Nopz det kommer den inte att göra . Ăr ju bara en dubblett .RĂ€knas den inte in i de fem dĂ„?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nopz det kommer den inte att göra . Ăr ju bara en dubblett .RĂ€knas den inte in i de fem dĂ„?
De va nog min svarta du köpte pÄ Tradera? Trevligt att den hamnade hos nÄgon i trÄden.Nyinkommet
Löjligt lĂ€sbar nĂ€r man Ă€r van vid AR. Nu Ă€r frĂ„gan vilken eller vilka, om nĂ„gon, som fĂ„r lĂ€mnaâŠ
NĂ€r det suger till i köptarmen sĂ„ har du helt plötsligt fem dubbletter, oj vad lika dom hĂ€r var varandra dom kan nog rĂ€knas som dubbletterNopz det kommer den inte att göra . Ăr ju bara en dubblett .
Ja, jag Àr inte beredd att ta gift pÄ att de Àr identiska men bra nÀra Ätminstone. BÄda Àr klart förbÀttrade jÀmfört med exempelvis 5610:an.Fast jag tycker skÀrmarna pÄ stÄlisarna Àr nÄgot skarpare i udda vinklar, men det kanske bara Àr placebo?
Har inte riktigt fattat det dÀr men tror det Àr nÄgot i stil med att man inte lÀngre har solceller pÄ hela glaset utan enbart runtom. Kan ha fel.Ja, jag Àr inte beredd att ta gift pÄ att de Àr identiska men bra nÀra Ätminstone. BÄda Àr klart förbÀttrade jÀmfört med exempelvis 5610:an.
Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.
Tror det bara stÄr för olika plast delar runt modulen för att passa i en Screwback.
Det lÄter rimligt. SÄvitt jag kan se sÄ Àr skÀrmarna exakt lika bra nÀr det gÀller upplösning och lÀsbarhet.
Fast jag tycker skÀrmarna pÄ stÄlisarna Àr nÄgot skarpare i udda vinklar, men det kanske bara Àr placebo?
Det Àr samma modul. De som har 3461 pÄ locket (B5600) Àr mÀrkta 3459 inuti. Det Àr bara plastdelarna som skiljer.Ja, jag Àr inte beredd att ta gift pÄ att de Àr identiska men bra nÀra Ätminstone. BÄda Àr klart förbÀttrade jÀmfört med exempelvis 5610:an.
Haha ne det blir inge av , hoppas fem Àr den magiska siffran .NÀr det suger till i köptarmen sÄ har du helt plötsligt fem dubbletter, oj vad lika dom hÀr var varandra dom kan nog rÀknas som dubbletter
Solcellerna Àr inte en del av modulen. Av nÄgon anledning Àr det lite olika dimension pÄ dem till stÄlis och resin, men i stort sett Àr de samma.Har inte riktigt fattat det dÀr men tror det Àr nÄgot i stil med att man inte lÀngre har solceller pÄ hela glaset utan enbart runtom. Kan ha fel.
StÀmmer! Tack för affÀrenDe va nog min svarta du köpte pÄ Tradera? Trevligt att den hamnade hos nÄgon i trÄden.
Portermod-ish. Jag kör IP bezel och lĂ€nk.Ăger du oxĂ„ en portermod?!
Tackar! Kikat pÄ vit ett bra tag men inte kommit till skottLigger tvÄ 5600 bezel pÄ tradera om nÄn Àr sugen, vit + skeleton
Verkar vara lite olika bud. Kollar man i shock base sÄ skriver de LCD pÄ GW-B5600 och LCD-STN pÄ 5000Det lustiga Àr att jag Àr rÀtt sÀker pÄ att 5600:an ocksÄ har en s.k. STN-display men nÄgonting mÄste det vara som skiljer den frÄn stÄlisens skÀrm och modul eftersom de har olika nummer.
Tycker den ser skitball ut. HÄller med, grym sommarklockaNÀr jag ÀndÄ var inne pÄ tratten sÄ var jag ju tvungen att kika runt och hittade denna.
Ăr den reko? Isf köper jag, najs sommarklocka vid poolen
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ser ok ut. Priset var vÀl kanske lite vÀl högt?NÀr jag ÀndÄ var inne pÄ tratten sÄ var jag ju tvungen att kika runt och hittade denna.
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Vart köper man till rÀtt kurs dÄ?Ser ok ut. Priset var vÀl kanske lite vÀl högt?
funderat pÄ denna dÄ den har ljus display men tÀnkte att den kanske upplevs lite mycket "rose"...men pÄ den hÀr bilden ser den lite mer ut som mattare guld ut
Jag hade en sÄn, fÀrgen Àr kanon men jag kom inte överens med det högblanka bandet.Vart köper man till rÀtt kurs dÄ?
Har aldrig fallit för de dÀr innan men just den dÀr fÀrgen var ju tvÀrnajs!
Kööööööööööp.Vart köper man till rÀtt kurs dÄ?
Har aldrig fallit för de dÀr innan men just den dÀr fÀrgen var ju tvÀrnajs!
Enig, har googlat videos och bilder.Jag hade en sÄn, fÀrgen Àr kanon men jag kom inte överens med det högblanka bandet.
GW-M5610MD-2Enig, har googlat videos och bilder.
Bandet ser inte roligt ut
Det finns ju mÄnga olika displayer pÄ samma modul, sÄ det kan mycket vÀl stÀmma men det har inte med modulen att göra. Jag har vÀldigt mycket bÀttre betraktningsvinklar pÄ min stÄlis Àn mina resin, men dÄ Àr det positiv vs negativ ocksÄ.Verkar vara lite olika bud. Kollar man i shock base sÄ skriver de LCD pÄ GW-B5600 och LCD-STN pÄ 5000
Tror att jag avvaktar det b&b jag bestÀllt frÄn watchtech istÀllet, om det nÄgonsin dyker upp dvsGW-M5610MD-2
Samma fÀrg men matt yta
Skit jag missade den, kul att nÄgon i trÄden knep den i alla fallDe va nog min svarta du köpte pÄ Tradera? Trevligt att den hamnade hos nÄgon i trÄden.
Alla GLX klockorna Àr sÄ fina, bra med funktioner och batteritid ocksÄ.NÀr jag ÀndÄ var inne pÄ tratten sÄ var jag ju tvungen att kika runt och hittade denna.