• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nyinkommet
2D682F6A-A130-4D13-80DC-C62C52B4E9AA.jpeg
F85AF716-51B5-4E10-B910-CE37C5639D59.jpeg
59921069-B62B-4FF7-833F-4B41B1E7013D.jpeg
5398F3C5-3F31-4897-8BE9-BF29383887C7.jpeg
C0AC9F9D-BACF-4B0F-BB82-A68DCFEAE757.jpeg
EDAAD615-8986-45AC-8456-906375797F64.jpeg

Löjligt lĂ€sbar nĂ€r man Ă€r van vid AR. Nu Ă€r frĂ„gan vilken eller vilka, om nĂ„gon, som fĂ„r lĂ€mna

De va nog min svarta du köpte pĂ„ Tradera? 👍 Trevligt att den hamnade hos nĂ„gon i trĂ„den.

Ja, jag Ă€r inte beredd att ta gift pĂ„ att de Ă€r identiska men bra nĂ€ra Ă„tminstone. BĂ„da Ă€r klart förbĂ€ttrade jĂ€mfört med exempelvis 5610:an. 🙂
Har inte riktigt fattat det dÀr men tror det Àr nÄgot i stil med att man inte lÀngre har solceller pÄ hela glaset utan enbart runtom. Kan ha fel.

Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.

Tror det bara stÄr för olika plast delar runt modulen för att passa i en Screwback.

Det lÄter rimligt. SÄvitt jag kan se sÄ Àr skÀrmarna exakt lika bra nÀr det gÀller upplösning och lÀsbarhet.

Fast jag tycker skÀrmarna pÄ stÄlisarna Àr nÄgot skarpare i udda vinklar, men det kanske bara Àr placebo? :)

Ja, jag Ă€r inte beredd att ta gift pĂ„ att de Ă€r identiska men bra nĂ€ra Ă„tminstone. BĂ„da Ă€r klart förbĂ€ttrade jĂ€mfört med exempelvis 5610:an. 🙂
Det Àr samma modul. De som har 3461 pÄ locket (B5600) Àr mÀrkta 3459 inuti. Det Àr bara plastdelarna som skiljer.

NÀr jag ÀndÄ var inne pÄ tratten sÄ var jag ju tvungen att kika runt och hittade denna.
Är den reko? Isf köper jag, najs sommarklocka vid poolen 😍

NÀr jag ÀndÄ var inne pÄ tratten sÄ var jag ju tvungen att kika runt och hittade denna.
Tycker den ser skitball ut. HĂ„ller med, grym sommarklocka

Ser ok ut. Priset var vÀl kanske lite vÀl högt?

Verkar vara lite olika bud. Kollar man i shock base sÄ skriver de LCD pÄ GW-B5600 och LCD-STN pÄ 5000
Det finns ju mÄnga olika displayer pÄ samma modul, sÄ det kan mycket vÀl stÀmma men det har inte med modulen att göra. Jag har vÀldigt mycket bÀttre betraktningsvinklar pÄ min stÄlis Àn mina resin, men dÄ Àr det positiv vs negativ ocksÄ.

Alla GLX klockorna Àr sÄ fina, bra med funktioner och batteritid ocksÄ.

Tillbaka
Topp