Rangeman pĂ„ . Ser ut som att nyförvĂ€rvet anlĂ€nder idag . Ănskar alla en skön dag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€rligt att den anlĂ€nder idag. Blir intressant att höra vad du tycker om den sen.Rangeman pĂ„ . Ser ut som att nyförvĂ€rvet anlĂ€nder idag . Ănskar alla en skön dag .
Nja skadar ju aldrig att frÄga kan ju ha mig i Ätanke om du skulle Àndra dig.För att en Àr svart och den andra turkos.
Sorry, att hoppas att jag sÀljer en klocka Àr som att be @livinl0ud inte flippa sina. mohahahaha
Svaret Àr nej, jag kommer ej att sÀlja.
Ah har du du nÄgon aning pÄ vad tull avgiften blir? Om ja inte hade helt fel sÄ Àr det runt 250kr ish?ja, via Ebay. Tog den Turkosa.
330kr drar dem av för mina tullavgifter.Nja skadar ju aldrig att frÄga kan ju ha mig i Ätanke om du skulle Àndra dig.
Ah har du du nÄgon aning pÄ vad tull avgiften blir? Om ja inte hade helt fel sÄ Àr det runt 250kr ish?
Grattis! Ser bra ut dÀr!DÄ var an Àntligen framme . Sitter betydligt bÀttre Àn vad jag hade rÀknat med och kombilÀnken Àr sjukt skön .
Tack sÄ mycket . Blev lite nojig dÀr ett tag men tycker den sitter pÄ riktigt bra pÄ handleden .Grattis! Ser bra ut dÀr!
Ja, kombilÀnken Àr riktig skön. Enda nitpick frÄn mig Àr att design pÄ lÄset kunde vara bÀttre och den borde ha halvlÀnkar. Men i övrigt Àr den grym.Tack sÄ mycket . Blev lite nojig dÀr ett tag men tycker den sitter pÄ riktigt bra pÄ handleden .
Vilken utsikt!Titantisdag 1000 m ö h. Jag tyckte det var trevligare med fokus pÄ Kofi som tickade av sin första 1000 m topp med bravur
Det Àr FlorÞ city man kanske kan ana i bakgrunden. Idag Àr det dimma offshore och pÄ flygplatsen men det Àr morgondagens bekymmer. Toppen heter BlÄnipaVilken utsikt!
Ser jÀttefin ut!Testade en liten modd, blev inte helt dumt.
SÄhÀr ser originalmodulen ut, riktigt piffig.
Damn, sjukt snygg frog! vad gick den bjÀssen pÄ?DÄ var an Àntligen framme . Sitter betydligt bÀttre Àn vad jag hade rÀknat med och kombilÀnken Àr sjukt skön .
Tack . Jag betalade 9790kr men sen lÀr jag fÄ faktura pÄ tull och moms sÄ rÀknar med allt som allt 12727krDamn, sjukt snygg frog! vad gick den bjÀssen pÄ?
Oavsett sÄ Àr det en vÀldigt fin groda. Gratulerar!Tack . Jag betalade 9790kr men sen lÀr jag fÄ faktura pÄ tull och moms sÄ rÀknar med allt som allt 12727kr
Tack sĂ„ mycket . Riktigt nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge men vore konstigt med nĂ„got annat nĂ€r det Ă€r âsmekmĂ„nadâ .Oavsett sĂ„ Ă€r det en vĂ€ldigt fin groda. Gratulerar!
Hoppas att den Ă€r en keeper.Tack sĂ„ mycket . Riktigt nöjd Ă€n sĂ„ lĂ€nge men vore konstigt med nĂ„got annat nĂ€r det Ă€r âsmekmĂ„nadâ .
Jag sÀger inget .Hoppas att den Àr en keeper.
En sÄdan hÀrlig bild - av flera anledningar! Utsikten, klockan och hundenTitantisdag 1000 m ö h. Jag tyckte det var trevligare med fokus pÄ Kofi som tickade av sin första 1000 m topp med bravur
Damn, men bra peng samt mycket kvalité för pengarna snyggaste froggen enligt mig.Tack . Jag betalade 9790kr men sen lÀr jag fÄ faktura pÄ tull och moms sÄ rÀknar med allt som allt 12727kr
Ănskar givetvis det hade blivit billigare, typ gratis men men. Tycker absolut den Ă€r snyggaste analoga an dĂ„ jag Ă€r en sucker för kolfiber-look sen Ă€r jag ocksĂ„ sugen pĂ„ denna nedan men fĂ„r se.Damn, men bra peng samt mycket kvalitĂ© för pengarna snyggaste froggen enligt mig.
Glöm inte den blĂ„a. Den ser riktigt bra ut den ocksĂ„.Ănskar givetvis det hade blivit billigare, typ gratis men men. Tycker absolut den Ă€r snyggaste analoga an dĂ„ jag Ă€r en sucker för kolfiber-look sen Ă€r jag ocksĂ„ sugen pĂ„ denna nedan men fĂ„r se.