Det funkade inte. Ska googla fram nÄgon instruktion vid tillfÀlle.HÄll inne knappen ner till höger, A. EL borde komma upp efter nÄgra sek
Men tack ÀndÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det funkade inte. Ska googla fram nÄgon instruktion vid tillfÀlle.HÄll inne knappen ner till höger, A. EL borde komma upp efter nÄgra sek
Bara en gissning: HÄll in lysknappen i nÄgra sekunder, se om A.EL indikatorn tÀnds pÄ displayen?Det funkade inte. Ska googla fram nÄgon instruktion vid tillfÀlle.
Men tack ÀndÄ.
AlltsÄ i regel Àr det ljusknappen som skall hÄllas in till a.el syns.Det funkade inte. Ska googla fram nÄgon instruktion vid tillfÀlle.
Men tack ÀndÄ.
Extrem digitalare, vÀntar spÀnt pÄ mitt exemplarI vÀntan pÄ bussen. Har i princip haft denna dagligen lite över 2 mÄnader nu.
Den dÀr var ju rÀtt rak ÀndÄSneda modulklubben
Ha ha ja allt Àr ju relativt Funderar pÄ om jag ska acceptera lÀget och köra den ÀndÄ.Den dÀr var ju rÀtt rak ÀndÄ
Sneda modulklubben
Enklast Àr att kolla den undre linjen. DÄ ser du att sekunderna ligger högre upp Àn vad minuter och timmar gör. Man kan Àven se att rutan runt datumet Àr lite snedJag Àr kanske blind men hur ser du att den Àr sned?
Det Àr datumrutan som jag reagerade pÄ mest pÄ. Men nu har jag valt att bortse frÄn denna skönhetsmiss och köra ÀndÄEnklast Àr att kolla den undre linjen. DÄ ser du att sekunderna ligger högre upp Àn vad minuter och timmar gör. Man kan Àven se att rutan runt datumet Àr lite sned
Enklast Àr att kolla den undre linjen. DÄ ser du att sekunderna ligger högre upp Àn vad minuter och timmar gör. Man kan Àven se att rutan runt datumet Àr lite sned
Min polare köpte sin i maj och den sÄg ut sÄ hÀr. BÀttre, sÀmre ? SvÄrt att sÀga tycker jag.NÀr du nÀmner det ser jag det nu. Men inget jag skulle ha upptÀckt pÄ egen hand som sagt. Jag förmodar att det finns vÀrre exemplar?
Min polare köpte sin i maj och den sÄg ut sÄ hÀr. BÀttre, sÀmre ? SvÄrt att sÀga tycker jag.
Ser att datumrutan Àr sned Àven pÄ denna.
Jag kan inte heller se nĂ„gon skillnad faktiskt.Ărligt talat tycker jag inte det Ă€r nĂ„n skillnad pĂ„ din och hans.
Ăr det inte bara att sekunderna ligger lite högre. SĂ„ svĂ„rt detta. Stirrar mig blind pĂ„ modulerna för att se om de Ă€r sneda eller inte.
RÀtt sÄ störande ocksÄ, nÀr nÄgot hela tiden kÀnns aningen, aningen fel. Hoppas det blir fixat till nÀsta batch.Modulen Àr sne tycker jag pÄ de flesta (alla?) ex utom de egenfixade. Bedrövligt dÄ det uppenbart gÄr att fixa, nÄgot Casio inte bemödade sig att ordna innan release av denna...
HÄll inne knappen ner till höger, A. EL borde komma upp efter nÄgra sek
Bara en gissning: HÄll in lysknappen i nÄgra sekunder, se om A.EL indikatorn tÀnds pÄ displayen?
Nu har jag googlat och funnit svaret.AlltsÄ i regel Àr det ljusknappen som skall hÄllas in till a.el syns.
@Sorubim hann först.
Denna Àr ju grym! BÄde extremt skön att bÀra och hÀrligt tjock estetik utan att bÀras direkt stort
Tack @ollkli för smidig affÀr
Mudman Àr bra!
Men att den skulle bÀra sÄ mkt mindre Àn tex en Rangeman tycker jag inte, bullig pÄ ett bra sÀtt.
Bullig Àr den! Kanske inte men bandet Àr lite bÀttre format för smal handled Àn Rangeman. Men vill fortfarande ha en blÄ Rangeman
Hur som haver vÀldigt trevlig och borde köpt för lÀngesen
Hur lĂ„ng tid tar det normalt för grejer frĂ„n Japan att komma hit efter de skickats? Generellt alltsĂ„. Ăr det som frĂ„n USA en 10 dagar eller rör det sig om flera veckor? Var lĂ€nge sen jag skickade efter nĂ„t dĂ€rifrĂ„n, dĂ„ tog det faktiskt mindre Ă€n en vecka vill jag minnas men misstĂ€nker det Ă€r andra bullar nu?