Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄna grisar Àr fasen inte kulOch hÀr Àr en hög med grisar om jag vÀnder mig om.
FÄr hÄlla dom pÄ avstÄnd sÄ gÄr det bra, var nog 10stora o flera kullar med smÄttingar som inte syns över grÀset, men man ser grÀs o blommor fladdra medans dom hÀrjar runt.SÄna grisar Àr fasen inte kul
Var klockslaget avsiktligt?En till bara för att Sverige Àr fantastiskt just nu.
Nja, klockan var 22.22.17 nÀr jag höll upp armen för att ta kortet, sÄ jag passade pÄ att vÀnta in 22sek ocksÄ.Var klockslaget avsiktligt?
Det var ju snyggt m gult o svart.Jag fortsÀtter dagens tema med en tvÀrtom @Jonvafan
GW-B5600 gillar vatten har jag hörtDet var ju snyggt m gult o svart.
vad ska man köra för G idag sÄ hmmm gwb5600 eller gd350 nÀr man ska till stranden m ungarna
Det Àr sÄ alltsÄ?GW-B5600 gillar vatten har jag hört
Men inte fasen ska du vÀl bada??? Skiiitkallt i vattnet ju!!
Vadarstövlar och GW-B5600 pÄ sÄ Àr det lugnt för dig att hÀmta odjuren om dom rymmer ut i vattnetDet Àr sÄ alltsÄ?
Bada? Heeeeeell nooo
Badar inte om tempen i vattnet Àr under 25°C knappt det haha
Ăr vĂ€rsta badkrukan men finns risk att mina smĂ„ flickor badar
Haha dem har en mor som kan hÀmta dem i det kalla vattnet medans jag tittar pÄ min square och klockar henneVadarstövlar och GW-B5600 pÄ sÄ Àr det lugnt för dig att hÀmta odjuren om dom rymmer ut i vattnet
Den har varit uppe minst en gÄng tidigare. Riktigt snygg tycker jag men den har jag tyvÀrr inte rÄd medGammla nyheter?
Samma hÀr fast tvÀrtom Den gula fick blÄ band dagen till ÀraHade blÄ Rangeman sÄ det var enklast att byta bandet
8 veckor semester?! lyckos dig!ForsÀtter njuta . Inte lÄngt kvar till 8 veckor semester .
VÀlförtjÀnt , tagit förÀldraledigt i fyra veckor och semester fyra. KÀnner det Àr lika bra annars hade jag fÄtt jobba pÄ fritids under sommarlovet .8 veckor semester?! lyckos dig!
VÀlförtjÀnt , tagit förÀldraledigt i fyra veckor och semester fyra. KÀnner det Àr lika bra annars hade jag fÄtt jobba pÄ fritids under sommarlovet .
SvÄrt att sÀga Àn men baserat pÄ bilder pÄ nÀtet som haft dessa över tid verkar dem fÄ lite repor.Nu Àr ju den dÀr ny, men hur hÄller guldfÀrgen över tid? Blir den repig och dann, eller Àr ytan hÄrd som om den vore hÀrdad?
Ja jag försöker alltid passa pÄ ta lÄngledigt under jul och sommarlovet . Skit dÄ men men.Det var tider det, jag ville ha 6v men fick bara fem
Sommarlov pÄ fritids Àr det som förskolan fast vÀrre tro? Dvs. första veckan nice sedan en miljon barn frÄn alla möjliga skolor nÀr de slÄs ihop Och förÀldrar som Àr hemma eller pÄ stranden men sÀger de jobbar, har aldrig semester trots 40h arbetsvecka senaste Äret pÄ valfritt företag (sista Àr dock fÄ som gör men finns tyvÀrr...)
Dagens Àr din förra, kommer fÄ mkt tid i sommar