• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godafton pĂ„ er! 😊

Idag har det varit fullt upp med auktionsarbete igen. 😊
Dags att fÄ ut en ny lista nu nÀr de andra gÄr ut ikvÀll.

@dragonhf
Ber om ursÀkt, jag tÀnkte svara tidigare men sÄ har det varit sÄ mkt. Du undrade vad jag hade för alias och var auktionerna lades ut.
Alias Àr turboflow och auktionerna kommer hamna hÀr (ca 23.00 Àr de nya uppladdade): https://www.tradera.com/profile/items/477356/turboflow

Klockan som varit med och jobbat idag Àr följande:
F335B4F7-FE1B-49AA-AA71-E79CA7DD561F.jpeg
E2EE0F30-C987-401D-AFF0-80B9C0D3A98E.jpeg
D0890F15-4D30-48B5-B98C-E819E4D685D8.jpeg
Wow vilken hÀftig samling. Du gör helt rÀtt i att minska ner pÄ prylarna, spar nÄgra guldkort som du verkligen kan njuta av.

Till min fasa upptĂ€ckte jag att ett litet avsnitt om ca 1cm pĂ„ resinet (pĂ„ insidan) börjar visa begynnande tecken pĂ„ gulnande. Än sĂ„ lĂ€nge syns det bara om jag tittar noga. Men det kommer ju att bli vĂ€rre med tiden.

Kanske jag har extra svettkörtlar precis dÀr?

Jag tejpade iaf över den del som ligger an mot handleden dÀr jag tror att svett och smuts ansamlas extra mycket. Tror att skyddet blir bra :)

PXL_20210607_071839440.jpg

Till min fasa upptĂ€ckte jag att ett litet avsnitt om ca 1cm pĂ„ resinet (pĂ„ insidan) börjar visa begynnande tecken pĂ„ gulnande. Än sĂ„ lĂ€nge syns det bara om jag tittar noga. Men det kommer ju att bli vĂ€rre med tiden.

Jag tejpade iaf över den del som ligger an mot handleden dÀr jag tror att svett och smuts ansamlas extra mycket. Tror att skyddet blir bra :)

Jobbigt att hĂ„lla vita klockor ifrĂ„n missfĂ€rgningar nĂ€r man bĂ€r dem. BĂ€st att du köper ett par reservband till den sĂ„ slipper du oroa dig för det.🙂

Kan du inte plasta in handleden istÀllet?
11880_1.jpg

Den kommer att blir skitbra pÄ gummiband sen. Min royal navy groda kÀnns mindre klumpig Àn kolfiber groda fast de Àr lika stora. SÄ gummibandet hjÀlper.
LÄter lovande faktiskt Àven fast jag inte upplever den som klumpig nu men kan va skönt med gummiband.

JĂ€kla trevligt med din Royal Navy 😍.

• Like
Reactions: L&W
@L&W Jag skulle vilja fĂ„ tag pĂ„ en ”extra” clasp till 🐾an dĂ„ det Ă€r en tidsfrĂ„ga innan det blir desk diving mĂ€rken som ger mig OCD 😂. Redan fĂ„tt ett mĂ€rke 😭😭😭 och hur Ă€r en bra frĂ„ga. Dock stör det mig 🙄.
98A25B51-A408-49EA-8C56-B18463C9A363.jpeg

LÄter lovande faktiskt Àven fast jag inte upplever den som klumpig nu men kan va skönt med gummiband.

JĂ€kla trevligt med din Royal Navy 😍.
Tack! Royal Navy grodan rockar! Hade lite tur att jag fick den via klockor.se till bra pris. Var ju sugen pÄ icerc men det Àr svÄrt att hitta en till vettigt pris dÄ den Àr slutsÄld.

@L&W Jag skulle vilja fĂ„ tag pĂ„ en ”extra” clasp till 🐾an dĂ„ det Ă€r en tidsfrĂ„ga innan det blir desk diving mĂ€rken som ger mig OCD 😂. Redan fĂ„tt ett mĂ€rke 😭😭😭 och hur Ă€r en bra frĂ„ga. Dock stör det mig 🙄.
98A25B51-A408-49EA-8C56-B18463C9A363.jpeg
Haha.. ja, jag har ocksĂ„ mĂ€rkt att det Ă€r lĂ€tt att repa lĂ„set. Fick ett par hairlines frĂ„n ingenstans. 😞

Tillbaka
Topp