• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mer bilder pĂ„ tuffingen. ⚓
PXL_20210605_190035081-01.jpeg
PXL_20210605_190117373-01.jpeg

PXL_20210605_190906914-01.jpeg

SĂ„na grisar Ă€r fasen inte kul😬
FÄr hÄlla dom pÄ avstÄnd sÄ gÄr det bra, var nog 10stora o flera kullar med smÄttingar som inte syns över grÀset, men man ser grÀs o blommor fladdra medans dom hÀrjar runt.
SÄ kanske ett 40tal ikvÀll.
Flera av dom stora stog vÀnda mot mig o hunden o förde ovÀsen.

VĂ€lförtjĂ€nt 🙄, tagit förĂ€ldraledigt i fyra veckor och semester fyra. KĂ€nner det Ă€r lika bra annars hade jag fĂ„tt jobba pĂ„ fritids under sommarlovet 😎.

Det var tider det, jag ville ha 6v men fick bara fem 😮

Sommarlov pĂ„ fritids Ă€r det som förskolan fast vĂ€rre tro? Dvs. första veckan nice sedan en miljon barn frĂ„n alla möjliga skolor nĂ€r de slĂ„s ihop 🙈 Och förĂ€ldrar som Ă€r hemma eller pĂ„ stranden men sĂ€ger de jobbar, har aldrig semester trots 40h arbetsvecka senaste Ă„ret pĂ„ valfritt företag 🙃 (sista Ă€r dock fĂ„ som gör men finns tyvĂ€rr...)

Dagens Ă€r din förra, kommer fĂ„ mkt tid i sommar 😎
5F0BDC82-A7F9-4BA1-84F6-1BCAF0A01EAB.jpeg

Det var tider det, jag ville ha 6v men fick bara fem 😮

Sommarlov pĂ„ fritids Ă€r det som förskolan fast vĂ€rre tro? Dvs. första veckan nice sedan en miljon barn frĂ„n alla möjliga skolor nĂ€r de slĂ„s ihop 🙈 Och förĂ€ldrar som Ă€r hemma eller pĂ„ stranden men sĂ€ger de jobbar, har aldrig semester trots 40h arbetsvecka senaste Ă„ret pĂ„ valfritt företag 🙃 (sista Ă€r dock fĂ„ som gör men finns tyvĂ€rr...)

Dagens Ă€r din förra, kommer fĂ„ mkt tid i sommar 😎
5F0BDC82-A7F9-4BA1-84F6-1BCAF0A01EAB.jpeg
Ja jag försöker alltid passa pĂ„ ta lĂ„ngledigt under jul och sommarlovet 😊. Skit dĂ„ men men.

Haha typ đŸ˜‚đŸ€Ł. Vi ordinarie personal har alltid semester v28-31 och det Ă€r just den perioden som flera fritids gĂ„r ihop sĂ„ det blir gott och blandat frĂ„n hela kommunen.
Skönt att slippa jobba den perioden nu nĂ€r jag Ă€r ”fast” anstĂ€lld 😎. Det Ă€r sjukt mĂ„nga vĂ„rdnadshavare som fifflar pĂ„ alla möjliga sĂ€tt för att fĂ„ mer ”egentid” under sommaren 😂.

Ser riktigt bra ut med klockan 😍.

Tillbaka
Topp