mikael0817
Basic
Nu sitter den Àntligen pÄ handleden
Oavsett sneda moduler hit o dit sÄ kÀnns den oerhört gedigen.
Nice!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu sitter den Àntligen pÄ handleden
Oavsett sneda moduler hit o dit sÄ kÀnns den oerhört gedigen.
Kejsaren!GW-5000 i skÀrgÄrden.
Snygg! Hur Àr den pÄ armen och allt runtomkring? Bra funktioner?Bara va tvingen att testa en Rangeman till
Blev att Äka hem vid lunch idag för att hÀmta ut Björne LE No. 3,
Stort tack till @xBjörne för hantverket, reultatet Àr grymt!
Den Àr stor sÄklart men den sktter bra pÄ min handled tycker jag. Funktioner finns i massor och kommer ta ett tag att lista ut hahaSnygg! Hur Àr den pÄ armen och allt runtomkring? Bra funktioner?
Det lÄter ju toppen! Den ser mÀktig ut!Den Àr stor sÄklart men den sktter bra pÄ min handled tycker jag. Funktioner finns i massor och kommer ta ett tag att lista ut haha
Men hur stor Àr din handled, 27 cm?Den Àr stor sÄklart men den sktter bra pÄ min handled tycker jag. Funktioner finns i massor och kommer ta ett tag att lista ut haha
DW-5600C Àr en favorit nÀr det gÀller skarp display.SvÄrt att hitta lika skarpa siffror pÄ nyare g-shocks!
Verkligen! En re-issue pÄ 5600C med 10 Ärs batteritid och jag loooovar att jag hade blivit owg!DW-5600C Àr en favorit nÀr det gÀller skarp display.
Och en triss:
Alla dina har perfekt datum fönster?Och en triss:
Blev att Äka hem vid lunch idag för att hÀmta ut Björne LE No. 3,
Stort tack till @xBjörne för hantverket, reultatet Àr grymt!
Alla dina har perfekt datum fönster?
Bravo! Inte jÀttefan av blÀstrat, men denna funkar vÀldigt bra i det
Inte 27 iaf typ 18,5-19Men hur stor Àr din handled, 27 cm?