Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan relatera men samtidigt ska ju klockor anvÀndas.Jag har varit ganska sugen pÄ titan-square som ju Àr den ultimata g-shocken, och dÄ gillar jag lite det guldiga ocksÄ. Dock Àr den lite för dyr för hur jag skulle vilja anvÀnda min g-shock sÄ dÄ behöver jag i alla fall en till. KÀnns problemet igen?
Personligen ser jag det inte sÄ. Jag anvÀnder min titansquare precis som mina andra klockor. Den Àr kanske dyr jÀmfört med billiga g-shocks men det finns ju betydligt dyrare klockor ocksÄ som folk anvÀnder. Jag tycker att allt ska bÀras - inga safe queens hÀr!Jag har varit ganska sugen pÄ titan-square som ju Àr den ultimata g-shocken, och dÄ gillar jag lite det guldiga ocksÄ. Dock Àr den lite för dyr för hur jag skulle vilja anvÀnda min g-shock sÄ dÄ behöver jag i alla fall en till. KÀnns problemet igen?
3/5 GW-M5610 - mycket snack, lite verkstad.Hur mÄnga G-shocks fÄr den i betyg?
Eller hur, Fire Fox texten gör den speciell.Har knappt anvÀnt min Fox fire sen jag fick den, kÀnde att det var dags.
Efter att man har haft pÄ sig större G-shock ett tag, blir man lika förvÄnad varje gÄng hur bekvÀm denna sitter.
Det Àr svÄrt att slÄ denna standard modell om man ska prata om prisvÀrdhet, speciellt nÀr man kan fÄ tag
pÄ den för runt 600kr. ( min Àr dock inte den vanliga dÄ det Àr Fox Fire )
AlltsÄ, den dÀr Àr riktigt trevligVisst var det nÄgon som ville se en fÀrgglad G-shock?
Fin, grattis till köpetVa vÀldigt tveksam till att bestÀlla denna men med klocka i hand Àr jag vÀldigt nöjd. Dock sÄ vÀljer jag att kalla den för Koppar istÀllet för Rose Gold
SÄ pass! Nytta med nöje alltsÄ! Extra bonus pÄ pluskontot!3/5 GW-M5610 - mycket snack, lite verkstad.
Nu Àr ju den dÀr ny, men hur hÄller guldfÀrgen över tid? Blir den repig och dann, eller Àr ytan hÄrd som om den vore hÀrdad?Va vÀldigt tveksam till att bestÀlla denna men med klocka i hand Àr jag vÀldigt nöjd. Dock sÄ vÀljer jag att kalla den för Koppar istÀllet för Rose Gold
Tycker den ser bra ut redan pÄ bild!SÄdÀr, nu Àr Royal Navy grodan pÄ handleden. Tyckte inte riktigt om den frÄn början men den vÀxte pÄ mig. Den ser bÀttre ut i verkligheten Àn pÄ bild.
Tack. Ja den ser riktig tuff ut i verkligheten.Tycker den ser bra ut redan pÄ bild!
SĂ„ den mĂ„ste vara grĂŒm i verkligheten!!
Nu Àr jag ingen urmakare, men det kanske Àr nÄt annat Àn att hela verket mÄste bytas?Jahaja. Nu packade min guld Claymore ihop. Nytt batteri och allt.
VĂ€rt med nytt verk?