auktion siter i Japan....đŸ€”
i-img700x926-159719772328sz3v2163505.jpg

Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.

Tillbaka
Topp